EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Mayıs 2008

ANNELER GÜNÜ


BEN BU YIL SADECE ANNE OLANLARIN ANNELİĞİ YAŞAMIŞ, HİSSETMİŞ, ANNE OLMAYI BAŞARABİLMİŞ OLANLARIN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAMAK İSTİYORUM.
ÖNCEKİ YILLARDA DAHA GENİŞ BİR KİTLEYE KUTLAMA YAPARDIM AMA BU YIL ÖNCELİKLE KENDİME KARŞI KATI DAVRANIYORUM.
CANINDAN CAN YARATMIŞ, YADA CANINI YANINA ALABİLMİŞ BU CESARETİ GÖSTEREBİLMİŞ, BUNU YAŞAMIŞ VE YAŞAYAN. ÖNCELİKLERİNİ MİNİCİK BİR YAVRU İÇİN DEĞİŞTİRMİŞ, HAYAT SIRALAMASI DEĞİŞMİŞ VE BUNU YÜREĞİNİN HER YERİ İLE HİSSETMİŞ OLAN, YAŞAYAN VE YAŞATAN ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAMAK İSTİYORUM.
HER GÜN SİZİN GÜNÜNÜZ OLSUN...
BU YIL BAZI İSTASAİ DURUMLARI DIŞARIDA BIRAKMAK İSTEDİM. YAŞADIKLARIMDAN BELKİ, BELKİ YAŞANMIŞ BAŞKA ŞEYLERDE GÖRDÜĞÜMDEN.
SEVGİ İLE KALIN, GÖNLÜNÜZCE BİR HAFTA SONU OLSUN.
ANNESİ İLE OLABİLENLER ANNELERİ İLE OLSUN AMA OLAMAYANLARIN BU FİZİKSEL İHTİYAÇALARI İÇİN YÜREKLERİNDE KOCAMAN YER OLDUĞUNU BİLİYORUM...
SEVGİLERİMLE
NOT: ÇOK ŞEY YAZMAK İSTEDİM. UZUN UZADIYA AMA VAZGEÇTİM.
BELKİ SONRA, BAŞKA BİR ZAMANDA...

4 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

AH BE ŞEKERİM NEDEN BÖYLE YAPTIN,BAZEN İNSANLARIN DIŞINDA GELİŞEN DURUMLAR YÜZÜNDEN İÇİNDE BİR CANLIYI TAŞIYIP DA YANINA ALAMAYANLAR ANNE OLMUYOR MU SENCE:(ONLAR EVLATLARININ VARLIKLARINI YÜREKLERİNDE HİSSETMİYOR MU:(LÜTFEN KENDİNE ACIMASIZ DAVRANMA.BUNLARI SÖYLEMEK İSTEDİM BANA DA KIZMA OLUR MU:))
KUTLAMAN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.ÖPTÜM.

Sibel Bay dedi ki...

Şekeer öyle demee:(( Niye kutlamadın benimkini de!!
Bak sana ne diyeceğim, bir de şu yönden düşün şekerim; senin anne olma şansın var ama benim belki hiç olmayacak. Çünkü bunun için önce evlenebilmiş olmak gerek ve benim hayatta en çok istediğim şey bir evlatken böyle bir şansımın olamayacağını gün geçtikçe daha da anlıyorum. Hayatta herkes güzel bir yuvaya, kalbinin sahibi eşine rastlayamaz şu hayatta.
Sen her ne olursa olsun benden şanslısın ve daha da güzel olacak herşey; içinde ki güzel yüreğin ve yanında sevdiklerin olduğu müddetçe;) Çünkü güzellikler güzellikleri doğurur pembişim.
Yüreğinde hep bir yer olsun mutluluk için.
Çok öptüm...
*Haddim olmadan konuştum ama bilirim ki sen beni affedersin:(( Bu ara hep bu duygudayım da.

angel dedi ki...

Belkide ilk kez katılmıyorum sana...Bana göre sen anneliği hakeden ender insanlardansın...
elinden olmayan o yada bu sebeplerden engeller çıkmışsada önüne üstesinden gelecegine inanıyorum ben:))
sen şeker ötesi harika bi anne olacaksın eminim bundan:)
öptümmmmmmmm

Adsız dedi ki...

şekerimmm,
pembemmmm,
o duyguyu tadacaksın biliyorum
o yüzden üzülme olurmu
öptümmm şekerrrr
deniz