EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

5 Haziran 2008

HER YERDEN HER TELDEN HATTA ZAMANSIZ

BU GÜN BANA İLKNUR İZMİR İ NE KADAR ÖZLEDİĞİNİ YAZMIŞ

KIYAMAM ASLINDA BENDE İZMİR İ ÖZLÜYORUM ZAMAN ZAMAN, NEREDE NEFES ALDIĞIMA PEK DİKKAT ETMİYORUM AMA BİR YERİ YAŞAMAK DEMEK ORADA UYUMAK YEMEK DEMEK DEĞİL BENİM İÇİN, ORAYI DOYASIYA YAŞAMAK İŞTE...
YANİ BAŞKA BİR ŞEY...
İZNE ÇIKMADAN PLANLARIM VARDI KİMİNİ YAPTIM KİMİNİ YAPMADIM İZNE ÇIKMADAN İŞ YERİMDE TOHUMDAN EKİLMİŞ FESLEĞENLERDEN BANADA GETİRMİŞLER RESİMDE GÖRDÜKLERİNİZ ASLINDA 4 TANE ONLARI AYIRDIM AMA DAHA SAKSILARI İLE İLGİLENEMEDİM. BOYA GİDİYORLAR TERZİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZ GİBİ BENDE ZİRAATTE OKUMUŞ BİRİ OLARAK EVİMDE BİTKİ YETİŞTİREMİYORUM. GÖRMEYEN İNANAMAZ AMA NE TERASLAR, NE MİNİ BAHÇELER NE BAHÇELER YAPMIŞLIĞIM VAR ELLLERİMLE BİR HAVUZ YAPTIM BİR YAKINIMIZIN TERASINA SADECE GÜNLERCE BOYADIM DOĞAL OLSUN DİYE. AKROBASİ YAPIP BİTKİLENDİRDİM. HARİKA BİR ŞEY OLDU. AMA EVİMDE İKİ SAKSIYA YER YOK SANKİ NE GICIK BİR DURUMDUR DA YA NEYSE...


SONRA GİTMEDEN KENDİME BİR NESCAFE FİNCANI EDİNDİM. GERÇİ HALA CİDDİ CİDDİ KAHVE İÇMİYORUM. SİGARA KISMI DENGESİZ SORMAYIN. NESCAFE YAZISI "C" İÇERİDEN İÇERKEN GÖRÜNECEK ŞEKİLDE TASARLANMIŞ. FOTOĞRAFDA GÖLGE GİBİ GÖRÜNMÜŞ AMA AYNEN ÖYLEDE SİLİK SANKİ HATALI ÜRETİLMİŞ GİBİ BİR HALİ VAR. RUH HALİNDE BİR C ,

HALA ESPRİYİ TAM ÇÖZEMEDİM AMA...







BAK YİNE NEREDEN NERELERE GELDİM. BEN ASLINDA İZMİRİ ANLATACAKTIM. TATİL DEDİM YA ÇIKINCA SOLUĞU HANİ BOSTANLI PAZARINDA ALMIŞTIM. HAVA ÇOK İLGİNÇTİ, EVDEN ŞEMSİYE ALMAYI DÜŞÜNEREK ÇIKMIŞTIM. PAZAR GEZERKEN TAM PAZAR TEPESİNDEN GÜNEŞ IŞIMAYA BAŞLADI KAN TER İÇERİSİNDE PAZAR GEZDİM Kİ TAM ÇIKTIM HAVA KIŞ OLDU. YÜRÜYEREK BOSTANLI İSKELESİNE GİTTİM. VAPURLA ALSANCAK YAPTIM ELİM KOLUM ÇOK DOLU İMİŞ MEĞERSEM İNDİM ORADA KALDIM. KOCACIŞI ARADIM GEL BENİ VE ELİMDEKİLERİ AL DİYEREK. O ANNESİ İLE OTURUYORDU. GELENE KADARDA O SIRADA AKLIMA GELEN İLKNUR İÇİN BİR KAÇ FOTOĞRAF ÇEKEYİM DEDİM. BUNLARDA ORADAN İŞTEN. YAZ GELMEDEN BAHAR HALLERİYLE ALSANCAK İSKELESİNDEN DENİZE KARŞIYAKAYA BİR BAKIŞ.
BU CUMARTESİ GÜNÜDE ORALARDA OLACAĞIMDA FOTOĞRAF KONUSUNDA DA HİÇ BİR ŞEYDE OLMADIĞI GİBİ SÖZ YOK. KORDONA ÇIKARMIYIM, TEK BAŞIMA GEZERMİYİM BELLİ OLMAZ.

AKLIMA GELDİKÇE, İMKAN OLDUKÇA OLANLARI SİZLERLE PAYLAŞIRIM YİNE. YİNE BÖYLE BİR YAZIDA, ZAMANSIZ OLSADA, NEREDEN BAŞLADIĞI BİTTİ BELLİ OLMASADA, KARALARIM İŞTE BİR ŞEYLER KENDİMCE...
HERKESE SAĞLIKLA MUTLULUK DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM...
GÖNLÜNÜZCE GEÇİRİN...
HATTA GÖNLÜNÜZDEN GEÇMEYEN ÇOK GÜZEL SÜRPRİZLER HAZIRLAMIŞ OLSUN SİZE:))))))))))))))))))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bardak çok orjinal :)) bir nescafe delisi olarak fincan takıntım vardır.
izmire gelecek olursak eger. istanbula asık olan çok kişi tanıdım. ama bu aşıkların çoğunluğu istanbuldan da şikayet eder enaz bir yönüyle. ancak izmire gelen izmirin büyüsüne kapılıyor ve şikayet edecek bir tarafını bulamıyor. ben de aşığım yaşadığım doğduğum şehire. iyi ki bu topraklarda nefes alıyorum.

iyi haftalar bitanem. iyi bak kendine :))

angel dedi ki...

pembemmmmmmmm::)seferberlık hali ilan etmişsin güzel şeymiş ama merak edilecek kadar önemsenmek diycem,sen onu bi de bana sor dersin biliyorum:))
ama bak,dün sen ve sibel le konuşurken fark ettımki,ne kadar ayrı kalırsak kalalım,bıraktıgımız yerden başlıyoruz be şeker...
sanırım en güzeli bu...öptümmmmm

angel dedi ki...

terzi kendi sökügünüz dikemez şeker,sen başkalarına şahane havuzlar boyar,bahçeler yaparsın ama evde tek bi saksı sana zor gelir:)bu hep böyledir...

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem benim balkondaki fesleğeni makarna ile bitirdik. Makarna sosuna malzeme oldu. Fincanın çok güzel , esprisini ben de anlayamadım , belki içerken cafe yazısını gör de , ne içtiğini unutma diyedir:)). Bostanlı pazarında bi kez alış-veriş etmiştim. Ama biz burada kendimiz seçiyoruz, adam seçtirmemişti beni gıcık etmişti. Öptüm seni şekerim pembem

zehra dedi ki...

fıncan guzelmıs ben begendım:)))
feslegenı annem cok sever ,
guzel dıleklerın ıcın tesekkurler hersey senınde gonlunce olsun
..................
yasasın pazartesi cumanın gelmesıne 5 gun kaldı :)
mutlu guzel bır hafta dılıyorum

Sibel Bay dedi ki...

:)Ben de İlknur'dan geldim. Sana İzmir'e selamlar getirdim. Kendisi de en az sayfası kadar tatlı bir miniş:))
Alsancak iskelesinden karşıya geç şeker oldu mu!! Hıhh şimdi sola dön yürü limana doğruu... Sağ yap işte orada sağdayım dur ben sana adresi de veriyim........................!!!
Eee hadi ama gelsenee:((

İlknurundünyası dedi ki...

Özledim...çok özledim....
Çok teşekkür ederim,inan o kadar sevindim ki anlatamam
İzmir çocukluğumdan beri en sevdiğim şehir,benim rahmetli anneannem ve dedem dayılarım orada yaşardı,biz her sene okul tatillerinde giderdik,benim için hep çok özeldir.
Sana inanamıyorum,ben ki ziraat falan okumadım ama evim bir bahçe gibi menekşe delisiyim,benjaminlerim,barış çiçeklerim,balkonumdaki sardunyalarım olmazsa olmazlardan:))
Tekrar tekrar teşekkür ediyorum biraz geç okudum ne yapayım biliyorsun durumu:(