EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

4 Şubat 2010

KOCACIŞ EVİNDE

bebişim bu gün babasına kavuştu:)))))))))
bu sabah aç karnına ve geç kalmış halde evden fırladık, klinikte şeker ölçümüne gittik. aç bir aç halde bir kez daha şekerli şeyi içip bu sefer dahada uzun bekledim. o tatlı şeyi içince bebişm döndükçe döndü, tekmeler attı:)))) tam bitiyorduki kocacış geldi, beni aldı veee tabiiki yemeğe götürdü. yemekten sonra sonuçları almaya döndük, sürpriz yoktu yine yükleme yüksek çıkmıştı. raporumuzu aldık, gidip şeker ölçüm cihazımızı aldık. artık her sabah iğne için kendimi delmek yetmedi birde şeker için deleceğim:)))))) bu hamilelikte evimiz kliniğe dönüyor. nefes için pompalar, tansiyon aleti, şeker ölçüm aleti, enjektörler:)))))))))) ama bebişim yeterki sağlıklı keyifli olsun gerisi boş. hiç şikayetim yok, sadece ona iyi bakabileyim yeter...
yarın dr amcasına gidiyoruz, kendisini çok özledik, yarın görüşecez, dilerim her şey çok güzel olur, muayene, karşılaşmamız, alacağımız haberler...
babası dönünce eve geldiğimizde oğluşum gayet uslu durdu, bana hiç tekme atmadı:))
ama her geceki gibi gece yarısına doğru başladı aynı noktayı tekmelemeye:))))
dün gecede misafirlerimiz vardı. onlar geldiğinde de uslu durdu ama ece yarısını vurunca sindirella gibi benim ebeişte tekmelemeye başladı, dün ecede tekmeleri kuvvetli olunc amisafirlerin karşısında anlamsız yüz harekeleri, hatta tebessümler falanda yapmış olabilirim. allahtan nazik insanlarda hiç bir şey demediler:)))))
ve önce misafirler gelirken gördük gibi olduk ama geç saatte kalkan misafirleri geçirirken iyice belirgin akr yağıyordu... bizim kırsaldaki evimize kar yapmadı yine ama karşımdaki dağlar akşamda ark edileiliyor olmasına karşın sabah bembeyazdı:)))))) hele benim başı karlıdağlarım aklıma geliyor hep onlara baktık, bu şarkıda kalıma, hep zeki alasya, metin akpınarın sanırım ysaklardaydı bunu söylediğini aklıma getiriyor. insan aklı ne garip çağrışımlar yapabiliyor:)))
dün akşam misafleri geçirdikten sonra hemen yatamadık, çok geç yatmış olmamıza rağmen kitap okudum, yinede zor uyudum, uyudumki sanki bir uynadırmış gibi hemende uyandım, sonra öyle bir uyur bir uyanık tavşam uykusu modunda geçti gecem...
şimdi biraz uykum gelir gibi oldu... iyisimi ben hemen gidip yatayım imbilri elki deliksiz uyurum ha?:))))))))))

1 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

Sıkıntılı ama çaresiz olmayan bir gebelik seninki demek ki olsun inşallah sağ salim bu dönemi bitirince bebekle birlikte gelen mutluluk daim olacak:)
Kar burada da var:)
Sanırım dediğin gibi nazar değdirdik kendimeze:)