EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Aralık 2007

lalenin bahçesi beni sobelemiş, bunca zaman sesim çıkmadan haber vermeden gitmiş biri olarak dönünce bari hemencecik gönül alayımi yapmam gerekenleri yerine getireyim dedim. sağlık bu ne zaman nerede, nasıl yakalanacağımız hiç belli olmuyor. bir bayram günü gribe yakanmak dışındada daha acı sürprizleri oluyor. o nedenle bu günün işini yarına bırakmadım.

hemen yapamadım ama gelir gelmez yapmış olayım...

bu arada gördüğüm angel, ebrucuk, zehra, denizyıldızı sobelenmemiş bende sizi sobeledim



Yemek olsam : nedendir bilmem ama sanırım pilav olurdum. hemde herçeşinden pilav. içli pilav, domateli pilav, ciğerli, nohutlu.......


Muzik aleti olsam flüt olurdum... en çok onun sesini sakinleştirici buluyorum. bir alternatifte kudüm olabilir.


Araba olsam 4 çeker bir arazi aracı olurdum. çekmeye alışmışım sanırım, kendimi bir anda ona benzettim.


Aylardan Eylül, olurdum. yazın havası, sonbaharın renklerini içinde barındırdığından. ama yazın upuzun günlerindede içim kalırdı:)))


Ayakkabi olsam bu aralar kırmızı tabanlı, yüksek topuklu bir terlik, yada dekolte bir ayakkabı olmak isterim. ama şu aralar cat çizmeden öteye geçemem


Kiyafet olsam ipekli, kadife... pijama sabahlık!

4 yorum:

angel dedi ki...

:(Cevaplar senin içinde olsun şekerimpembem...
Senin cevaplardan,4 çekere bayıldım ben:))) nerdende geldi aklına öptümmmmmmm

laleninbahcesi dedi ki...

sen ne olursan ol çok güzel olurdun emin ol. Sobe cevapların da angelin dediği gibi çok güzeldi. Öptüm seni

zehra dedi ki...

yasas�nnn cuma geld�
herkeze mutlu hafta sonlar� :)))

Sibel Bay dedi ki...

Dört çeker araba mı olurdun hehehehe(((: Ayy aslında şimdi buna benim gülmemem lazım ama ne yapayım süper benzetmişsin valla. Şekerim Allah çektirmesin sana kimseler seni üzmesin sen minik bir cooper ol bak dalgana ara ara:)) Öptüm seni tekrar iyi seneler...