EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

28 Mayıs 2009

BU SEFERKİ SON MUŞ

AZ ÖNCE DR DAN GELDİM...
HİÇ KİMSE İLE KONUŞMAK İSTEMİYORUM.
YAPILABİLECEK BİR ŞEY KALMADI...
SONA GELDİK...
ŞİMDİ SONLANDIRMA İŞLEMİNİN GERÇEKLERİ İLE YÜZLEŞMEKTEYİM..
OYSA DÜŞÜNECEK HALDE DEĞİLİM. KONUŞACAKK HALDE DEĞİLİM. HATTA HAREKET EDECEK HALDE DEĞİLİM...
GÖZ YAŞLARIMA ENGEL OLMAYA ÇALIŞIYORUM ŞUAN, İŞ YERİNDEN ÇIKIP EVE GİDENE KADAR...
KELİMELER ŞİMDİLİK BİTTİ...
İLK İHTİYAÇ DUYDUĞUMDA YİNE YAZARIM...

NOT: SİZLERDE YAZAMAZSANIZ ANLARIM. ZORLAMAYIN KENDİNİZİ LÜTFEN...DEDİM YA KELİMLERİN BİTTİĞİ YERDEYİM...

4 yorum:

zehra dedi ki...

canım benım suanda dedıgın gıbı kelımlerım benımde tukendı
ama her zaman dıyoruz ya ...
umıt her zaman vardır
ve olmak zorundadırda
senın ıcın herseyın en guzelını dılıyorum
suanda en buyuk dılegım bu mutsuzlugunu gıderebılecek hatta unutturacak kadar mutlu etsın senı rabbım....

laleninbahcesi dedi ki...

şimdi sadece bu an için bittti. Ama umut bitmedi bitmez. Sen şimdi bu dönemi bi atlat, eşinin Annenin ve diğer sevdiklerinin yardımıyla, sonra tekrar başka yollar düşünün hatta hep birlikte araştıralım, biliyosun benim kuzen de aynen senin gibi. Çok çok ama çok çok öptüm

İlknurundünyası dedi ki...

Üzüntünü paylaşıyorum.Ama umudunu yitirmek yok.Uzay çağında yaşarken tıp bu kadar ilerlemişken neden bu umutsuzluk...
Mutlaka bir yolu vardır, eşin, anne ve sevdiklerinle bu dönemi bir atlat daha güçlü bir ve kararlı bir şekilde yeniden deneyecek ve başaracaksın ben inanıyorum öpüyorum canım hoşçakal.

filiz dedi ki...

Umut her zaman vardır
inanıyorum yarana merhem biryerlerdedir,lütfen kendini bırakma ve kuvvetli ol,ailenle birlikte sıkı sarıl hayata gün doğmadan neler doğar.
sevgilerimi yolluyorum.
hamdiyehome.blogspot.com