EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

18 Kasım 2009

pazar günü beklediğim gibi başladı. öncelikle güzel bir kahvaltı ettim. laktoz sütü denedim. bu gün itibari ile hala bir sorun çıkarmadı gerçi az miktaralarda içiyorum ama olsun. pazar sabahı denemeye başladım. yanına yumurta ekledim. tereyaplı kızarmış ekmek ve klasik kahvaltılıklar. hepsini yaladım yuttum. ama sonrasında bir şeyler yemekte zorlandım. akşamdan kalan poğaça ve borowny yi atıştırmalık da tükettimki duşa girmeye hazırlanırken bir telefon pekde istemediğim bir aile dostumuz geçerken uğrayacakmış. o zaman sabah kocacışın hadi atla gel birlikte çeşmeye gidiyoruz sende gel cümlesine hangi akılla hayır dediğimi düşündüm. ben perişan, ev perişan, nereyi peşin toplayacam sadece salondaki yatağımı ve etraftaki akşamda beri yayadığım yayaıntılarımı toplayabildim üstümü bile değişmeden geldiler. birer kahve içtik o sırada pek istememim sebeleri olan gereksiz konuşmalar hayatımıza ilişkin derin sorular ve akıllar başladı. benbunlardan hoşlanmıyorum sanırım eleştiriye kapalı değilim ama, onlarınki biraz fazla oluyor. neyse laflar uzayınca çay demlemeye mutfağa kaçtım. bende onlarla birlikte bir kez daha atıştırmalıklara daldım. onların ardından gidip kcacışı aldım akşam oldu. benim bir şey yiyecek halim kalmamıştı. kocacış uzun süren balık keyfinden neredeyse tok gelmiş. evde dolandık. geç vakit ben zeytinyağlı bir tabak yemek ve yoğurt, kocacış benim bütün gün yediğim ve yemeye niyetim olmayan atıştırmalıklaır aldı tv başına geçtik.
pazartesi sabah erkenden dışarı çıktık. ilaç reçetemi, ilaçlarımı ve klinikte her gün yaptığım iğnelerde yaşanan kanama durumu nedeniyle bir eğitim daha aldım. o kanama yanlış yere yaptığımiçin olmuş bir kere, çünkü göbeğe yapılışı için bilgi almamiştim, ayrıca bir yeri atlamışım. onlar hakkında bilgilendim ve ara sıra kliniğe uğradığımda kolumdan onların yapmasını teklif ettiler. kocacışında bir kaç işi vardı onları hal edip doğru ege üniversitesine gittik. aslında çok kısa ve kolay işlerimiz kliniğinin bilgi işlenminde yaşanan arıza nedeniyle kabusa döndü. daha önceki müdahalelerimde doğumhanede olmasına rağmene rağmen ilk defa bu kadar büyük bir doğumhane görüdüm. diğerleri özel hastaneydi ve her biri tek kişilikti burası kocaman kalabalık bir yer. en sona girmedim gerçi ama test için buranın hazırlık bölümde görüştüm. beni genetik labratuar bölümüyle görüşmeye yolladılar. cumaya kocacışla randevu verdiler. bilgilendirme amaçlı. hayatında özel hastane dışında yer görmemiş kocacışı üniversite hastanesi iyice gerdi. gerçi ne kadar özel muayene olsanda demekki buraya ihtiyacı olacak bir durum yaşamamış mutlu olmalı. ben ege üniv. okuduğumdan hastanesinde de çok tedavi gördüm bana çok uzak değil gerçi yıllar geçince çok değişmiş ama olsun. temelde aynı büyük ve kendine has yapısı... neyse tekrar kliniğe döndük test işlemlerini yaptırdık ancak ilaç raporu işini haledemedik. oradan alsancağa gittik kocacışın bir başka dr arkadaşı ilaç raporu işini hal edecek inşallah. sonrasında hastanelerin mesaisi bitti, bi
dünde öğleye doğru çıktık ben annemlere epeydir uğramamıştım, oraya uğradım. benim gidecğeimi duyan anneannem geldi, yakın görüştümüz uzak akrabamız var onalrda anne kızı geldiler, son olarak teyzem geldi. annem banayedirecekleri için çıldırdı yine biraz:))) ama ucuz atlattım denebilir yinede. kocaıcş geldi aldı.
gündüz görüşmüş olsakta akşam birer kahvemizi yudumladık (gerçekten bir kaç yudum ama biz hala birer kahve içmek diye bahsediyoruz) lafladık. et ızgara yapılacağı için kocaıcşi mutfağa geçti ama ben teyzeme geçince evi havalandırmış ve ev buz giib olmuş bende gelince kafasını ütüledim:))))
bu günmü yine iki gündür çok gezdiğim için ev cezasındayım:))))))))))
tv, pc, sabah kahvesine teyzem geldi, bu aralar kitaplarımı ihmal ettim yine belki bu gün geri dönerim. bu arada makinede çamaşır var serilecek. belki bir makine daha yıkarım. yarın annem uğrayacak bana biraz yardım edecek ev işlerinde. ve karnım açıktı çamaşırı asmaya gitmeden yemekleri çıkarmalıyım. ne yiyeceğime karar veremedim çeşit çok olunca gerçi pek bir şey istemiyor canım ama, yemek zorundayım. cuma günüde genetikte randevumuza gideceğiz nasipse. ve aminosentez için gün alacağız çıkışta bu görüşmeyi yapmadan test için gün vermiyorlar. burası güneşli ve sıcakken evide havalandırmalıyım. sonra dayımın eşini aramalıyım teyzesinin kzıı vefat etmiş. bu gün başsağlığına gidecektim ama ev cezam var bu gğn başka zaman giderim ama o zaman akadar en azında aramalıyım.
şimdilik bende durum budur.

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

oh , böyle yazılarını okumaya bayılıyorum. Yine ne çok şey yapmışsın. Kitaplarından da söz etsene. Kocan çok haklı Üniv. Hastanelerinden nefter ediyorum.. Çook öptüm seni