EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

5 Aralık 2006

BİZ YAPTIK MI HERŞEYİN ÖZ HAKİKİSİNİ YAPARIZ
evet biz her şeyin en hasını, en öz ünü yaparız sonrada bizim olmayan hamburgere de gider memleketinde ÖZ , HAS isimleri koyarız
YUH yani denir mi?
ÇÜŞ yani (bu biraz ileri gitmiş gibi oldu ama) denir mi?
bence hepsi denir
ama sizde resme bir bakın, denmez deyin
bu fotograf ülkemizde çekilmiş olsa bile elin hamburgeri bu oğlum demezler mi adama,
z adana, hakiki urfa anladık,
hakiki... seyhat anladık,
hakiki .... lokumu anladı,
öz ....lahmacun anladık da
hem has, hem öz, hemde burger...
hemde, hemde... bu yer finlandiya da, eh ne diyeyim yolunuz düşerse, bir denk gelirse sizde bir bakın, tadını denermisiniz bilmem...
Ben şahsen fasd food yemem, ama olaki yiyen varsa, avrupaya gidip öz has burger yermi onuda bilmem, denenecek onca değişik şey varken neyse lafı uzatmayayım...
yurdumun insanı dedim ve geçtim...

Hiç yorum yok: