EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

17 Haziran 2008

3. YIL







bu gün bizim yıldönümümüz...
kocacışla evliliğimiz 3 yaşını doldurdu bu gün hatta akşam üzeri dolduracak çünkü biz tam bir gün batımın da evlenmiştik... dağların arasında güneş batarken... çimlerin üzerinde... çok az kişinin davetli olduğu küçüçük bir törenle...
işte o günün üzerinde tamı tamına 3 yıl geçmiş...
kimse inanamıyor sanki dün gibi diyor...
ama biz o 3 yıla ne çok şey sığdırdık...
kayıplarımızda çok, yaşadıklarımızda çok.
çok gezdik, çok güldük, çok yedik, çok sevindik, çok sıkıldık, çok üzüldük, çok zor günler geçirdik ama birlikte... hep birlikteydik. bazı sarsılsada, devrilmedi ( yani en azından şu an için devrilmedi demek gerek:))))))))))))))))
kutlama planı yapmadım.
yıldönümü pek kutlamadım ben aslında...
bir hazırlığım yok, sadece tarih aklıma geldi paylaşmak istedim...

5 yorum:

zehra dedi ki...

ay ay maşallah cook uzun yıllar bırlıkte ve mutlu yasarsınız ınsallah

İlknurundünyası dedi ki...

daha nice kutlamalara,yıldönümlerine inşallah,sevgiyle,paylaşımla,saygıyla,özenleve en önemlisi sağlıkla...
canım çok öpüyor hemen ayrılıyorum malum iyi ev hanımı durumlarındayım bu ara hiç işim bitmiyor,eşim de yardım edemiyor
öpüyorum

laleninbahcesi dedi ki...

ooooo daha nice üç yıllara . Üçün katlarına inşallah. Siz bu seneyi bunca sorunla aştınız ya artık her zorluğa birlikte göğüs gerersiniz. Mutlu sağlıklı yıllara şekerimpembem

angel dedi ki...

Her anı aşk dolu nice yıllarınız olsun şeker kadın...

Sibel Bay dedi ki...

Canım, hassas meleğim benim, şeker tadında geçsin her seneniz hayat arkadaşınla. Sadece yaşama ayak uydurmuş hayat arkadaşlığınızda; Yorulmuş, paylaşmış, durup arada dinlenmiş ama sığınak olarak seçtiği kişinin yanından hiç ayrılmadan mutluluğu da onunla birlikte tatmış.
Daha nice senelere...