EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

30 Mayıs 2008

DALGALANDIMDA DÖLENDİM... ve SOBE...

SİBEL TOPLANTIYI HABER VERMİŞ. İLKİNDE BİLİYORSUNUZ BABANEM HASTAYDI VEDE SANIRIM BENDEYDİLER ONUNLA İLGİLENİYORDUM. ŞİMDİ MALUM DENGE KAYBINDAN TEK BAŞIMA BİR YERELERE BIRAKILMIYORUM KENDİMİ İYİ BİLE HİSSETSEM TEK BAŞIMA BİR YERLERE BIRAKILMIYORUM.... KOCACIŞ, ANNEM, TEYZEM BİRİLERİ YANIMDA OLACAK ODA KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORSAM. SADECE APARTMANDA TEYZEM VE BALDIZ HANIMA, BİRDE İSTENİN MARKETİNE TEK BAŞIMA AMA HABER VEREREK ÇIKIYORUM... YANİ HER ŞEY KOCACIŞIN PLANINA VE TABİİKİ KENDİMİ İYİ HİSSETMEME BAĞLIYDI
ELİMDEN TUTULUYORUM KOCACIŞ NEYSE DE ANANEMLE FALAN GEZMEK EPEY KOMİK OLMAZMI:))))))))))))


ÖZÜR BEYANIMIZI YAZDIK.
AMA BU DEMEK DEĞİLKİ DENGESİZİMDE OTURUYORUM OTURDUĞUM YERLERE YOK TABİİ AMA DAHA BU SABAH KOLUMDAKİ MORLUKLARI NEREDEN YAPTIĞIMI KRİMİNAL İNCELEME İLE BULMAYA ÇALIŞIYORDUK. MESELA SOL KOLUMDAKİ ODAMDAKİ DOLABIM RAFINA UYGUN ÇIKTI GELİP GEÇTİKÇE DALGALANMIŞ YASLANMIŞIM EZMİŞİM MORARMIŞ SARARMIŞ KISA KOLLU GİYİNCE GÖRÜLDÜ VE TABİİKİ İLK ODAMDAN ÇIKIŞIMDADA BULUNDU:)))
BEN DALGALI DENİZLER GİBİ, HATTA FIRTINALI HAVADAKİ TEKNELER GİBİYİM:))))
AMA ELBETTE İŞİMİ YAPMAYA ÇABALIYORUM. ÖYLE DERİN SONDAJ OLMASADA, YEMEK VE ÜTÜ KONUSUNDA ENDİŞELER OLSADA, 6. KATTA OTURUNCA BALKON DEMİRİNE YAKLAŞTIRILMASAMDA. PEK RAHAT DURDUĞUMDA SÖYLENEMEZ...
CUMA AKŞAMI. EVE GİRİNCE KENDİME BİR KADEH KIRMIZI ŞARAP KOYDUM. AZ DÖNÜYORUM YA DAHA ÇOK DÖNEYİM DİYE DESTEK ARAYIŞI İLE DERMİŞİM:))))SONRA BALDIZ HANIM GELDİ ONA ÇAĞIRDI HEMEN BİR SAKİNLEŞTİRİCİ ATTIM. KÖPEK BAĞLI OLSADA BENİ GERİYOR VARLIĞI İLE, İLACIN ETKİSİ BAŞLARKEN ÇIKTIK. ORADA DA ŞARAP İÇTİK SOHPET ETTİK GECE YARISINDAN ÇOK SONRA İNDİK AŞAĞIYA.
ERTESİ SABAH KALKMAK MI DEDİNİZ O NEKİ OLDUM HALİYLE ÖĞLEN AYAĞA KALKABİLDİM. SABAHTAN KALKIP İLAÇLARIMI İÇTİM DE ANCAK ÖYLE ODA. SONRA EVİ BİR TOPARLADIM. CUMA AKŞAMI İŞTEN ÇIKMADAN ALERJİLERİM ÇILDIRMIŞTI HATTA BU İŞ OLDUĞUNDA İŞ YERİ HEKİMİZ İLE SOHPET EDİYORDUK. BEN GİDİP ACİL ÇANTAMI ALAYIM OLMAZSA OLDU:)))) EVDEN KENDİMİ KORUYACAK KADAR TEMİZLİK YAPTIM ANNEME GİTTİM VE OTURAMADIM. BİR KAHVE İÇİP EVİME GERİ DÖNDÜM DİNLENDİM. ANCAK PAZAR GÜNÜ KAHVALTI SONRASI, KOCACIŞ MÜSAİT OLDU ÖNCE BİR ALSANCAK YAPTIK, HEMEN ARDINDAN FORUM BORNOVA AMA BENİM GÖRÜNTÜ KAYMAYA BAŞLAR GİBİ OLDU KALABALIKDAN AKŞAM ÜZERİ ANNEME UĞRAYIP BİZE YAPTIĞI BÖREKLERİ ALIP EVE GİRDİĞİM DE NASILSA BİRAZ TOPLANMIŞTIM. BENDE MUTFAĞA GİRDİM FIRSATTAN İSTİFADE. KESTANE AROMALI PUDİNGİ AKŞAMA DONDURMA YERİNE YAPAYIM DEDİM. BAŞLAMIŞKENDE DAHA ÖNCE DENEDİĞİM AMA KAYA YERİNE KULLANDIĞIM; TARİFİNİ http://www.evcini.com/ DAN ALDIĞIM EKSTRA ÇUKULATALI MİNİ KEKLERDEN DENEDİM. VE BU HALİMLE BU SEFER GERÇEKDEN BAŞARDIM. KULLANDIĞIM KAĞIT LARIN KALİTESİNİ VE BÜYÜKLÜĞÜNÜ BEĞENMESEMDE, MUFLİN KALIBIM KEK HAMURUNA KARŞI YETERSİZ SAYIDA KALDIYSADA VE BU KALIPLAR OLMADAN TEPSİYE DİZİLEN KONAN KAĞITLARDAKİ KEKLERİN ŞEKİLLERİ KOMİK OLSADA GERÇEKDEN HARİKA KEKLER ELDE ETTİM. GEÇEN SEFER HATAM NEYDİ BİLMİYORUM. BU SEFER SADECE YAĞ OLARAK 1/2 SU BARDAĞI SIVI YAĞ KULLANADIM BİR TEK ONDA KAFAMA GÖRE TAKILDIM. BEN MUTLAKA DENEYİN DERİM. HANİ ÖVÜNMEK GİBİ OLMASIN DİYECEM DE, GERÇİ TARİF BENİM DEĞİL, AMA BECERİKSİZLİKLERİMİDE NASIL ANLATTIĞIMI BİLENLER BİLİR, YAPTIM DİYORSAM BOŞUNA DEĞİLDİR DEMİ AMA:)))

YEMEKDEN SONRA DUŞ ALIP KENDİMİ KİTABA VURDUM. NİHAYET ATEŞ BÖCEKLERİ MEVSİMİ Nİ BİTİRDİM. İLK DEFA BU SEFER ELEŞTİRECEĞİM YAZARIMI ASLINDA KENDİSİNİ ÇOK TUTARIM AMA, KİTABIM BAŞINDA KONUYU ÇOK AĞIRDAN ALMIŞ, UZUN UZUN ANLATMIŞ, ANCAK OLAYLAR TAM DÜĞÜMLENİP ÇÖZÜLECEKKEN NEDENSE ÖNEMLİ YERLERİ SANKİ FAZLA HIZLI GEÇMİŞ GİBİ GELDİ, SİNDİREMEMİŞ OYSAKİ EPEYDE KALIN BİR KİTAP AMA YİNEDE HOŞTU BENCE HEM BİTMESİ İYİ OLDU ŞİMDİ BİR YENİSİNE BAŞLAYABİLECEĞİM AMA BU GECE DEĞİL.
ÇÜNKÜ BU GECE BRÜKSEL DE YAŞAYAN KUZENİMİ ARTIK BİLİYORSUNUZ O EŞİ OLMADAN GELMİŞ. BENİM KOCACIŞ DA YOK. KIZ KARDEŞİ İLE BANA GELECEKLER KIZ KIZA PARTİSİ VAR, ASLINDA ANNESİ YAKINDA OTURUYOR PİJAMA PARTİSİDE OLUR DEDİK AMA KUZENİM BRÜKSELDEN GELİYOR NE PİJAMASI BE, DELİRDİNİZ Mİ SİZ, BU SICAKDA PİJAMA FALAN GİYEMEM BEN DEYİNCE, SEN EV KIYAFETİ GİY DEDİK HAH ŞÖYLE DEDİ BİZE, BAKALIM NE GİYECEK DEMİYORUM NE GİYERSE GİYSİN YETERKİ GELSİN ÖZLEMİŞİM BE...
BU GECE BEKARLIĞIM NEDENİ İLE EVDE HAZIR YEMEK YOKTU, GEÇİŞTİRECEKTİM AMA DÜNKÜ KEKLER, BİRAZ TATLI VAR ÇAY İÇİN, YEMEK OLARAK DA DÜŞÜNÜYORUM. MAKARNA YADA PİLAV YAPARIM DEDİM. BİRAZ TAZE FASÜLYE VARD ONDURULMUŞ, TAZE BAKLA VAR DONDURULMUŞ, YANINADA BİR ŞEYLER SOTELERİM OLMADI, HATTA ELMALI TAVUK YAPARIM. OLDU BİTTİ BİLE:)))) KEYİFLER YERİNDE OLSUN.

ŞİMDİ GELELİM SOBEYE...

VARLIKLARIM

HAYATTA EN BÜYÜK VARLIĞIMI KENDİM GÖRÜRÜM. BEN VARSAM DİĞERLERİ VE DİĞER ŞEYLER VAR. YANİ ÖNCE BEN OLMALIYIM. BENCİL DEĞİLİM AMA YİNEDE BEN VARSAM SEVGİLERİM DEĞERLERİM VAR. SAYACAKLARIM BENİM VARLIKLARIMIN BEN OLMADAN NE ANLAMI OLABİLİRKİ . VE TABİİKİ SAĞLIĞIM, YAŞAMIM, YAŞADIĞIM SAĞLIKLA NEFES ALDIĞIM HER AN.

SONRA AİLEM.
KARDEŞİM NE GARİPTİRKİ İLK SIRALARDADIR... BABANEM... VE KOCACIŞ... OLMASALAR HAYATIM KESİN BU GÜNKÜ GİBİ OLMAZDI

DOSTLARIM VAR ARKADAŞLARIMDAN VAZ GEÇEBİLİRİM BELKİ AMA DOSTLARIM AZICIKLAR AMA HER ZAMAN HER DURUMDA VARLAR...

KİTAPLARIM; OKUDUKLARIM VAR, BİRDE OKUMADIKLARIM HEP OKUSAM NE GÜZELOLUR...

FOTOĞRAFLARIM... BABAMIN ENİŞTESİ İLE BAŞLAMIŞ MACERA SONRA BABAMLA SONRA BENİMLE DEVAM ETMİŞ EKSİ YENİ HER DURUMDA BİR SÜRÜ FOTOĞRAFLARIM VAR, ONLARIN İZMİR KORDONDA DENİZE GİRDİKLERİ ZAMANLARIN FOTOĞRAFINI BANA HEDİYE ETMİŞLER. BEN BALAYINDA DENİZE GİRMİŞİM. HEPSİ DEĞERLİ BENİM İÇİN. SADECE BABAMI KAYBETTİĞİM DÖNEMDE FOTOĞRAFIM YOK.

KISACA BENİM OLAN HER ŞEY BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ, NEFES ALDIĞIM AN, SEVDİKLERİM, HOŞLANDIKLARIM KEYİF ALDIKLARIM EN ÇOKDA BUNLARIN YAPABİLMEK. KAHVE SEVERİM AMA KAHVEDEN ALDIĞIM KEYİF BENİM İÇİN DEĞERLİ, DENİZİ SEVERİM AMA ONDAN KEYİF ALABİLMEK BENİM İÇİN DEĞERLİ...

ŞİMDİ BENDE İLKNUR U, MİSS ZERRİN İ, LALE ABLAYI, DENİZ YILDIZIMI VEEE TABİİ EVİNE GERİ DÖN ASLI YI SOBELİYORUM.



ASLI YA ULAŞABİLEN BİRİLERİMİZE HABER VERSİN LÜTFEN...

HEPİNİZE KOCAMAN KOCAMAN GÜZELLİKLER DİLİYORUM...
HAYAT HER ŞEYE RAĞMEN YAŞAMAYA DEĞER, ZEVK ALMAYA BAKIN.

4 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

amanınn sobe mi?ya ben daha bloga nasıl bir yazı eklesem ki uzun bir ara verdim diye düşnürken,sen beni sobelemişsin,ee Allah'ın sevgili kuluyuz azıcık di mi:)))
canım sabahın köründe oturdum bilgisayarın başına daha kızımı uyandırmadım,dur bi onu okula göndereyim kahvaltısını yaptırıp ,sana daha uzun ve yazınla ilgili bir yorum bırakacağım:))

İlknurundünyası dedi ki...

baş dönmene canım sıkılmadı değil ,ne zaman geçecek,ve dilerim daha uzun sürmez,he hehe sen şimdi vapura da binemezsin,seni iki kez tutar:))
Şaka şaka dilerim bir an önce sağlığına kavuşursun.Kekler harika görünüyor benim de böyle bir kalıba ihtiyacım var zira o kek kağıtlarında sıcaklığın etkisiyle ecüş-bücüş oluyorlar, ve ev halkının dalga konusu oluyorum.
Ahh ahh alsancak,hele ki forum laflarını her duyuşumda içim kabarıyor,çok özledim,hele ikea benim kızlar için mükemmel bir yerdi ben gezerken onları bırakırdım çocuk cennetine ama benim kızların deyimiyle"hoplama,zıplama yeri"ben de içim rahat rahat gezerdim.
kitap okuyamıyorum hatta alamıyorum,burada alıştığım tarzda kitapçı yok:(Ben girdimmi içeri kaybedecem kendimi,burada o kadar büyük ve beklediğim gibi kitapçılar yok.Hevesimi yaza saklıyorum yani tatile izmir'e uğradığımızda bakacam artık.
Ahh ahh söğüş,kokoreç,bostanlı,karşıyaka,ahh ahh izmir:(((

Sibel Bay dedi ki...

Aman da amaan sobem çoktaan yanıtlanmış bilee(: Ellerine, yüreğine sağlık benim değerli arkadaşım.
Canım benim yaa Aslı'yı ben de merak etmekteyim. Arada msn açardı herhalde 2 hafta olmuştur msn'ye de girmeyeli:(
Bu arada ben de gidemedim şeker buluşma gününe. Zaten bi tereddüt vardı bende. Malum yaz geldi ya ben de kaybettim kendimi(: Ama bi gün ayarlayıp görüşelim canımcım seninle!! Öncesinde sen iyi ol ve dikka et kendine elbette;) Minik keklerin harika görünüyor bu arada. Güzel ellerine sağlık pembişim.
Sevgiyle...

laleninbahcesi dedi ki...

uy uy sobeyi yazacam ben de daha. Çok zenginsin kıs, bunların vergisi verilemeyecek kadar çok. En yakın zamanda yazacam söz, tüm mallarımı beyan edecem.Kekler süper, ben de yaptım dün akşam kektir poğaçadır. Blogcularla buluşamamana üzüldüm, öyle zevkli oluyor ki.Hadi ben biraz da yukardaki yazıya gidip seninle bir Bostanlı pazarında dolaşayım