EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

8 Şubat 2010

hafta başlamış

bu gün pazartesiymiş, hafta başlamış bana ne...
okullar açılmış, dışarıda yağmur varmış bane ne...
ay böyleside biraz garip demi?
tamam ev hanımlığını istemiştim, hatta özlemiştim. ama planladığımda bu değildi.
şimdi evimin penceresinin bana getirdiği mevsimsel manzaralarla, tv ve kitaplarla kaldı hayatım.
mesela dün gece ertelediğim avusturalya filmini bu gün seyrettim. uzun ama seyredilebilir bir film. uyukladım yine. yedim içtim. yemeklik pek bir şey de yapamıyorum. abur cuburlarda diyete girdi. bol bol meyve tüketiyorum. teyzem gelmese kapı çalmıyor neredeyse. bu günun en hareketli anları yönetimin sularla ilgili kontroller için zili çalması oldu.
ben ev hanımlığını biraz daha aktif düşünmüştüm...
neyse şikayetçi değilim. sadece yaşadıklarımı yazmak istedim. kimbilir havalar biraz değişince belki benim hayatımda hareketlenir. belki...
bu günün en büyük olayı benim için oğluşumun tekmelerini görmüş olmam oldu. tv seyrederken film müzikleirnde tekme atmaya başladı ve ben karnımda bri hareket görür gibi oldum. ilgimi karnıma yöneltince bebişimn tekmelerinin seyrine daldım. bol kahkaha attım. seyretmek çok zevkliydi... sıkıntılarım o andan itibaren keyfe döndü... iyiki hamile kalmışım, iyiki bunları yaşıyorum... varsın evde kalayım oldum...

şimdide "bugün aslında dündü" yü seyrediyorum. keyifli bir komedi.

2 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

Maşallah, senin oğluş pek hareketli olacak, şimdiden belli:)
Bak o zamanlar bu sakinliği de arayacaksın :)
Evde olmanın güzel yanları var ama havalar benim de moralimi bozuyor artık bir sene daha dayanırım diyorum buraya, düşünsene hep isli ve kapalı bir hava...
İzmir'de pek sürmez güneş yine görünüverir, gülen insanın yüzüne o zaman çıkıp yürürsün deniz kenarında, bir de beni anarsın gider bu sıkıntın:))))))

laleninbahcesi dedi ki...

senin oğlan bir hareketlendi pir hareketlendi şekerimpembem...
Avusturalyalıyı çok beğenmiştim hele de bitti sandığım yerden film yeniden bambaşka bir şekilde başlayınca...

Öptüm çok çok