EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

20 Mayıs 2008

NAZAR...


BU GÜN GELDİM
GELİĞİM GİBİ SOLUĞU VİZİTEDE ALDIM. MALUM 3 GÜNLÜK TATİL BU SÜRE BOYUNCA DR BULMAK ZOR OLMUŞTU.
İŞYERİ DR UMUZ BANA İÇ KULAKDAKİ SIVI ARTIŞINA BAĞLI VERTİGO OLDUĞUNU SÖYLEDİ...
TAHLİL YAPMADAN, ÖLÇMEDEN SÖYLENEBİLECKE BİR ŞEYMİDİR BİLMİYORUM.
DÖNDÜĞÜMDEN BERİ KOCACIŞLA İYİ BİR KBB UZMANI BULMA DERDİNE DÜŞTÜK. NE NEDENLE SİZLERİ GEZMEYE ÇABALIYORUM ARA ARA AMA NE KADAR BAŞARILI OLURUM EMİN DEĞİLİM.
YAZACAK ÇOK ŞEYİMDE BİRİRKTİ. GEÇİŞTİRMEKDE İSTEMEDİĞİMDEN. EE BU HALDE EKRANA BAKMAK YAZMAK ÇOK ZOR.
İZİN YAPTIM, GEZDİM, ALIŞVERİŞ YAPTIM, EV İŞ YAPTIM, YEMEKLER YAPTIM FİLMLER İZLEDİM, KİTAP OKUDUM VE TABİİKİ SONUNDA HASTALANDIM...
BEN BİR SAKİNLEYENE KADAR BENİ İDARE EDERMİSİNİZ.
BİRDE İŞEDE BU GÜN DÖNDÜĞÜMÜ DÜŞÜNÜRSENİZ. İŞLER BİRİKMİŞ. KULAKDAN VERTİGO BASTIRIYOR. KOCACIŞ SOLUĞU BURADA ALDI AZ ÖNCE GİTTİ, HATIRLARSANIZ O DA HASTA ÖĞLEN OLDU BİLE.
NAZAR DEĞDİ BİZE NAZAR...
NOTE:
YENİ YAZI EKLEYEMEYECEĞİM ONUN YERİNE BURAYA YAZIP, GÜNCELLEME İLE İDARE EDİP İMKANLARIMI SİZİ GEZMEYE AYIRMAYA KARAR VERDİM.
DR LARA UZMANALARA GİDİYORUM. İŞİTME KAYBI ÜZERİNDE DURUYOR DR BU GİBİ ANİ İŞİTME KAYIPLARINDA ÇOK HIZLI YAPILMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİĞİ KORTİZON İĞNELERİ YÜZÜNDE EVDE KIYAMET KOPUYOR, İNANMAK İNANMAMAK ARASINDA KALDIĞIMIZ GİBİ, BİRDE BEN BİLİYORSUNUZ BEBEK İSTİYORUM. HER AY HEYECAN YAŞIYAN BİRİNE BUKADAR AĞIR İLAÇLARI BÖYLE BİR BİLİNMEZLİKLE ALMASI SÖYLENEBİLİRMİ? HEMEN BETA HCG YAPALIM DEDİ UZMANLAR YAPILDI NEGATİF ÇIKTI AMA BEN DAYANAMADIM DR UMU ARADIM SON 8 YADA 10 GÜN İÇERİSİNDE OLUŞMUŞ HAMİLELİKLERİ NEGATİF OLARAK VERİR DEYİNCE BİZ ORTADA KALDIK. NE İLAÇ KULLANABİLİYORUM NE TOMOGRAFİ ÇEKTİREBİLİYORUM. YANİ ANLAYACAĞINIZ HAFİF İYİLEŞMEYE KARŞILIK PEK BİR GELİŞME YOK, BENİM TARAF BOL SALLANTILI, BOL FLASH LI, BOL ALKOLLÜ İBİ SANKİ PARİS HİLTON TEKNE GEZİSİNDE PAPARAZİLE ÇEVRESİNDE GİBİ GİDİYOR. YANİ ANLAYACAĞINIZ ŞÖHRETLERİN İŞİ ÇOK ZORMUŞ ÇOK:))))))))))

6 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

AH BE ŞEKERİM GELMİŞ GEÇMİŞ OLSUN,GÖZÜ OLANIN GÖZÜ ÇIKSIN.
AMAN DİKKAT ET İYİ BİR UZMAN BUY VE İŞİ CİDDİYE AL AMAN BEN DE NE SÖYLÜYORUM SENN ZATEN BUNLARI DÜŞÜNÜYORSUN:))SEN İYİ OL YETER BİZ BURALARDAYIZ SENİN DÖNÜŞÜNÜ BEKLERİZ:)TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN ALLAH ŞİFANI VERSİN

Sibel Bay dedi ki...

Aaa nolmuş böyle:(( Canım şekerim çok geçmiş olsun sana. Bi tatil yaptın burnundan gelmiş desene:( Sen buraları boşver şimdilik canım, fırsat bulursan haber at bize yeter sağlığınla ilgili. Gerekli hassasiyeti gösterdiğini biliyorum ama aman boşverme ve önce kendini, eşini toparla. Sonrası zaten hayır olacaktır pembe yüreklim.
Çok öpüyorum seni. Allah nazarlardan korusun sizi. Ha bir de gözü olanın gözünde arpacıklar çıksın hihihi;))

Adsız dedi ki...

canım benim... ilk önce sakin ol, pozitif düşün. bütün kötü şeyler hep üst üste gelir ama birden herseyin önü açılıveririr. sen de anne olacaksın ne olur bebegin bir yaş küçük olur hepsi bu. anne olmayı o zaman daha cok özümsersin. ilaçları da cok gerekmedkçe alıp bünyeni alıştırmamak belki de daha hayırlı...
herşey yoluna girecek canım. sen sıkma canını...
öpüyorum seni çok çok...

zehra dedi ki...

merhaba
uzun suredır gelemıyordum ama sımdı geldımmm:)
.................
yasasınnn bu gun cuma
mutlu huzurlu saglıklı hafta sonları

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem yine neler oldu böyle. Çok geçmiş olsun. Kortizon iki ucu keskin bıçak. Faydası oaranında zararı var. Tabi dr lar ne yapılacağını bizden iyi bilir. Bizimki fikir yürütmek. Kendine çok ama çok dikkat et. Gelişmeleri bildir. Öptüm.
not- Aslı kayboldu yine umarım her şey yolundadır.

Adsız dedi ki...

iyi haftalar canım.. öpüyorum seni... özletme kendini :((