EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

12 Mayıs 2009

MUCİZE


hayatımda belkide ilk kez

beklediğim bir şey olumlu sonuçlandı...

mucize oldu...

allahın mucizelerinden ümidi kesmemek gerekmiş gerçekten.

yoktan var edebildiğini biliyordum, inanıyordum ama gözümle şahit olmamıştım.

bu güne kadar %99,9 olumlu olacak olsa kalan kötü sonuç beni bulurdu ancak bu sefer...

sizlerin duaları, sevdiklerimin, ailemin duaları sayesinde hiç mi hiç beklemediğim halde mucizeyle karşılaştım...

inaçlarımdan konuşmayı hiç sevmem, konuşmamda, belirli bir dini eğitimle yetiştirildim, sonra kendim okudum, sonra mantık okudum, felsefe okudum, mühendislik okudum sonuçta kendi inancımı geliştirdim. kendimce Hurafelerden arındırdım ve her şeyi bir matığa dayandırarak inandım. inaçlarımın asla bilimle çakışmadığını söylerdim. herşeyin bir mantıklı açıklaması mutlaka vardı, çünkü ilahi güçün aklını bizimkinden küçümsemek inaçlarıma aykırı idi...

yani boş olmayan bir inancım vardı kocacışta öyle...

mucizelerinede inanırdım ama, beni hiç bulmadığını bulmayacağını söylerdim...

şimdi ilk kez açıklayamadığımız çok güzel bir şey yaşadık...

benim için gerçek bir mucize daha öncede dediğim gibi, o dualar güzel dileklerle oldu, ben öyle inanıyorum...

dr um yaklaşık olarak emekliliğine gün sayan çift ihtisas yapmış biri. dolayısıyla meslek hayatında 30 yılı aşmış. ve bizim bu yaşadığımız onunda 2. kez bizimle başına gelmiş oldu...

o bizden çok heyecanlandı...

dr a gittiğimde yine hiç konuşmadık hatta bu sefer gerçekden odasına bile uğramadık, doğru ultrasona girdim. önce belirtilerimi ve kanamayı sordu başlamaması hamilelie belirtilerinin bitmemesi nedeni ile şaşkın oda dua edip bakmaya başladığında ekrana bakmamaya çalıştımki dr un yüzünü gördüm, eşime baktım onun da yüzünü aynı gördüm şaşırdım ekrana bende onlar gibi bakakaldım üzerimizden şoku attığımızdan gülüyorduk. en şaşkın dr um durmadan özür diliyordu... içimde ultrasonu bırakıp el kol hareketleri ile konuşmaya başladı, panikle hatalı ölçüm yaptı sonra yine ölçtü, hepimiz bir ağızdan konuşmaya başlamışız...

olmazlar oldu, son 3 haftadır yaşadıklarımızın şu an için bir açıklaması yok, olmasında bu seferlik istemiyorum. mantığımla anlamak istemiyorum gördüklerim yetti, inanıyorum yeter...

bu yaşadığımız gerçekden bir mucize idi, bunun için allaha binlerce kere şükrediyorum.

şu an en başın başındayız... henüz 2mm bile değil... ama olsun... bu mucizeleri verebilen allah dilerse herşeyi verebiliri bildiğimden artık ne çok endişeliyim nede çok rahatım. çünkü bu güne kadar aldıklarına çok şahit olmuşluğum da var... şimdilik şükrederek ilerliyorum. hala tüm yaşananlara rağmen hayırlısını diliyorum allahtan... belki çok katıca ama öyle diliyorum...

ben hepinize olumlu düşünce ve dualarınız için sonsuz teşekkür ederim.

mucizelerin asla bitmediğine sizlerde inanın lütfen. en beklemediğinzi anda sizinde karşınıza çıkabilir...

4 yorum:

zehra dedi ki...

canım benım nasıl duygulandım okurken anlatamam hala ıcım tıtrıyor o kadar mutluyum kı sımdı
cok ıstıyordum bunu
senden bu haberı almayı o kadar cok ıstıyordum kı
senın mucızen ıcın cok dua ettım rabbıme sukurler olsun kı benım dualarımı ve daha nıcelerının dualarını gerı cevırmedı benımle beraber:))
sana sarılıp senı opmek gelıyor ıcımden :)
cok sevındırdı bızı bu mınık mucıze hep sevınırır ınsallah
cok ıyı bak kendıne olurmu cok dıkkat et
ay cok mutlu oldum ya
bol sacmalama dolu bır mesaj olacak sana bıraktıgım mesaj ama benı hos gor olurmu :)
sımdılık hoscakalın cok ıyı bakın bırbırınıze :)))

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembemmm nasıl sevindim nasıl anlatamam. Sevincini canı yürektem paylaşıyorum seni çook tebrik ediyoru. Küçük mucizene de yolculuğunda başarılar diliyorum. Çooooook öptüm

zehra dedi ki...

gelip gidip birdaha seviniyorum :)
ne bileyim cok mutlu oldum önceki yazılara yazacak birsey bulamıyordum ama şimdi içim kıpır kıpır oldu devamlıu birseyler yazmak istiyorum tamam biliyorum sacmalıyorum ama cok sevındım :))

İlknurundünyası dedi ki...

Ay Ay Ay inanmıyorum Allahım mucizenden sual olunmaz....Vallahi çok sevindim. Ay hala tüylerim diken diken içim içime sığmıyor...
Canııımmmm iyi bak kendine düşüncelerin çok güzel çok yerinde Allahım mutluluğunu daim etsin inşallah minik mucize yolculuğunu sağ salim tamamlasın da başka ne isteriz biz.
Çok mutluyum hislerini aynen paylaşıyorum çok çok öptüm şekerim canım arkadaşım.