EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

11 Aralık 2006

epeydir post yazmıyorum ama sorun bakalım bir hadi sorun sorun sorun neden diye?
siz böyle şakalaştığıma bakmayın KOCACIŞ hastalandı. salı akşamı pardon gece yarısı sancı ile uykusundan uyandı, bir süre geçer falan sandık önce belim belim dediği için beli tutuldu sandık sıcak koyalım dedik ama anca anladık ki beli ağrıyor tutulmamış üstüne birde karnını tutup iki büklüm olunca soluğu hastanede zor aldık. tansiyon yükselmiş, nabız artmış sancı içinde
iki gün test tetkiklerden sonra öğrendikki sol böbreğinde kisti varmış benim kocacışımın
kötü huylu bir şey olmamasına sevindik ama yapabilecekleri görntüsü kadar masumda değilmiş. ama şu an böbrekdeki kanama devam ediyor biraz daha bekleyip tahlilini yenileyecez eğer kanama devam ediyorsa ileri tetkiklere devam edecez. yok durdu ise kontrollere devam edip birde kardiyolog bulmamız gerekecek.
biz aslında oraya gidişimiz düşünülürse halimize şükrettik de...
yine hastalık hastalıkdır
bu arada biz izmir in akredite olmuş hastanesi KENT HAstanesinde acile gittik, teşhis, tedavi, tetkiklerimiz yaptırdık. aslında bu konuda yazıları daha önce posta ile bize gelmişti akredite olduk diyerek ama o zaman buna bir anlam verememiştim. ne oldular yani diyerek. ama allah muhtaç etmesinde insan gidince anlıyor ancak ne olduklarını.
bir kere adım attığınız andan itibaren aslında alışık olmadığımız ama filmlerde gördüğümüz sahneleri yaşıyorsunuz. kapıda insan gibi karşılanıyorsunuz ve özel hastane olmasına rağmen en olmadık şey oluyor. sizi acile aldıklarında size maddi hiç bir soru sormuyorlar bu çıkarcılığımdan değil ama gerçekden insalcıl bir yaklaşım geldi gözüme eşimi önce acil bölümlerinden birini aldıklar nabız tansiyon otomatiğe alınırken birileri şikayetlerini dinlerken bende bir yandan diğer bilgilerini verdim alerjisi varmı, başka hastalığı varmı gibi. ve yapılması gereken herşey yapıldı. sonra uzman için randevularda alındı. taburcu edildik. ondan sonra ancak para mevzuları ve ödeme şekli gündeme geldi..
ben her açıdan takdir ediyorum ve teşekkür ediyorum kendilerini

Hiç yorum yok: