EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Haziran 2008

BEN GEZDİM... VE ADINI SİZ KOYUN...

AMANIN CUMA AKŞAMI İŞTEN ÇIKTIĞIMDAN BERİ BENDE BİR FAALİYET SORMAYIN HANİ ÖYLE DANSA FALAN GİDEMEDİM MALUM HENÜZ KAFA SALLAYACAK KADAR İYİLEŞMEDİM AMA GEZDİM EPEYDİR BU KADARINI YAPMAMIŞTIM MEĞER NE ÇOK ÖZLEMİŞİM. GEÇEN HAFTA KOCACIŞLA EVİNE DÖN MESAJLARI İLE KONUŞTUK. İŞİ VARDI ANNESİYLE YAPMASI GEREKENLER VARDI HAFTANIN GENELİNDE EVE GELEMEDİ:)))
GELİNCE O HİÇ DURMADI... BEN ZATEN HEP EVDEYDİM DİYEREK DURMAYA BİLE NİYETLENMEDİM...
CUMA GÜNÜ KOCACIŞ EVE GELMİŞTİ AMA BEN KUAFÖRE GİTTİM. ASLINDA KUAFÖRE FALAN DEĞİL YA DİREK AĞDA İŞİ İÇİN GİTTİM. VEEE VE VARSA AL DEDİM KIZ NASIL GÜLÜYOR... 1 SAAT SÜRDÜ İŞİM SOHPETLİ FALAN GEÇTİ LAFLADIK. BİRDE YENİ BİR STAJERİ VARDI KENDİMİ ÇOK ÖZEL HİSSETTİRDİLER BENDE BÖYLE DEDİKÇE EPEY KIKIRDAŞTIK:))))) İŞİM BİTİNCE EVE GİDERKEN KOCACIŞI ARADIM BENİM YEMEK YAPACAK HALİM YOK, GELİNCE YEMEĞE ÇIKALIM DİYE, GÜNLERCE EVE GELMEMEİŞ BİR KOCA NE DERSE O DA ONU DEDİ -SEN NASIL İSTERSEN:)))) EVE YAKIN KONYA ETLİ EKMEĞİNİ YAPAN BİR YER AÇILMIŞ, FİYATLARI ACAYİP MAKUL. ORADA BİR ŞEYLER ATIŞTIRDIK. EVE DÖNDÜK, SİZ ÖYLE DİYECEM SANDINIZ AMA DEĞİL DÖNMEDİK VURDUK KENDİMİZ YOLLARA:))) HALAMLARA GİTTİK ONLAR YOKTU, BİTİŞİKTEKİ EVDE OĞLU OTURUYOR ONLARLA KARŞILAŞTIK ZORLA ALDILAR BİZİ İÇERİYE , BAHÇEDE ÇOK KEYİFLİ BİR GECE GEÇİRDİK. GERÇİ BAHÇELERİ ÖYLE ÇOK BÜYÜK FALAN DEĞİL AMA TOPRAK YİNEDE TOPRAK İŞTE. SADECE ÇOK ÜŞÜDÜK, SANIRIM 15 GÜN İÇİNDE DOĞUMU BEKLEYEN EŞİ DIŞINDA. ONUN HİÇ ÜŞÜR BİR HALİ YOKTU... ÇOK GÜLDÜK NEYSEKİ KOMŞULAR HENÜZ BAHÇEYİ SESONUNA BAŞLAMADIKLARINDAN ÇOK RAHATSIZ OLMAMIŞLARDIR SANIRIM.
EVE GECE YARISINI GEÇİYORDU GELDİK. KAPIDA EŞYALAR KARDEŞİM EV ALDI, ZATEN NEREDEYSE HİÇ KULLANMADIKLARI EL HALILARI VAR ALDIĞI EV KÜÇÜK KENDİNİNDE OLUNCA UZUN SÜRE KULLANMAYCAKLARINA KARAR VERİP BENİM GİBİ HİÇ HALISI OLMAYAN ABLASINA GÖNDERMİŞLER. TANRIM BEN HALI İSTEMİYORUM Kİ HELEKİ EL HALISI. BENİM O KADAR ÇOK ALERJİM VARKİ... ŞİMDİ KULLANSAM KULLANAMAM, GERİ VERSEM VEREMEM RESMEN KİLİTLİ KALDIM. EŞYALARIMI, HURÇLARIMI ÇAMAŞIRLIĞIMI (Kİ BEN ASLA DIŞARIDA ÇAMAŞIR KURUTAMAM, DÜŞÜNÜN ALEJİ BOYUTLARIMI) KOYDUĞUMUN ÜTÜ MASAMIN DURDUĞU ÜTÜ YAPTIĞIM BİR ODAM VAR BU İŞLERE TAHSİSİ OLMUŞ KAPIDAN ALDIM ORAYA KOYDUM BİR GÜN ÖNCE TEMZİLİK YAPILMIŞ KOKU VE TOZDAN ARINMIŞ EVİME İSTEDİĞİM EN SON ŞEYLERİ ORAYA RESMEN FIRLATTIM ATTIM. VE KAPISI AÇILAMIYOR BİLE ÇAMAŞIRLIĞI DÜN ALIRKEN TIKANDIM SANDIM. NEYSE ORAYA ATTIM GELDİM SALONA KOCACIŞLA LAFLADIK ÇOK GEÇ YATTIK, CUMARTESİ ÇOK ERKEN KALKAMADIK. DIŞARI ÇIKTIK PAZARDI İŞLERDİ DERKEN GÜNÜ DIŞARIDA GEÇİRDİK. DÖNÜNCE PATLICAN YEMEĞİ YAPTIM. FRİTÖZÜ AÇMIŞKEN RESMEN KIZARTMA YAPTIM HAFTA İÇİ TÜKETMEK İÇİN DOLABA KOYDUM. ZATEN KIZARTMA BİTİNCE FİRİTÖZÜDE BOŞALTIP BULAŞIK MAKİNESİNE KOYDUM BUDA UZUN BİR SÜRE KIZARTMA YOK DEMEK OLUYOR SANIRIM:)))) KIZARTILMIŞ PARLICANLARIN ÜZERİNE ŞEKLİ VERİLMİŞ SADE KIYMALARIN ÜZERİNİ BİBER VE DOMATESLE ÖRTTÜM. BAHARATLI SALÇALI SU İL EBİRLİKDE FIRINLADIM.
YEMEKDEN SONRA ESKİ BİR ARKADAŞIMA YİNE ÇOOOK ESKİ YILLARDIR GÖRMEDİĞİM HABER BİLE ALMADIĞIM ARKADAŞLARIM GELİYORMUŞ. SOFRADAN ALELACELE KALKIP KAHVEYE ONLARA VARDIK VE KONU KONUYU AÇTI YİNE GECE YARISINDAN ÇOK SONRA EVE GELDİK. PAZAR GÜNÜ YAPILACAK PEK ÇOK ŞEY VARKEN HİÇ BİR ŞEY BULAMADIK. KARDEŞİM UĞRADI BİZ SABAH KAHVESİNDEYKEN FOÇA YA GİDİYORLARDI. ONLARIN GRUP KAFAMIZA SARMADI AMA BİZİM DE GİTMEMİZ, GİTMİŞKEN EV BAKMAMIZ HATTA BİR DE AYAĞIMIZI DENİZE SOKMAMIZ İYİ OLABİLİRDİ. ONU DA YAPMADIK . HAVUZADA GİTMEDİK Kİ BİZİM EVE YAKIN OTELİNKİ AKŞAM ÜZERİ GÖRÜDÜĞÜMÜZDE BOMBOŞMUŞ...
ANNEMLER BİR YAKINLARIMIZLA YAYLADAYDI ONLARIN YANINA GİDEBİRDİK ONUDA YAPMADIK.
ASLINDA İŞİN ÖZÜ PAZAR GÜNÜ ÇOK TEMBELDİK.
HAZIR EVDEYİZ DİYEREK BEN PATLICAN KÖZLEDİM.. YANINA BİR İKİ TANEDE BİBER SALAT AOLDULAR HATT AFAZLA GELDİLER HAZIRLANMADAN YARISI DOLBA ÜST GÖZE KALKTI..
KOCACIŞ OLAN YEMEKLERE KARŞIN BALIK YAPMAYA KARAR VERMİŞTİ...
KÖZLEME BİTİNCE, BENDE BALIKDAN SONRA TATLI İYİ GİDER DEDİM VE SÜTLÜ TATLI YAPMAYA KARAR VERDİM. GEÇEN HAFTA HAZIRLARDAN ALMIŞTIK KOCACIŞIN KESTANE AROMASININ ADINI GÖRÜNCE CANI ÇEKMİŞTİ ONU ALMIŞTIK. BU SEFER ALMADAN BİR ŞEY YAPSAM DEDİM Kİ BLOGCU GÜNLERİMDEN BİLENLER BİLİR NE KADAR BECERİKSİZ DENEMELERİM OLDUĞUNU:))))) AMA ARTIK BEN BOYUT ATLADIM VE MUHALLEBİYİ TARİFSİZ YAPTIM: 3 KAŞIK PİRİNÇ UNU, 3 KAŞIK MISIR UNU, 1 KAŞIK MISIR NİŞASTASI, 1 PAKET VANİLYA, 2 KAŞIK HİNDİSTAN CEVİZİ RENDESİ ZEVKE GÖRE ŞEKER, GÖZ KARARI SÜT Kİ BENİMKİ AZ GELMİŞ YADA BEN DALDIM ÇOK PİŞİRDİM. FAZLA BİLE DONMUŞ YANİ KALIPTAN ÇIKARIP, RAHATLIKLA SÜSLENİP SERVİS YAPILABİLİR:)))) BİR ADI VARMI MI? BÖYLE BİR TARİH VARMI HİÇ BİR FİKRİM YOK SADECE BEN YAPTIM VE OLDU:)))))))) ADINI SİZ KOYUN YANİ ANLAYACAĞINIZ...
SON OLARAK AKŞAM İŞİM GEÇ BİTTİ KİTABA PEK SARAMADIM. BİRDE DİLİNDEN YADA BİLMİYORUM ÇOK İSTEDİĞİM VE ALDIĞIM YEMEK YE, DUA ET VE SEV BENİ HALA SARAMADI, OYSAKİ ÇOK UMUTLUYDUM AMA YARIM BIRAKMA ALIŞKANLIĞIMDA OLMADIĞINDAN BİTECEK YOLU YOK:))) SIRADAKİNE GEÇMEK İSTİYORSAM BAŞKA ÇAREM YOK...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Amanınnn pek özlemişim şeker pembemi.. Sanırım 30 dakkadır sitedeyim. geride kaldığım yerleri okudum okudum ki sınavda çıkarsa yanıtlayayım :))

Aşağıdaki muffinler pek güzel olmuş onu söliim. Sonra bende o fincandan istedim. Ama kahve içmeyi sevmiyom..

Bir de öyle bol bol gülmek istyorum. gerçi bugün nedensiz yere sabahtan akşama kadar kıkırdadım ama bahçede dostlarla yapılan sohbet eşiliğinde kıkırdamak istiyom ben bir de etli ekmek yiyseim var.. :))

Öpüyom seni şekerpembem....

sıcacık sevgiler.
http://www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Farketmezmiyim ayol farkettim tabii fırını :)))

Şekerpembem sen niye yazılarını blog manşete eklemiyon anacım??

Eklesen daha çabuk çabuk takip etsek seni :)

öptüm yanaklarından
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

kuşum, limon kabuğu yerine portakal kabuğu veya turunç kabuğu kullanabilirsin. ben uydurdum diye söylemiyorum şahane bir kurabiye :)))

Ayol blog manşet blogcuda değil halis muhlis benim sayfamdaki bir aparat :))

Sayfama gir sağ tarafta blog manşet diye bir bölüm var. tıkla orayı. Oraya isim gir sonra sayfanın adresini ve yazının başlığını kopyala.

Kaydet de
sonra listeleye tıkla ahanda yazın orda :)) diğer dostlarında yazılarını oradan izleyebilirsin.

üptüm, güldüm kaçtım .. :)

angel dedi ki...

Şekerim bi ben kalmışım hani kapısı çalınmayan:)ayol sen gezdin ben yoruldum..halı konusunda bi kez daha tamamen katılıyorum sana şeker,akarlar,tozlar vs...ne kadar dezenfekte edilirse edilsin yinede tam hijyen asla mümkün değil...
Bay M ve balık senın yazılarının değişmezi ki hayatımı giren gelmiş geçmiş bütün erkekler tembellik dalında ayrı bi rekora sahip olduklarından bi kez daha kıymetını bil derim:)
Ağzınızın tadı muhallebi tadında olsun şekerim öptüm:)

deep note:Resimler geçici olarak varlardı zaten;)ee gören gördü demi anlayanda anladı zaten;)

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem hah tam senin formunda bir yazıyla dönmüşün ve benden beter gezmişin. Bu arada da aynı lale ablan gibi yemekler ve ev ihmal edilmemiş. Tahtıma aday bir kaç kişi içinde sen de yerini aldın :)). .öptüm seniiiii

Sibel Bay dedi ki...

Pembişim allerjin olan hiçbir şeyi evinde tutmasan!! Yani nezaketin yüzünden hastanelik olabilirsin unutma:( Bu şekilde yaşamayı sen kabul etmek zorundayken, buna saygı duymayacak biri olacağını sanmıyorum!!
İyi gezmişsin yine ohh yarasın pembişime((: Tembelliği de yarasın... Bazen evde geçirinler zamanlar daha bi mutluluk verebiliyor insana. Şu an ihtiyacım olduğu gibi...
Öpüyorum canım.

zehra dedi ki...

ne guzel gezmek gıbısı varmı:)
(buradan gezmeyı ozdedıgım anlasılıyordur sanırım:))
alerjı konusu hassas bır konu bazen kotu sonuclar dogurabılıyor malesef sen dıkkat et olurmu guzelım :))
_____________
mutlu guzel saglık ve ask dolu bır hafta sonu dılıyorum
kendınıze ıyı bakın efendım :))))

angel dedi ki...

kankaaaaaaaaaaaaa:)
DÖN EVİNE ASLI nın sobe yazısı görüşlerine hazırdırrrrrrrrrrr!!
huzurlu bi hafta sonun olsun şekerim...

İlknurundünyası dedi ki...

süper valla sen leyleği hiç yere inerken göremeyenlerdensin.maşallah maşallah gez eğlen tam sana göre,valla mutfak işleri de bitmiş ah ah sorma be şekerim benim kayınvalide ve peder bende of ki of yani
yemek temizlik bakım derken kendimi şu bilgisayarın başına bile aaaa Nilin okul başvurularına bakmam lazım diye zor attım.
bir daha ne zaman uğrarım bilmem ama iyi bak kendine tamam mı