EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Eylül 2008

ÖNCELİKLERE ÖNCELİK VEREREK....

ÖNCE HERKESE HAYIRLI KANDİLLER...
SONRA ŞİMDİDEN İYİ BAYRAMLAR...
HEPSİNİ SEVDİKLERİNİZLE, SAĞLIK VE MUTLULUKLA GÖNLÜNÜZCE GEÇİRMİZİ DİLERİM. VE KENDİNİZ İÇİN TÜM DİLEKLERİNİZİ SİZİN İÇİN KAT KAT DİLİYORUM...

BEN BU GÜN İTİBARİ İLE 6 EKİME KADAR TATİLE ÇIKIYORUM.
YUPİİİİ
TATİL PROGRAMIMIM BELLİ DEĞİL
PEK ÇOK PROĞRAMI SAĞLIK NEDNELERİ İLE ERTELEMEK ZORUNDA KALDIK. EV DIŞINDA BİR PLAN YAPABİLİRMİYİZ BİLMİYORUM... AMA EVDE DİNLENMEK BİLE BENCE HARİKA BU NEDENLE ACİLEN BİR DVD CİYE GİDİLMESİ GERKELİ. DİGİTÜRK OLSADA BUNCA GÜN YETMEZ BANA VE PLANIMA UYAR UYMAZ TEDARİKLİ OLMAK GEREK DEMİ AMA...

BEN ŞUNCACIK SATIRI YAZANA KADAR AKŞAM OLDU, İİŞLERR DEMEDEN BEN KAÇTIMM DİYORUM...
HADİ HERKESEDE ÇOK GÜZEL BİR TATİL OLSUN...

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem seninde geçmiş kandilini kutlarım. İiy bir tatil yap, iyice dinlen seni takrar ilk tanıdığım günlerdeki gibi görmek istiyorum. Bayramını şimdiden kutluyorum. Öptüm seni çok kok

Adsız dedi ki...

canımın içi gecmiş bayramın kutlu olsun... özledim seni ama girip her yazına yorum yazamasam da yazılarını kontrol ediyorum, haberlerini alıyorum...

herşeyin güzel olacağına inanmalı insan. sen de öyle yapıyorsun, devam et pembişim...

ii bak kendine... öptm seni :))

Adsız dedi ki...

canımın içi gecmiş bayramın kutlu olsun... özledim seni ama girip her yazına yorum yazamasam da yazılarını kontrol ediyorum, haberlerini alıyorum...

herşeyin güzel olacağına inanmalı insan. sen de öyle yapıyorsun, devam et pembişim...

ii bak kendine... öptm seni :))