EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

27 Mart 2009

İZMİR

ÖNCE YILMAZ ÖZDİLİN RÖPORTAJINI OKUMUŞTUM İZMİR VE İZMİRLİLİKLE İLGİLİ, ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM, SONRA BİR BAŞKA YAZISINI OKUDUM LALE ABLALİNK VERMİŞTİ İZMİR LİLER İÇİN, BU GÜNDE BUNUhttp://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/11299843.asp?yazarid=232 OKUDUM ASLINDA ÇOK ŞAŞIRDIM SANIRIM BEN İZMİR DIŞINDA HİÇ BİR YERDE UZUN YAŞAMAMIŞIM. YADA KİMSE BENİ YARGILAMAMIŞ YARGILAMASINA İZİN VERMEMİŞİM AYNI BU YAZIDAKİ GİBİ ŞAŞIRDIM BEN BUNLARI NORMAL SANIRDIM.


AMCAMIN ENİŞTEMİN KUCAĞINDA BÜYÜMEKTEN HİÇ KİMSEYE BAHSETMEDİM BİLE NORMALDİ. BANA KAHVE YAPMAYI ÇAY DEMLEMEYİ KURUFASULYE PİŞİRMEYİ BABAM ÖĞRETTİ. EŞİM EVDE HEP YEMEK YAPTI, EV İŞ YAPTI, KAHVEYE NARGİLE İÇMEYE BİRLİKTE GİTTİK. HATTA ARKADAŞLARIMIZ EŞLERİ İLE BULUŞTUK. MEYHANELERİ HEP KADINLI ERKEKLİ GEZDİK. İZMİR Lİ OLMAYAN BİRİ ERKEK ERKEĞE GİDELİM Bİ RGECE DEYİNCE EŞİM HEP NEDEN? NE OLDU? DEDİ HAYRETLE.


ŞORT GİYMEKTEN ASKILI GİYMEKTEN HİÇ BAHSEDİLMEDİ BİLE.


İSTANBUL BU KADAR RAHAT HAREKET EDİLMEDİĞİNİ OKUDUĞUMDA ŞAŞIRDIM. NASIL YANİ? NEDEN OLDUM? NASIL OLUR OLDUM?
İZMİRDEKİ YAŞAM NORMAL GELDİ TÜM ÜLKE BÖYEL YAŞAMIYOR BİLİYORDUM AMAM İSTANBUL BİLEMİ OLDUM. O ZAMAN HEMEN EKLIMA EFENDİ GELDİ...
İZMİR HEP BAŞKA OLMUŞ TARİH BOYUNCA...
BİR ERKEĞİN BENİ BEĞENMESİ İLGİLENMESİ EŞİMİ HİÇ RAHATSIZ ETMEDİ BİLİYORMUSUNUZ? EVET EVET EŞİM NE MUTLU BANA Kİ BÖYLE BİR EŞİM VAR DİYEBİLDİ YÜREKTEN. ÇÜNKÜ O KİŞİNİN BENİ RAHATSIZ EDECEĞİNİ, BENİMDE AKLIMIN KAYACAĞINI HİÇ DÜŞÜNMEDİ BİLE... BÖYEL BİR DÜŞÜNCESİ OLSA BELKİ ODA SİNİRLENİRDİ AMAM OLMAYAN BİR İÇİN FIRTINALAR KOPARMAZ, ORTADA BİR ŞEY YOKKEN,OLACAĞINI OLABİLİRLİĞİNİDE DÜŞÜNMEZ. ÇÜNKÜ BEĞENDİM DEMEK BEĞENDİM DEMEKTİR. DÜRÜSTÇEDE MERTÇEDE SÖYLENMİŞTİR BİTMİŞTİR İŞTE. BAŞKA DÜŞÜNCESİ OLSA ONU SÖYLERDİ, BİR ŞEY Mİ YAPMIŞTIKİ HAYIR...


ŞİMDİ AYNI YAZIDA DEDİĞİ GİBİ İZMİR E BAHAR GELİYOR AZ YAKINDA...


KORDONDA DENİZE KARŞI BİRA İÇMEYE MİDYE TAVA YEMEĞE BAŞLARIZ BİZ...


BURAM BURAM DENİZ KOKAN ŞEHİRDE...


HEP GİTTİĞİM YERDE DERLERDİ İZMİR İN KIZLARI GÜZEL DİYE. İZMİR DE TEK BİR IRK YOKKEN NEDEN DERDİM NASIL DA HEPSİ GÜZEL OLUR Kİ BENCE GÜZELLİĞİ VEREN BUNLAR HEPSİ AYAĞININ ÜSTÜNDE DURUYOR, DURUR...


BU HAFTA SONU DEĞİLSEDE BİZE YAKINDA BAHAR GELİR ANSIZIN...


BİRDEN BUZ GİBİ BİRAMIZI İÇMEYE BAŞLARIZ GÜN BATIMLARINDA...


KÖRFEZDE GÜNEŞİM BATIŞINI SEYREDERİZ...


SİZEDE İZMİR TADINDA HAYATLAR DİLERİM....


ÖYLESİNE RAHAT, ÖYLESİNE DİNGİN, ÖYLESİNE GÜZEL, ÖYLESİNE BAĞIMSIZ VE ÖZGÜR AMA ÖYLESİNE DE AYAKLARI YERE BASAN...


2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

İstanbul dediğin yer koca bi köy artık şekerimpembem. Köyden şehre göç olurken insanlar buradaki hayata uyum sağlamak için gelmediler. İnekleriyle danalarıyla yaşam biçimleriyle değer yargılarıyla birlikte geldiler.Artık İstanbul benim çocukluğumun İstanbulu değil ki . Ama İstanbul sevdası varya nere gitsen senle gelen bu sevdaır bizi İstanbulda tutan. Çook öptüm

İlknurundünyası dedi ki...

Ah be şekerim beni can evimden vurdun.
İzmir gerçekten de dediğin gibi mutlu ve özgür bir şehir. Seni sen olduğun için kabul eden insanlarla dolu:))))
Çok özledim ve bunu bir kez daha hissettim yazını okurken.Sen benim için de iç o soğuk buz gibi biralardan.
Buraya geleli 1,5 sene oldu ama yazın o bunaltıcı sıcağında bile bira zevk vermedi biliyor musun?
Denizi, kokusu, çiçeklerinin rengi, insanlarının mutlu ve rahat olması, önyargısız, neşeli İzmir ahh İzmir.....