EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

20 Aralık 2006

ÇENEM, DİŞİM, CERRAHİ...
selam,,
gittim dikişlerimi aldırdım. geldim. kontrollerim ne yazıkki devam edecek.
kolay değil benden ayrılmak dedi dr.um
bende güldüm ben alıştım size, ayrılamam zaten dedim.
aslında bu blog sanırım pekokunmuyor ama olaki okunursa
İZMİRDE OLUP ÇENE CERRAHI ARAYANLAR BURADAN BANA ULAŞSIN.
bunu neden yazdı bu şimdi diyecek olan olursa şunu söyleyebilirim ki ben bu konuda çok uğraştım. ve pek çok dr.um yirmilik diş operasyonundan daha kolay bir operasyon yaşadım. aslında pardon ameliyat kolay değildi en azından ben uyuşuk olduğum için benim açımdan bir sorun yokduda dr. um açısından kolay değildi. ama ben sonrasında hiç sorun yaşamadım.
hatta dün gittiğimde boynuna atılıp sarılmak geldi içimden ama onca hasta içinde ayıp olur diyerek yapmadım....

Hiç yorum yok: