EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

21 Temmuz 2008

HEP BİR KARAR VERMEK GEREKLİ, KARAR VERMEMEK İÇİN BİLE VERMEMEYE KARAR VERMEK GEREKLİ

karar veremem gerekli, ama ne kafamı dinliyebiliyorum ne de karar verecek kadar sağlıklı bir ortama, bilgiye sahibim. dedim ya hayat planlarıma uymuyor diyerek. kendime çok zaman ayırmaya çalışıyorum ama bu çok bilinmeyenli denklemin kuruluşu yanlış sanırım.
bu durumda o genel bir mesaj olsun ben gerektikçe kaçarak gerektikçe gelerek idare ederim. sizde beni merak etmeyin emi:)))

bu arada aşağıdaki kitap birden bire alınacaklar listeme geldi. elimdeki beğenmediğim kitap okuyamama rağmen bitmek üzere ve yıllar sonra ilk kez bir türk filmini baştan sona seyrettik. çok güzel değildi belki ama nedense seyredebildik... kitabı okumuş olanlar yorum bırakırsa sevinirim. film için yoruma gerek yok denk geldi seyrettik belkide bodrum manzaralarına daldık. yaz aylarının değil kış aylarının bodrum manzaraları bize daha bir hoş mu geldi nedir anlayamadım. inkarda edemem hani kışın bodrumu severiz biz... yazın en çok nereyi severiz???
hadi o başka zamana kalsın...
bu arada pizza yapmayı denedim ikinci kez ve ilk kez ekmek yapmayı...
ilk pizza denememde ince yapayım diyerek aşırı ince yapmıştım hamur kaskatı olmuştu. bu seferki birincinin karşısında biraz kalınımsı oldu. ha sakın herhangi bir amerikan pizzadan kalın sanmayın klasik italyan pizzasından kalın. ama lezzeti bana kendim için umut vaad etti bu sefer..
ekmeği küçük parçalar halinde pişirdim. tek kişilik ekmekler, daha büyük ekmekler ilk deneme ya, alternatiflerden seçmeler şeklinde. dışı sert bir kabuk tuttu içi yumuşaktı ama hafif bir maya kokusu yada hamur kokusu var gibi geldi bana... bu konuda uzman tecrübeli okuyanlar allah rızası bir bir not düşün benim gibi bir acemi için:))) veee tabiiki şimdiden teşekkürler...



ve aslında yeni bir blog keşfettim daha bitiremedim ama kitap gibi merakla okuyorum. http://www.pigmelerledans.com/, geçenlerde lale ablanın arkadaşıda öyle ilgimi çekmişti...

Ayakkabı Kraliçesi

Yazar Anna Davis
Yayın Evi Doğan Kitapçılık
Sayfa Sayısı 320

ARKA KAPAK
Yasak bir aşkın ve mutlaka sahip olunması gereken ayakkabıların hikayesi! 1920'lerin Paris'i. Çılgın yıllar! İngiliz sosyetesinin en güzel kadınlarından Shelby King, günlerini şık kıyafetler içinde, en gözde sanatçıların, yazarlarının ve toplumun önde gelenlerinin katıldığı partilerde geçirmektedir. Bohem bir hayat, zengin bir koca, lüks bir apartman dairesi ve ayakkabılar! 'Shelby bir çift Paola Zachari ayakkabısına sahip olma tutkusuna kapılır. Sadece ayakkabılar değil, onları tasarlayan Paola Zachari de bu tutkunun bir parçası olmuştur. ' The Times 'Ayakkabılar kadar baştan çıkarıcı! ' New Woman


KAYIP
Yönetmen :Veli Çelik

Oyuncu : Uğur Polat,Beste Bereket,Yiğit Özşener,Ayten Gökçer,Erhan Yazıcıoğlu
Dram
Yapım Yılı :2007

TürkMax’ın izleyicilerine sunduğu üç bölümlük mini-dizi, zengin bir aile kızı olan Nazlı ile Bodrum’da teknelerde çalışan bir kaptan arasında yaşanan aşk üzerine şekilleniyor.

not: kararlar derken neler anlaşıldı bilmiyorum ama tam bir trajedi beklemeyin sadece hayatımda çok cephe açıldı toparlanamıyorum ve basit kararlar bile zorlaştı. yazabilecek kadar toplasam kafamı sizinlede paylaşarımda, ahh o noktaya bir gelebilsem...

7 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

valla sen tüm cephelerde kahramanca savaşırsın va tüm savaşlardan da galip çıkarsın. Kitap çok enteresan geldi. Listeye aldım. Sevgiler sana şekerimpembem.
not. Bodrum dedin mi Eylül ayında süperrrr

Admin dedi ki...

:) paylasim icin tsklr..

Adsız dedi ki...

canım şekerpembem,

karar vermek , zorunda kalmak benim içinde hep güç olmuştur..

Ama yemek konusunda belki yardımım dokunabilir :)

Pizzada hamurun ince olsun ama yumşak olsun istiyorsun değil mi :) Onun için hamuruna bir yemek kaşığı yoğurt koy ve hamurun üstüne sürdüğün sos domates rendesiyle yapılmış olsun. ve fırından çıkınca hemen üstüne nemli bir bez ört.. 1-2 dakika ylece kalsın..

Ekmek içinde maya oranını biraz fazla koymuş olabilirsin. Onda da kabuğun sert olmasını istemiyorsun nemliz bez örtüp 5-10 dakika dinlendirmeni tavsiye ederim.

öpüyorum yanaklarından..

Kitap hakkında bilgim yok ama ilginç bir kitaba benziyor.. :)

sevgiler.

www.misssgibi.com

İlknurundünyası dedi ki...

Senin denklemi bizim matematikçiler çözer mi ne dersin,pek pek bilinmeyenli denklem,ama lale ablaya katılıyorum,insanın kendiyle ilgili denklemler ne kadar içinden çıkılmaz gibi göründüyse de şöyle biraz dışardan bak göreceksin çözüm kendi içinde aslında.
Keşke tatil yapabilsen aklını toplayabilsen değil mi?
kitap çok ilgimi çekti aslında,bir kadın olarak kendimi düşündüm,neredyse yok denebilecek bir ayakkabılığa sahibim(ayakkabı-gardrobu:) manasında)işte o yüzden ayakkabı tutkusu olan bir kadın?ilginç geldi
ya şu türkmax bizde yok belki bir gün izlerim ama bu arlar okuduğum bütün kitaplar aşk üstüne ve nedense ayrılıkla ve acıyla bitiyor,onun için aşk üstüne hele hele umutsuz aşk üstüne bir filmi bile çekebileceğimi sanmıyorum.
öpüyorum şekerim hayatının rengini yaşa

zehra dedi ki...

senın en dogru kararı verecegıne emınım cunku sen bunu yapabılecek kısısın
___________
yasasnnnn bu gun cuma
mutlu bır hafta sonu dılıyorummmm

angel dedi ki...

Bir yıl daha bitti ama üzülme sakın zaman çabuk geçiyor,unutmaki herkes aynı şeyi yaşıyor,bu yılın sonunda geriye baktıgında,umarım,
HARİKAYDI...NE MANYAK Bİ YILDI..
dersin:)
Dileğim bugün gönlünden geçen tüm dileklerin gerçek olması...
Belki yanında degilim ama bil ki,tüm kalbimle bu günü senle kutluyorum...NİCE YAŞLARA...

deep note:H.sonu programımdan ötürü 1 gün erken oldu ama olsun demi o kadar:))öptümmmmm güzel kadın

İlknurundünyası dedi ki...

nerelerdesin???
özlettin kendini,dön artık