EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Şubat 2010

şeker..

kocacışsız günlerden bir gün yine...
malum okullar tatiller, kocacışın küçük oğlu babanesiyle kalıyordu, geçen hafta onlara büyük oğlanda eşlik etmişti, ancak hafta sonu ikiside istanbul yolcusu olunca kayınvalidem yanlız kaldı, birde görümcemde kızları alıp tatile gitti. zaten artık kayınvalidemin üst katından oturmuyor biliyorsunuz. ee kayınvalidem korku dağları bekler oldu:))) kocacışta hafta sonunu onun yanında geçirdi. ben annemin gününü bizde yaparken, oda annesini eğliyordu:)))
bizim gün bitince evde el işleri son hız devam eder oldu. ben ceketimi bitirdim. mavi noel baba gibi oldu:))) annem ve babanemin ördükleri devam ediyor. çakma convers patik yapmaya uğraştım ama o kadar küçük olunca hiçde benzemedi, olsun yinede fena değil. sonra daha büyüğünü yaparım o benzer:)) zaten pek planım yokken, bir battaniye, bir ceket örmüş oldum. geçen sene kendime ördüğüm ve hiç kullanmadığım diz battaniyemide bebişe battaniye yaptım. yani ben hedefimi geçtim:)
bu gün baş ağrısı ile uyandım. gece rüyamda garip şeyler gördüm. kocacışı eski eşini karmaşık şekilde gördüm. zaten garip rüyalar son aylarda süreklilik kazandı. bu gün okuduğum bir blog http://http://blogcuanne.com/2010/02/01/hamilelik-hakkinda-doktorunuzun-size-soylemedikleri/yazısı bu konuda yanlız olmadığımı gösterdide rahatladım. böyle kabus gibi şeyler görmek dışında +18 rüyalarda görür oldum. hani derler ya insanın yapamadığı şey diline vururmuş, aynı onun gibi bu konudaki hayatımız inişe geçtikçe, kocacış aman bebek zarar görmesin dedikçe benimde dilime ve rüyalarıma vurdu... dün birde duşa girmeden kişisel temizlik ve bakımımla uğraşayım dedim. sanırım banyoda biraz üşüttüm. biraz da yeni fiziksel yapımla zorlandım sanırım. evet yeni halim ilginçç geliyor:))) belki hala elim belimde dolanmıyorum. salına salına gezmiyorum yani görenler öyle diyor, hamile gibi davranmıyorsun diyorlar ama bu günlerde öyle uzandığım yerden eskisi gibi direk karın kaslarıma yüklenip hopp kalkamıyorum. oturduğum yerde çok yayıldıysamda öyle. ha birde eski kocaman botlarım var çekme gibi giyilen her bir teki 1kg neredeyse, termal, postal gibi ha işte onları ayağıma geçirirken:))) o zaman hamile gibi davranıyorum... aa birde elbise ile alçak koltuklara oturup firikik vermemeye uğraşırken, hele birde bacak bacak üstüne atmaya çalışıyorsam bacak arama değen göbekle:)))) oysa eskiden bacak bacak üstüne atar birde arkadan dolardım ikinci kez:)))))) göbeğimi görebiliyorum ama ordan ötesi artık bana yabancı... göbek deliğimin dipsiz olduğuna inanırdım ben küçükken. o kadar derindi. yıkamak için çok uğraşırdım:) şimdilerde belki dışarı pörtlemedi ama bir dibi olduğuna beni inandırdı.
dün akşamdan beri mide yanmaları başladı. önce yediğim şeylerin yaptığı düşünüyordum ama sonra fark ettimki ne yersem şaşmadan yanıyor. sanki aç karnına konyak içmişim gibi içimde bir alev topu:) gaz sıkıntısı zaman zaman zorluyor ama bir ara sanırım bebişim dönmüş gibi geldi. başı yanılmıyorsam midemin altında hafif sağımda gibime geliyor:) tabii bu konuda acemi olduğumu düşünürsek gerçek olup olmadığını perşembe günü dr umuz söyleyecektir. ha çokda önemli değil keyfi yerinde olsunda nerede durursa dursun. veee o harika tekmelerini atmaya devam etsin. hareketi belki çok hoş ama elime gelen tekmeleri beni en çok etkileyenler. elimi karnıma koyduğumda hissetiğim tekmeler. hiç bitmesin istiyorum o an. aslında kocacış o kadar çok tekmelesi iyi değil diyerek beni korkuttuda. şimdi gece yarısı birazdaz başlar tekmeleri:))) ben diyorum bebeiş beni geceleri uyutmayacak:))))))))
bu gün yukarıda bahsettiğim yazıda bahsi geçen konular ne kadarda doğruymuş dedim durdum aslıda.... en çokda başlıktaki gibi dr beni hiç bir şeye hazırlamıyor. bence her dr bu blog yazıları gibi bir şey, broşür, kitapçık gibi bir şey hazırlasa kendi bakış açısında, kendi doğruları ile hem bize, hem kendine iyi olur. hafta hafta neler olacağını, bunun yanında neler olursa dr un aranması gerektiği. neler kullanılır, neler yasaktır. nelere dikkat edilecek gibi genel bir bilgi anlamında. bence kendi yükünüde uzun vadede hafifletir. ama bunu düşünemiyor değildir demi koca dr lar, hatta prof.ler. bir bildikleri vardır:)
çatlaklar için her dr un farklı bir yaklaşımı var. kimi hiç bir şey vermiyorken. kimi sadece kaşıntılar için veriyormuş. eski dr um bebe yağı veriyordu sadece. şimdiki dr um alerjimde kullandığım yağ bazlı eczanede satılan kremime devam dedi. banyoda bebe yağı sürmeyede devam ediyorum. ancak diğer ürünü 1 yılı aşkın süredir yüzüm dahil tüm vücudumda kullanıyorum. veee onca ünlü ve pahallı üründen memnum kalmadığım kadar memnun kaldım. şimdi tüm blog yazılarında bir nedenden bu tür şeylerin ismi verilmiyor gördüm bende ondan vermiyorum... ama saçlarım konusunda hiçde olumlu değil gelişmeler. dipten neredeyse bir karışa varan çıkanların dışında platin rengi röfle ve balyajlı kısımlar belime ulaştı. yani fena halde berbat bir görüntü. ancak internette tüm yazanlara rağmen özellikle açıcılı saç boyasına asla diyor dr.um. istenmeyen tüylerin bir kısmını zaten göremiyorum ama kurtulma çalışmaları hayatımda olmadığı kadar acılı oluyor:((((
yarın tekrar klinike gidiyoruz. tokluk kan şekerimi ölçtüreceğiz. açlık ölçtürmek için onca zaman aç kalmayı göze alamadım. "0" şeker diyeti yapıyorum cumadan beri. klasik şeker diyetinden farkı beyaz ekmek için iznim olması ama onun dışında sadece cumartesi günü unutarak çayıma şeker atmam oldu. ancak bu gün şekerimin tokkende düştüğünü hissediyorum gibi geldi.
ölçüm cihazı alma işini hafta sonu ihmal ettik gerçi ama şu günlerde gerçek labratuvarda bir kaç ölçüm yaptırmayı düşünüyoruz. şekerpembenin pembesini arıyordum biliyorsunuz, hatta pembeyi bulamamaktanda yakındığım oluyordu ancak bakın şeker geldi beni buldu....

1 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

Ya demek ki isterken iki kez düşüneceksin değil mi?
Şaka bir yana korkma gebelik şekeri çok da korkulacak bir durum değil eğer dikkat edersen.
Ki sen de sağlığına ve oğluşuna dikkat ettiğine göre korkma.
Öptüm seni.