EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

4 Mayıs 2009

ZOR

YİNE ZOR GÜNLER GEÇİRİYORUM...
DUYGULARIM, RUHUM HER ŞEY ALTÜST OLDU
BU SEFER HER NE KADAR BEKLİYOR OLSAMDA, BU MORALİMİN BOZULMASINA ENGEL OLMADI. BEKLESEMDE HATTA BUNUN İÇİN SÜRELİ KORKSAMDA. BAŞA GELİNCE İNSAN ÜZÜNTÜDEN KAHROLUYOR İŞTE...
İLK KORKU 3 HAFTA ÖNCE YAPTIĞIM TESTİN NEGATİF ÇIKMASI İLE BAŞLADI...
1 HAFTA BEKLEDİKTEN SONRA POZİTİF ÇIKTI
HEMEN DR A GİDİLDİ ANCAK BEKLENENDEN ÇOK KÜÇÜK BİR KESE İLE KARŞILAŞILDI, BU HAFTA SONU GİDİLEN KONTROLDE İSE KESE BÜYÜMÜŞ ANCAK İÇİNDE BEBEK YOK...
BUNUN ÜZERİNE YAZACAK HER ŞEY İÇİMİ PARÇALIYOR. YİNEDE BEKELENECEK BİR SÜRE, BOZULMUŞ BİR GEBELİKTE DEĞİL ÇÜNKÜ...
NEDİR DİYE BİR İSİM VERİLMEDİ...
DR SÜREKLİ YAŞIMIZI KONUŞUYOR...
AKSİLİKLERİN OLABİLECEĞİNİ SÜREKLİ SÖYLÜYOR...
BEN ARTIK BUNLARI DUYMAK İSTEMİYORUM...
BEN KİMSEYİ DUYMAK İSTEMİYORUM
DR DAN DÖNÜNCE BİR SÜRE KİMSEYİ İSTEMEDİĞİMİ SÖYLESEMDE KOCACIŞ YİNEDE YAKINLARIMI BAŞIMA TOPLADI
İSTEMİYORUM TESELLİ EDİLMEK İSTEMİYORUM.
BÖYLESİ BELKİ DAHA İYİYİ DUYMAK İSTEMİYORUM
BİR DAHAKİNE.... Yİ DUYMAK İSTEMİYORUM
CANINI SIKMA CÜMLESİ BENİ DELİ EDİYOR
ALLAHA İSYAN ETMİYORUM AMA
İNSANLARIN BU CÜMLELERİNİ DE İSTEMİYORUM
KENDİ ACIMI, KENDİ BİLDİĞİM BİÇİMDE YAŞAMAK İSTESEMDE OLMADI...
KİMSENİN SIRTIIMI SIVAZLAMASINI, BAŞIMI OKŞAMASINI İSTEMİYORUM...
BANA KOŞAN, ARAYAN KİMSENİN BENİ ANLAYABİLDİĞİNİ SANMIYORUM...
DEDİĞİM GİBİ... BİLMİYORUM...
HALA HERŞEYİN HAYIRLISI İÇİN DUA EDİYORUM...
ŞİMDİLİK İZNİNİZLE...

3 yorum:

zehra dedi ki...

canım benım
rabbım senın gonlunun muradını versın
bu yazıyı okunncada dua ettım rabbım gercekten dılegını hayırlısıyla versın
lutfen uzulme dılerım en kısa surede bu gunler gerıde kalmıs olacak ınsallah

laleninbahcesi dedi ki...

oldumu şimdi şekerimpembem. İnsanlar ne uğraşlar veriyor bebek için bilmiyomusun. Sanırım dr önce normal yolları deneyecek sonra başka metotlar öberecektir. Şu anda kuzenim de seninle aynı savaşı vermekte. Şimdi tüp bebek denemeye geççtilr. Bir dahaki ayzıya seni daha neşeli bulucam tamam mı???*

İlknurundünyası dedi ki...

Canım benim Lale ablaya katılıyorum.Bir arkadaşım doğal yöntemleri tam dört sene denedi.Doktoru tüp bebek dedi sonra da bir beş sene daha uğraştı.Şimdi oğlu okullu oldu.Ümitsizliğe kapılma.Acını elbette yaşayacaksın.İnsanız Allaha isyan etmesek de içimiz çağlayan gibi akar, bilirim...
Bağır çağır ağla, sana sıkma canını diyenlerin yüzüne karşı ne hissettiğini söyle ki anlamsız tesellilerini bıraksınlar.
Seni seviyorum, gönlüm ve dualarım seninle öptüm.