EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

3 Mart 2009

dün akşam yok

dün burada siz ebu gün yayınlanan yazıyı yazarken başım ağrımaya başladıki aha dedim aynaya gititm baktım yüzümde alerjiler başlamış biel. bu baş ağrısı ve alerjilerim yüzümde birilikte hareket etmeye başlıyorlar. bir şeyle rsürdüm takmayayım kafaya dedim ama kafamın içinde başlayanlar gelip kendilerini kendileri takıyorlar. mesaiyi zor bitirdim doğru eve, evde misafir beni beklemiyor mu, aslında çok yakın görüştüğümüz akrabamız sayılırlar ancak evlendiğimden beri evime hiç gelmemişlerdi, bir türlü fırsat olmamıştı. aslında yemeğe kalmalarını bekliyormuş annem ancak geç oldu dediler gittiler. onlar daha aşağı inmeden ben üzerimi dğeiştim elimi yüzümü yıkadım tv karşısında uzandım battaniyemin altına, annemlerede siz yemeğe oturun beni hiç beklemeyin dedim ve tv seyrederken gitmişim. en son hatırladığım şey cheesecake yapıyordu bir aşçıbaşı tabanı hazırladı üzeri içinde 1 kg ricotta peynirine 1 kg şeker 10 yumurta sarısını kırdı, çıptı ayrı yerde çırpıp kabartığı beyazlarını eklerken bir aroma ekledi ama oralarda ben kopmuş olmalıyım ne eklediğini hatırlamıyorumda sadece bu kadar hazırlarsam benimkelepçeli kalıba çok gelmezdi diye düşündüğümü hatırlıyorum. aslında pazar günü profitrollü cheesecake dinliyordum tv de seyredip not alan varsa lütfen bana yorum yazsın çünkü sonunu dinleyemedim. neyse şimdi hiç denemediğim bu kekden denemi planlıyorum hep yediğim bayıldığım ama evde denemediğim bu lezzeti evime taşımaya sanırım bu hafta sonu karar verdim akşam, baygınlık geçiririken netleşti. sonrasında uyumuşum. bir ara haus umu izlemek için uyanır gibi oldun yine içim geçmiş, gece yarısına doğru çok sıcak gldiği için kalktım doğru yatağıma ve uyumuşum. yani eve gittim uyudum geldim:)))))
bunca uyuyunca başımı ağrıtan uyku olurdu şimdi ise ağrısı geçsin diye uyudum:)))
ben size normal uykulu ve baş ağrısız baş ağrıtmayan günler diliyorum.
bezeli cheesecake yapılabilirmi diye düşünmeye başladım sanırım uyku arasın yada bir yerlerde ben bir üçüncü tarifi daha seyrettim:)))))))))))

not: az öncede yazdığım gibi ben hiç cheesecake yapmadığım için buraya konu ilgili fotoğraf koyamadım. ancak azimliyim yeni yazılarda yeni tariflerle size fotoğraflı yazılar sunmayı planlıyorum...

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ah şekerim pembem chessecake ye bayılırım ama hiç denemedim daha doğrusu cesaret bile edemedim. Ama Dr Ötkerinki çok güzel sonuç veriyor bir arkadaşımda yedim süperdi. Vişnesi hariç her şeyi içinde üstelik de. Çoook öptüm

zehra dedi ki...

canım ben cok cok gecmıs olsun bu arada heyecanla beklıyoruz resımlı tarıflerı:)

Adsız dedi ki...

ben de hiç yapmadım cheesecake. ama yedim :))) çok güzel. ben denemiyorum bile seni azimli gördüm yap bakalım sen bi belkim bizi de çağırırsın ;)

öptm seker...