EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Aralık 2007

ben bu gün işe geldim...
bayram yazısı yazamadım çünkü bayramı bir fark edemedim.
ama yined eöncelikle herkesin geçmişde olsa bayramını kutlamak isterim.
en çokda üşenmeden bana uğrayan ve bayramımı ( benim gibi değil zamanında) kutlayan herkese kocaman öpücükler gönderiyorum buradan.
ben size son yazımı yazdım çıktım gittim ve işe dönmedim.

iki hafta önce, önce beynim döndü, sonra sinir sistemim boşaldı ve ben 3 gün izin kullandım.

o daha yetmedi derken nezle oldum.
nezle faranjite faranjit girbe grip de artık her neye çevirdi ise onu henüz öğrenemedim yattım kaldım.
aslında yattım kaldım mecazi çünkü yatamıyordum vardığım son noktada yastıklara dayalı oturarak uyudum bir kaç gece çarpıntı ve nefes darlığı ne zormuş. bunu sürekli yaşayanlara allah kolaylık versin dedim durdum. sigara içmeye devam edersem böyle bir yaşlılığın ( ki yaşlanabilirsem) beni beklediği düşündüm.
az önce angel78 ilede aynı görüşleri paylaştığımızı fark ettik.
ama dönecek halde olmasamda, işe döndüm ay başı geliyor personel maaş ödemesi var öncelikle. sonra bekleyen işleri saymıyorum.
aslında itiraf ediyorum evde ADSL bağlandı. amma
kombi kapı girişimde kolili hali ile bizi ısıtmıyor.
kablosuz modemi kocacış oğluşuna götürmüştü, kablolu modem ise arka odada orada klima yok, ve bayramda hava çok soğuktu, ayrıcada ben hasta idim... beni affedin yani...

ayrıcada bayramda hasta ve evde tek başınaydım. anladım ki evler insanlarla ısınıyor. bir başınıza evde n eyakarsanız yakın bir ısıtmanız mümkün değilmiş:))))

2 yorum:

angel dedi ki...

Panik yok kanka;)konuştuk,anlaştık bırakıcaz
adamları değil:)sigarayı!!!
Hani dedim ya sana,ben karar almıştım kimseleri taciz etmiycem
sigara konusunda,ama sen başka tabi
diye...Bak sözümde duruyorum,tacizler burdan başladı bile:))
öptümmmm

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem benim, seni nasıl merak ettim, angele haber saldım hatta, haberin var mı diye. Merak ettiğim kadar da varmış. Geçmiş olsun. Ama tamam dimi boşalmıştır artık beynin o boşalmayla. Artık tokadan başka şey takmak yok kafaya. Anlaştık dimi. Öptüm seni