EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

30 Haziran 2008

SN FATİH TERİM E TEŞEKKÜRLER....

bu gün sayfaları gezinirken baktım pek çok sayfada milli takımımız...
zaten lale yi bilen bilir futbol tutkusunu. gerçi hala ona soramadım. hakanı şükür ü olmadan GS konusundaki fikirlerini ama, bende kararveremedim bir GS olarak neler yazabileceğim henüz netleşmedi.
ama millilerimiz için çok net onlar benim için şampiyon oldular bile...
hani burada bloglara bakınca pek çok yazarın tv siz dönemi hatırlamadığını sanıyorum benim kardeşimde pek bilmiyor tek kanalı ve geceleri kapandığını hatırlıyor. kocacışınsa tv siz dönemlerde bir çocukluğu var. dolayısı ile hatırlanan ilk yayın 1974 kupası sanırım. öncesinde avrupaya gidip seyredenleri saymasak. o zamanki almanya yı hatırlıyor. nasıl disiplinli, nasıl taktik oynadıklarını, nasıl bir alman ekolu yaratıldığını hatırlıyor. o sıralarda gencecik ülkemizin milli takımının adı geçmiyordu bu tür turnuvalarda... aradan geçen zamanda biz kendi adıyla anılan bir ekol yaratmış o ülkeye kafa tuttuk ya, güzel oyun puan alsa belki kazanırdık ya... bana yetti, sağ olun var olun... canınız sağ olsun. skoru almasanızda gönlümdeki tüm sevgiyi aldınız.
fatih hocama söylenenlere çok kızdım çok.
göğsümü kabartan gururumu okşayan bu tablonun mimarı sanki (hani hiç bir mesleğide küçümsemek istemiyorumda) başka bir meslek sahibiydide takım giderken ee başı boş gitmesinler sende geç bunların başına işte dendi ve oda o turnuvada futbol gördü, geride burada kalanlarda aslında futbol da otorite hatta aslında dehaydılarda onları kimse saymadı ve neden biz başında gidemedik takımın diye çıldırdılar gibi hava vardı ülkemin medyasında tüm turnuva boyunca... tüm yazarlar, tüm medya, eski futbolcuları... ben bunca vefasızlığa çok kızdım, çok sinirlendim... ülkem belki milli takımı ile gurumu okşadı ama genelde halkı ile okşayamadı, yanlışı doğrusu ile girdikleri süreç bitmeden sürekli taşlanmayı hak etmedi bu çocuklar ve bu hoca... sanki başarızlığın faturası gibi her başarıdan sonra önlerine koca koca faturalar konuldu birde ödemeleri için taciz edildiler... her biri sanki yaşlı kesilecek diye işaretlenmiş ağaçlar gibi kalas muamelesi gördü ki kalası küçümsemem bence çok işe yapararda buradaki mecazi anlamını anlayan anladı. fatih hacada keresteci oldu turnuva boyunca bende buradan bu başarıyı alkışlamaya yürekleri yetmeyen, başarıya gidenin arkasından yapışan, bu çarpık zihniyeti kendimce yerden yere vurmak istiyorum. istemezsiniz sevmezsiniz, sırf tipine gıcık olursunuz hiç sözüm yok ama orada onlar bizi temsil ederken hemde başarı ile temsil ederken, dünya ya adımızı gerçekden gururla duyururken hatta allah bile onların yanında olup onlara mucizeleri yaşama ve yaşatma şansı veririken. sizler halinizden utanın cüzdanınızdaki o kimlik kartınızdaki TC den utanın, çünkü ben sizlerden gerçekden utandım... bu ülkenin sizin gibi sesi çıkamayan bir insanı olarak sizden utandım. dönüşlerini bekleyene kadar başarılarını alkışlayamadığınız için utandım...
bu milliler değişecek, bu hocada değişecek ama ne yazıkki sizler seçilenler olmadığınız için değiştirilemeyen yüreksizlersiniz... sizlerden çok var, ama bir tane milli takım teknik direktörü var... onu sadece ülkenizin takımının başındaki adam olarak belirli bir süre destekleyemediniz... hepinize yazıklar olsun... bende yazdım sanki siz anlarmışsınız gibi...
inanın tüm turnuva boyunca o konuşanlara bundan kat kat fazla sinirlendim. çok kızdım.
ben bu sinirle burada keseyim yoksa sayfam kapatılacak.
milli takıma , takıma emeği geçen herkese, hocamıza hepsine sonsuz teşekkürler...
yaşattıkları gurur için şukranlarımla...
sağ olsunlar var olsun ve keşke olmasa ama meyve veren ağaç taşlanıyor işe...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

anam Fatih Hocanın da dilinin ayarı yok biliyosun, biraz da ondan kızıştı ortalık. Neyse 2012 ye kadar takımın başında.
Hakanım Şükürüme gelince , Onsuz Avrupa kupasını izlemek bile zor geldi bana. Neyseki Arda ve Semihle idare ettim. Hakanın ta geçen yıl futbolu bırakmasını istiyordum. Bıraksın ve iyi bir takım çalıştırsın istiyorum. Öptüm seni şekerim pembem