EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

15 Temmuz 2008

UMDUĞUM OLMUYOR




BURADA TATİL YAPMAYI PLANLIYORDUK.
AMA HAYAT HER ZAMAN HER ŞEYİ PLANLAMA LÜKSÜNÜ VERMİYOR SANIRIM.
KENDİ İÇİNDE BÜYÜK KÜÇÜK SÜRPRİZLERİ SAKLI... ANİDEN KARŞIMIZA ÇIKIYORLAR YADA İÇİMİZDE OLDUKLARINI FAKRETTİRİYORLAR..
BENDE MEVCUT TÜM PLANLARIMI BİR SÜRE İÇİN ASKIYA ALDIM.
TATİLE DE ÇIKMIYORUM, GİDİYORUMDA DEMİYORUM... DÖNENE KADAR BENİ MERAK ETMEYİN. ALMAM GEREKEN ÇOK CİDDİ KARAR VAR, YAPMAM GEREKENLER VAR...
GÖRÜŞÜNCEYE KADAR HEPİNİZ SAĞLIKLA KALIN...

4 yorum:

zehra dedi ki...

dılerım cok guzel gecer bu zaman senın ıcın en dogru kararları alırsın ve dondugunde daha mutlu olarak donersın

laleninbahcesi dedi ki...

senin için en iyi olan kararı ver ve bizim eski şekerpembemiz olarak geri dön. Öptüm seni

İlknurundünyası dedi ki...

Dilerim kendine ayırdığın bu zamanda,kendine adil davranırsın.Verdiğin karardan pişman olmaman,gönül rahatlığı içinde olmanı diliyorum.
İyi bak kendine canım,öpüyorum.

zehra dedi ki...

canım benım ınsallah hersey yolunda gıdıyordur
ozledım senı