EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

15 Aralık 2006

ben önceki postu yarım yazıp çıkmış ve bu sefer kendim için dr a gitmiştim.
aradan iki gün geçti.
ben dr. da dişimi çektirdim diyecemde dr. um o kadar basit bir şey değil dedi.
küçük bir operasyon geçirdim. çünkü çekilecek olan dişimin bir kökü sinüzitimin içindeydi ve kökde bir çok kistit yapı enfeksiyon falan vardı.
çekim başladığında diş kırıldı, parçalandı parçalar çekildi. Dr. um tamam çekim bitti dedi ben yaşasın derken ama yeni başladık dedi ve 1 saat sürecek operasyon başladı
ağzımdagörünen 6 dikişle (görünen diyorum ayrıca iç dikişlerde var ) bitti.

Hiç yorum yok: