EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

15 Temmuz 2008

:((

dün geceyi biraz yatakda biraz acilde geçirdim.
evet evet
onca sıkıntı, stres ve değişen programlara son dakika ayak uydurmak, yorgunluk, kalabalık meyvelerini dün vermeye vermeye başladı. sabahdan iş yerine gelip konuştukları ile birde biraz daha gerilmeme neden kocacışı da ekleyince eve baş ağrısı ile girdim. bir ağrı kesici aldım. uzandımiçim geçmiş am abir uyandım ki, ter fenalık ve en önemlisi şiddetli ağrı elimi yüzümü yıkıdım, bir ilaç daha içtim. ama dayanılacak gibi değil. toparlandık acile gttik. acilde muayene bile etmeden migren olduğun anladılar mix bir iğne yaptılar, dışarı çıktığımda hala delirecek gibi ağrım vardı, bir başka acile daha gittik ki, oda mühale edemeyeceğini söyledi çıkışda biraz daha sakinlemiştim. eve döndük. sersemlik hali hala devam ediyor her an bir kez bir ağrı atağı gelebilir ancak şimdilik idare ediyorum. nedenişe geldim ki onuda anlamadım.

işleri toparlayıyayım belki eve giderim..
şimdilik bendne haberler bu iyice toparlanayım gelirim.

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem geçmişler olsun sana. Biz daha şekerpembemizi yeni yeni bulmuştuk. Aman dikkat et kendine. UNUTMA KENDİNE EN İYİ SEN BAKARSIN. öPTÜM SENİ