EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

11 Aralık 2007

değişiklik yaptım günlerden salı ve ben yine yazıyorum
hehe:)))))))))
neşeliyim sanmayın
ama vakit olunca bir ceee eee yapıp bir iki kim ne yapmış bakmadan edimiyorum.
sakin bir akşam geçirdim.
hava lodas ya benim yüzüm uyuştu zaten.
akşam birde üşümeme başlayınca kocacış çok korktu çok. benm tarihimde üşümediğim zaman öyle nadir ki anlatılamaz ben temmuz da çorap giyenlerdenim. yada temmuz antalyada çıtım çıkmaz desem gerekli detay olurmu bilmem. yandığım yada off dediğim gün sayısı 3 ü geçmez sanırım. e hal böyleyken kocacışa akşam kapat şu klimayı terliyecem deyince aklı çıktı:))))
ateşime bakıldı, yanıma sokulundu konuşuldu:)))))))))))
demek aykırı davranmakda iyi fikirmiş hiç düşünmemiştim:)))))))))))))
işler aynı işler cuma size iyi haftalar diyemem büyük ihtimalle, şimdiden çok yoğun olmayı planlıyorumda tabiiki hiç de belli olmaz:))))))))))
bu akşam binbir gece var seyridilecek o
iki haftadır seyrettiğim filmler var size yazmak istediğim ama önce sizi bir gezeyim vakit kalırsa yazarım?
hadi herkese kolay gelsin...

13 yorum:

angel dedi ki...

12 ay çorap:)yine bendensin kanka..
ee ben hep derim demi,arada bi değişiklik şart,tavır,makyaj,bakış
ya da pozisyon:)))
öptümmmmmmmmm

zehra dedi ki...

usuyenler kervan�na kat�lay�m hemen ben�mde eller ayaklar burnumun ucu hep usur :)
�s�nd�g�m zaman ayk�r� b�r durum oluyor san�r�m neyse s�zlerden takt�k almak laz�m �lerde kullanmak �c�n :)
kand�ne cok �y� bak can�m kocaman optum hoscakal

Sibel Bay dedi ki...

İyi ki geldin, bana da uğramışsın bu yoğunlukta sevindim(((: Yoğunluğunu anlayabiliyorum keza yok benim de senden farkım.
Hayatta en çok istediğim şeydir terlememek, daralmadan güneşlenmek ama tam tersi İzmir'de yaşıyorum yaş 30 menapoza doğru gidiyorum ve inanılmaz korkuyorum:((. Bundan daha daraltıcı günler gelecekmiş bir de bilim adamları yanılsın istiyorum. Ben de sıcağı hiiç sevmiyorum bu yüzden. Sen kıymetini bil bünyenin gelecek günler sana hitap edecek;)))
Kolay gelsin canım arada uğra ama özlüyoruz valla hehe... Öpüldün pembişim....

Adsız dedi ki...

şekerim pembem, ben sıcağa hiç dayanamam biliyomusun. Hatta kafayı yerim. O yüzden hiç güneşlenemem, su kuşuyumdur.Aman dikkat et kendine.Öptüm seni

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar cnm kusura bakma işe başladım ziyaretler aksadı nasılsın bu arada :)

angel dedi ki...

şekerim hadi ama yaaaa:(her yere baktım yoksun...özledim ama yaaaa

zehra dedi ki...

bu gun sal�
cuman�n gelmes�ne sadece 4 gun kald�
mutlu haftalar
kocaman opuldunuz

Sibel Bay dedi ki...

Şekerim birtanem şu sene bitsin yoksa yıl sonu telaşından kavuşmak mümkün olmayacak sana. Ben de 15 gün yokum bu arada sana da haber vereyim dedim. İzinliyim, yani darısı senin de başına diyim;) Öncelikle bayramını kutluyorum ve yeni yılda geldiğimde seni tatlı pembe yazılarınla görmek istiyorum yine. Sevgilerimle...

angel dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.
İyi Bayramlar şeker kadın;)

zehra dedi ki...

bayram�n� kutlar�m
buyuklerimin eller�nden �per kucukler�m�n yanaklar�n� ceker ve sever�m :)
mutlu bayramlar:))

Adsız dedi ki...

iyi bayramlarr pembecim... gönlünce gececek nice sağlıkolı, huzurlu bayramlar diliyorum... hersey diledin gibi renkli gecsin sayfandaki gibi...

hoşçakalll

Adsız dedi ki...

şekerim pembem kız bir bayram yazısı bile çakmadın şuraya yav. Özledim ve merak ettim seni.İyi bayramlara tüm sevdiklerinle

zehra dedi ki...

mutlu haftalar:))
cumaya az kald�