EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

4 Aralık 2013

ÇAT KAPI SOĞUK

soğuk nasılda çat kapı geldi bilmiyorum.
dün oğlumu bahçeye çıkardığımda bende 2,5 saat bahçede oturmuş hatta kahve içmiştim.
beni bilen bilir. ben tatile çıkarken erken kalkar arabaya kahve taşırdım çantalardan sonra, bu yaz bahçeye de az taşımadım. sitede herkesler öğrendi kahve sevdiğimi. geçen ay mersin e gitmeden oğluş hastaydı, son gün saçımı sitedeki kuaföre boyattım bana kahve içermisin sen çok seviyorsun dedi. oysa ben kendisini ilk kez görüyordum... (ıyyyy...) ama her yere elinde fincanla giden kadın olunca sanırım biraz dikkat çekiciyim.  birde ben kuyruklu oğlanın annesiyim, oğluşumun ensesinde bir tutam saç doğduğundan ber kesilmedi, kimileri hoşlansa, kimileri gıcık ta olsa. babası ona obiwan diyor. bendeniz kuyruklu oğlanın kahve sever annesi olarak lafı döndürdüm yine... neyse dün oturduğum yere bu gün giderken şaştım, bizim buralarda böyle aniden gelen kışlara alışıkta olsak işte o ilk gün yine de şaşkını oynuyoruz... ama bu soğuk benim oğluma engel olmadı, ben soğuk severim dedi ve eve kanter içinde geldi... gerçi sonradan midesi biraz hımm... neyse belki de ben yine zorlamışımdır çocuğu yemeğe...
yazacak çok şey var, yaşanmış, hissedilmiş, düşünülmüş ama ne yazık ki vakit kalmıyor. yinede fırsat yaratılacaktır...

Hiç yorum yok: