EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

11 Temmuz 2008

BİZDEN BİR ŞEYLER...



hafta sonu geldi makinede çamaşırlar bekliyor hazırlanacaklar, ev toplanacak, yarın sabah gitmek için hala kalacak yer ayarlanmadı...
ben eve gitmesemişte mi kalsam snaki buradaki işler daha hafif gibime geldi... müdür duymasın:)))
aslında plaj çantam her daim hazır, içinde mayo, üstleri, terlik, havlı ve cilt saç ürünleri hazır ve nazır bir halde... benim ve kocacışın bir arada olunca öyle itiş tıkış ama olsun pratik..
yanında hafta sonları için minicik bir banyo eşyaları çantası var makyaj çantasına sığdırılmış, şampuan, saç kremi, yüz kremi, cilt kremi, tarak, treş köpüğü, bıçağı losyonu....
şimdi siz bunla rminik bir çantamı diyeceksiniz ve ben hemen eveeeett diyorum. çünkü hepsi seyahat boyu. bayılırım onlara deodorantın bile seyahat boyu var içinde:))))
bunlar acil durumlar için harika ama diğerlerinin bir kısmı bu gece yıkanacak olan makineden çıkacak... tembellik etmişim ben bu hafta. kızmalı bana:(((
esas tatil için a zönce arkadaşımla konuştum. onlar bodruma gidiyorlarmış. amam bu gün tarihini değiştirecekki o tarih beni çok bozar aslında. nasılmı onların yola çıkacağı gün benim iş yerimdeki işlerimi ayarlayıp izin alma ihtimalim ciddi ciddi zor. onların. eşinin işletme tatile girdiğinden çok uygunmuş bakalım. aslında birlikte gitseydik pek iyi olurdu...nasip tabii...
bakalım bu hafta sonu da nasip olacak mı ki, bizim işler belli olmaz; öyle planlar yapılmaz yapılırda uyulmaz, plansız ani işler yapılır. son dakika her türlü gelişmeye değişmeye açıktır hayatımız. dedim ya hiç belli olmaz bizim işler... gerçi ben bu duruma alıştım. ben belli olmaza göre hazırlnaıırm. bir yere gitmeyecekolmamaız benim ahzırlanmamı engellemez. gidecek olmamızda her hazırlığı yapmayı:))) evlendiğim yıl çok gezdim gezmekden yoruldum. bu valiz o zamandan kaldı. hani bir laf vardır geleni giderken görmüşler diye onun gibi eve gelir gelemz o valiz mutlaka yıkanır ertesi gün haızr edilirdi. diğerleri içinde dönüşüm hazırlanmıştı gelen gurubun yerine yenileri hazırlanır, gelenler acil yıkanmaya modunda seri üzerim gibi seri gezme üzerine planlar hataa ihtisas yaptığım söylenebilir çünkü mevsimlere bağlı değildik... o günler ne yazıkki çok eskiymiş gibi mazide kaldı... gerçi şartlar değişsin biz hemen o günlere geri dönermişiz gibi geliyro ya neyse ne diyordum ben. ha o zamanlarda asla son ana kadar rezervasyon yapmaz, önceden ödemeyapmaz ve yaptırmazdım. çünkü gitmekden vazgeçebiliriz. yola çıkıp sonra değiştirebiliriz. yolda giderken bizi baştan çıkaran bir manzara yada yer görebilirz. hatta bir oteli sırf merak edebiliriz. biz böyleydik. yada bu tabiki tahmin edeceğiniz gibi cuma akşamı misafir ağırlayıp yada gezmeye gidip geç vakit yatıp buhafta sonu evdeyiz deyip sonra sabah birirmiz yada ikimizi nasılsa uyku tutmaz sabah gün ışırken gün doğumuna uyanır ve kahve içerken aklından bir yer geçebilir... her an böyle bir tehlike söz konusu yaşadık. o zaman hemen buacil durumun yanına bir iki bir şey alıp bir kahve içip kahvaltıyı yolda ederdik.. aslınd abunlara örnek öyle çok anım varki... sadece hatırlamaya izin vermiyorum sanki kendime. sanki onlar biz değildik... sanki biz yoktu yada asırlar geçti bir gece sabaha karşı bodruma gittiğimiz. şimdiki yeni yaşantımızda bunalr bize çok uzak gibi olsada dedim ya aslında biz yine biziz ne zaman ne yapacağımız hiç belli olmaz...
pazartesi burada olurmuyum kısmını bilmiyorum amam burada olduğumda, biz eski bizmiyiz yeni bir hal mi aldık haber veririm...
herkese kendince, gönüllerince bir hafta sonu yada tatail diliyorum...
kalın sağlıcakla, mutlu haberlerle, güzelliklerle sevdik ve sevildikleriniz, özleyip kavuştuk, isteyip elde ettiklerinizle...

1 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

ŞEKERİM,SENİ OLDUKÇA KARAMSAR GÖRDÜM AMA NEYSSE:))
TAKMA KAFANA,HER ŞEY BAZEN TIKANIP KALIR,OLMAZLAR OLUR,AMA GÜN DOĞMADAN NELER DOĞAR DEMİŞLER DEĞİL Mİ?
TATİL KONUN OLDUKÇA KAFA KARIŞTIRICI VE YORUCU,SENİN DURUMUNDA OLMAK İSTEMEZDİM AMA BİLİYOR MUSUN KARŞILAŞMAK İSTEMEDİĞİMİZ İNSANLARLA NEDENSE KADERİN BİR OYUNU MUDUR BİLİNMEZ BURUN BURUNA GELİVERİRİZ,SEN İYİSİ Mİ SİNİRLERİNE HAKİM OL.
UNUTMA KİMSEYE DUYGULARINI BELLİ ETMEZSEN,GÜCÜNDEN BİR ŞEY KAYBETMİZSİN.
İYİ TATİLLER,MUTLU GÜNLER,HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN,AA BU ARADA SENİN O SEYEHAT ÇANTANIN OLDUKÇA BÜYÜK BOYUTLARINDA OLANLARDAN TAŞIMAK ZORUNDA OLDUĞUMA ÜZÜLDÜM,MALUM İKİ KIZ VAR VE BİZİM GİBİ MİNİK BOYLAR ONLARA UYMUYOR:))