EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Eylül 2008

GEÇEN ZAMANDAN AKLIMDA KALANLAR ŞÖYLECE...


BEN YAZMAYALI ÇOK OLMUŞ CİDDEN ASLINDA ZAMAN ZAMAN FIRSAT BULDUKÇA SİZLERİ GEZDİMDE, BİR ELİM VARMADI YAZMADIM.

AMA BU ARADA

3 HAFTA KADAR İZİN YAPTIM.

2 KUZENİMİ EVLENDİRDİM. HADİ BİRİ ERKEKTİ DE DİĞERİ KIZ EVİ OLARAK FULL ÇALIŞTIK:)) HARİKA BİR EVİ OLDU ÇOK YORULDUK AMAM O HERŞEYE DEĞERDİ ZATEN CANIM BENİM.

VE BU ARADA DAHA BİR SÜRÜ NİKAHA DÜĞÜNE KINA GECESİNE KATILDIM.

BİRİ FOÇA DİĞERİ KUŞADASI OLMAK ÜZERE İKİ PARÇALI TATİL YAPTIM. BEKLEDİĞİMDEN UMDUĞUMDAN DA İYİ GEÇTİLER. YURTDIŞINDAN GELEN KUZENİM LE HASRET GİDERDİK.

DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLADIM 38 YAŞIMI DOLDURDUM AMA ÜZERİNDE 41 OLAN BİR PASTA KESTİM YANLIŞLIKLA BEN ONU 41 KERE MAAŞALLAHA YORDUM:)))

(BUNU UNUTMAYAN BLOĞUNA YAZMADIĞI HALDE BANA ÖZEL YORUM YAZAN ASLIYA SONSUZ TEŞEKKÜRLER NASILD AUNUTMAMIŞA ŞAŞTIM KALDIM CANIM BENİM)

EVİMİ TOPLADIM. EVİMİN HER İŞİNİ BİTİRDİM NEREDEYSE...

KIŞLIK KAVANOZLARIMI HAZIRLAMAYA BAŞLADIM..
BİR SÜRÜ KİTAP OKUDUM. GERÇİ BEKLEYENLERİ BİTİREMEDİM ÇÜNKÜ GEZDİKÇE BİR SÜRÜDE KİTAP ALDIM. OKUNACAKLAR BİTMEDİ, DİLERİM BİTMESİNDE.
FİLM SEYRETTİM DİZİ SEYRETTİM. AMA EN ÖNEMLİSİ NİHAYET SEX AND THE CITY İ SEYREDEBİLDİM. VE NASILSA O İSİMDE BİR FİLMDE GÖZLERİMDE DOLMADI DEĞİL. KENDİMİ TEBRİK ETTİM:)))

GEÇEN ZAMANDA KOCACISIZ ÇOK ZAMAN GEÇİRDİM HATTA BÜYÜK BİR KISMINDA O EVDE OLAMADI. TATSIZ OLAYLARDA VARDI YANİ...

İŞYERİME HİÇ GİRMEYELİM ANLATSAM YORULURUM.

VEEE SANIRIM BİR AKSİLİK ÇIKMAZSA İŞLERİMİZİ AYARLAR AYARLAMAZ İSTANBUL A TAŞINABİLİRİZ, YADA TAŞINACAZ YADA...

BUNLARLA İLGİLİ FOTOĞRAFLAR HEP BİR YERLERDE KALDI, TOPLAYIP HERBİR KONU ÜZERİNDE DETAYLI YAZMAK NİYETİNDEYİM DİLERİM BİR AKSİLİK OLMAZSA...

MALUM İZİN DÖNÜŞÜ İŞ YERİNDE BİRİKEN İŞLER VE RAMAZAN AYNI ANDA KARŞILADILAR BENİ. ÜZERİMDE ORUCUN TÜM REHAVETİ MEVCUT...

BİR YANDANDA SÜREKLİ BİR İFTAR DAVETİNDEYİM. BENKİMSELERİ ÇAĞIRAMADIM. GİTMEKTEN FIRSAT BULUPDA. İNANMASI BELKİ ZOR AMAM GİTMEKDE YORUCU OLABİLİYORMUŞ ÖZELLİKLE ÜSTÜ ÜSTÜNE DENK GELİRSE...

HALA HAMİLE KALAMADIM AMA DR A GİDİYORUM. BELKİ BİR SORUN OLMA İHTİMALİ VAR ANCAK KÜÇÜK OLACAĞINI GARANTİ ETTİ DR. BÜYÜK BİR İHTİMALLE STRESE BAĞLIDIR KAFANA TAKMA DEDİ... EN BÜYÜK SÜRPRİZ BİR KAÇ HAFTA İÇERİSİNDE YAPILACAK TESTLERDEN ERKEN MENEPOZ ÇIKMA İHTİMALİ DİLERİM OLMAZ...

ŞİMDİLİK GEÇEN SÜRE İÇERİSİNDE AKLIMA GELENLER ŞÖYLECE BUNLAR...



3 yorum:

Adsız dedi ki...

HALA HAMİLE KALAMADIM!!!
İlahi sen ilahi sennnnnnnnnn ne diyim bilmemki bu kadar relax bu kadar rahatmı konuşulur heleki böyle bi konuda:))
seni seviyorum şeker kadınnnnn
aslı..

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembemmm, iyiki aklına gelenleri yazmışsun yani. Önce yeni yaşını kutlarım, yaşadığın tüm olumsuzluklar bu yaşa kadar bitmiş olsun artık, yeni yaşınla birlikte sana tüm güzellikler aksın . İstanbula taşınmak mı dedin, ne kadar harika . Okuduğun kitapların tüm listesini istiyorum. VE EEE hamile kalamaman kesinlikle stres. O görümceni ille de paralatacaksın bize yani. Öptüm seni çok ama çok

İlknurundünyası dedi ki...

Amanın da amanın kim gelmiş:))
Hoş geldin seflar getirdin inan çok özlettin ve merakta bıraktın.
Güzel bir yazı olmuş en azından aradaki açığı kapatmış,bana da iyi fikir verdin dur bi ara ben de yazayım.
Yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun demek 41 yazmışlar ha,çok güldüm ama bravo yaklaşımın çok güzel.
Hamile kalma meselesine gelince ben de stresten kaynaklandığını düşünüyorum,biliyor musun senlerce tedavi gördükten sonra artık bırakan olmayacağına inanan bir arkadaşım hemen hamile kalmıştı da şaşmıştım.Ay benim de böyle bir hikayem var ama anlatamam,malum ben senin gibi akıl edemedim bloğuma isim koymayı,şimdi söylersem fazla özel anlatmış olurum,beni tanıyanlar da bilir ...
Tatilin için sevindim,bizimki çok çok güzel değildi malesef ama ahtım var bu sene iki tatil yapmak istiyorum.
Öptüm şekerim iyi bak kendine,çok çok gezme