EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Mayıs 2008



geçen hafta gelişmlerin ortasında size yazdım.
sonrakilere bende yetişemedim.
ani işetme kaybı aciliyet gibi kelimeler benim aklımı başımdan alırken kocacışı cıllırttı. kortizonmu? hangi dr benim karıma öyle gel sana kortizon yapalımdieyip yapabilcekmişle başladı...
ay dur adam dr nalbant değil dedikçe o hadi canım dedikçe benim vertigo bir gelip bir gider bir artar bir azalır asansör oldu resmen.
o çıldırdı
vee biz hiç bir şey yapğmadan soluğu ege üniversitesinde prof olan arkadaşında aldık.
öncelikle işitme kaybı var sende sen duymuyor diye bana söylenen teste baktı işitme kaybın yok dedi
bize birinci kal geldi...
bizim daha önce öğrendiğimiz ama dr dan iyimi bilecez dediğimzi gibi vertigo bir hastalıkolmakdan çıkarıldı. vertigo bir tür sıfat gibi bir şey bir şeyle bağlantılıolacak bir şeyi tamlayacak. yani iç kulaktaki sıvı azalmasına bağlı vertigo ki buda komik vertigo yunanca dönme demek. tıp dilindede direk baş dönmesi demek oluyormuş. şimdi benim vertigo olduğumu teşhis koymaya gerek yok zaten o benim şikayetim oldu. neye bağlı olduğuna gelince geri yürüttü ters yürüttü, yan yürüttü, evirdi çevirdi ama allah için perende attırmadı:))) bir sürü test yaptı, işitme testini bir kez daha yaptı. ve kulaklarımın birince basınç sorunu çıktı buda dengemi bozuyormuş. hani benim ne kadar dengesiz olduğum zaten iyi bilinirde birde onaylanmış oldu.
birde sinir yapımda sorunlar var sanırım zayıflama var, ay o zayıflamam yağlarımda olsa ya, ben sıkıldıkça o yağlar erise incelse mesela, ne diye gidip sinirlerimi inceltiyorki? :)))
merkezi sinir sistemi ve beyin üzerine etkili olan bir kaç ilaç ve vitaminle yola çıktık. birde yaparken fenalaştığım göz egzersizleri verdi... şimdilik ilk başındna ucun ucun başlıyorum ve yatarak:)))
hehe sanki yatarken başım dönmüyor. yatıyorsam kalkınca, ayaktaysam yattığım için başım dönüyorki benim... mesela bu sabah yine kalkamadım. işe geç geldim. şimdi toplaya bildiğim kadar toparlıyorum. ve tutuna tutuna yürüyorum yine de...
anlayacağınız 5 günde 3 dr gezdim. vertigo kelimesini iyiki bir öğrenmişler demekden başka bir şey gelmiyor aklıma... bakın havalı bir sözcük sanırım bu aralar çok moda aman dikkat edin. hani artık öyle tansiyonum düştü başım döndü demek yok. düşük tansiyona bağlı vertigo diyecekseniz. hani o komik teen age konuşma dili gibi tansiyon ve durumu türkçe ama oluşum yunanca olsun lütfen bir zahmet:)))) ohhh mondiyo dersinzi sonundada artık...
dillerin kardeşliği adına tüm bu yapılanlar...
yinede dr a gitmişken bir alsancak turu yaptık kocacışla. ben epeydir anıyordum oturduk sögüş yedik. ilmeyenler vardır. izmire gelmediyseniz bilmezsiniz söğüşü tıpkı kumru yedik deyince uçan kuşu mu diyerek ağzını açabilenler gibi:)))))))))))))))))))))
sonra forum bornova yaptık agır ve emin adımlarla elimden tutularak yürüyerek ama kalabalıklar hiç bana göre değil. ve bakınmak senin neyine kızım deyip daldım D&R a istediğim kitaplar vardı inceledim. sonra YE,DUA ET,SEV vardı salıncakta ikik,işinin bloğundan görmüştüm. gerçi o USA daki halini vermişti sayfasında ama bizdede çokdan çıkmış, kapak dizaynıda aynı, fakat oha oldum o ne ya, kağıt kapak, özensi zcilt ve 25-YTL diyorlar kitaba çüş dedim. bunun da bir ayarı olmazsa korsanla baş edemezsin kardeşim. o kitabın neyine o para yani... inanın ya, hani uzun zamandır yeni baskı kitaplarda bu kadarınıda görmemiştim.
ardından neredeyse tüm serisi tamam yazarımın
eksik kitabını inceledim GÜMÜŞ YILDÖNÜMÜ,
sonuçta tabiki her ikiside alındı. başka eksiğim kalmış diye bakınamadım ama çıktık...
eve geldim koacış yoktu. bayanlar akşam kahvesi içtik balkonda ve ben tv karşısında yayıl yayılabildiğin kadar oldum.
dün de de javu yu seyredememiştim, seyrettim. pek bir beğendim . zaten bu adamın bütün filmeleri güzel ya kardeşim.
olsun yinede bir kafam varki dönebiliyor demek gerek sanırım:))))
hepinizi özledim. elimden geldiğince dolaşmaya çalışıyorum...
ve bu arada ASLI neredesin diye bağırmak istiyorummmmm, merak ediyorum...

4 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

Bi dur yaa şekercim bi duur ayy vertigo oluyorum;))) Hehehe öğrendik ya türkçesini atar tutarım artık. Artık beğendiğim adamlar hakkında konuşma yaparken "VERTİGO etkisi yaptı bende" diyebilirim mesela;)
Şaka bir yana işitme kaybın olmamasına çoook çok sevindim pembişim. Modayı yakınen takip et sen, et bakalım daha ne moda hastalıklar çıkaracaksın başımıza(:
Güzel gezmişsin; söğüşü özsütün ara sokağında mı yediniz acaba(kıbrıs şehitlerinde)? Orası ennfess söliyim;)
Seni kocaman öptümm...
*ŞEKEER ASLI MELEĞİMİZ DÖNSÜN GERİYE:(

uygarimizlahayat dedi ki...

canımcım merhaba artık doktorlara da güven olmuyor demekten başka birşey gelmiyor elimden, ama kötü birşey olmadığına sevindim, geçmiş olsun tekrar... Canımcım cumartesi günü buluşuyoruz tekrar, eğer gelmek istersen mail adresime bilgi verebilirsin... seri0409@gmail.com öpüyorum seni sevgiyle kal...

Sibel Bay dedi ki...

:) O zaman bekleyelim vee şekerim pembişim buluşmamız için haberleşelim :)

laleninbahcesi dedi ki...

önce Aslııı neredesin diye ben de bağırıyorum buradanç
Babamın başı döndü, dr a gitti. Vertigo dedi:)). Bir kutu ilaç içti. Sonra bir dr arkadaşı yataktan kalkarken biraz yavaş kalk, ani hareketler yapma dedi)).
İyi de söğüş ne yazmamışsın şekerim pembem.
Ye Sev Dua Et 'i aldım. hem de 5.600 ytl ye.Ertesi gün gittim bir tane kalmamıştı. Korsan falan sanma ha!!. Bizim market kitap reyonu açmıştı. Böyle de süper bir indirimle. Dün Üsküdar da Kitap gemisini gezdim orada indirimli 21 ytl idi.
Öptüm seni şekerim pembem, şu Aslıyı bul yav