EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

28 Aralık 2007

bu gün cuma

benim ise uyku gözümden akıyor...

çarşamba akşamı kocacış tam ben yatarken şekerlemesinden çıktı bir iki sohpet derken geç yattım.

dün gecekardeşimin eşinin doğum günü idi, oraya gittik.

ee işten çık eve git, yemek ye, çık şehre in, orada otur, anneleri ve bizim komşu baldız hanımı al, annemleri eve bırak annemin çıktığı pazardan pazarlıkları al arabaya bin eve git, baldız hanımla gece yarısı kahvesi iç, hazırlan yat ve sabah kalk buraya gel. bunlar beni bozar. ben günlerce köşesinden neredeyse kalkmamış. bayramı pijamaları ile aynı koltukda geçirmiş biri olarak işe dönmek zaten ağır geldi bir de üstüne iki gece üstü üstüne uykusuzluk ha birde gezmeler bunlar benim gibi kadını bozar:)))))))))))))

neyse annem çok güzel güzelden ziyade çok hafif bir pasta yapmış yaladık yuttuk.

ancak buruk bir doğum günü geçirdik öyle pek eğlenmedik. baldız hanım biliyorsunuz MS hastası çarşamba günü gelen bir atakla iyice kötüleşti. aslında herkes de biraz onun sıkıntısı, üzüntüsü ve gönül yorgunluğu vardı. şimdilik yürüyor ama kötü yürüyor. neyse bu konuyu hızla geçmiş olayım...

ben derinden hırlayarak öksürmeye devam ediyorum...

tekrar dr a gidemedim. her gün vizite için müdürün odasına girip bir sürü plan program ve işle dışarı çıkıyorum..

yılbaşını yatakda geçirmesem bari...

demi ama

BU ARADA HERKESLERE İY HAFTA SONLARI, GÖNLÜNÜZCE GEÇİRİN, KEYİFLE GEÇİRİN, YENİ BİR YILDAN ÖNCEKİ ESKİ YILIN SON HAFTA OSNUNDA SİZİ BEKLİYOR BEKLİYOR OLSUN...

6 yorum:

angel dedi ki...

aslına bakarsan yılbaşının YATAKTA geçmesi hiçte kötü bi fikir değil !!!!!
Şöyleeee,mutlak dantel çamaşırlarla uyumlu,kırmızı ya da beyaz saten yatak örtüsünün üstüne serilin!!!içki tercihe kalmış ama mutlaka çikolata ve badem&ceviz alın yanınıza gerisi hayal gücünüze kalmış:))))
öptüm seni

laleninbahcesi dedi ki...

angel ne güzel öneriler yapmış bak. Sen hasta olurum falan diye üzülme iyi tarafları da var:)). Baldız hanıma geçmiş olsun. Yakın bir arkadaşımda tanık olduğum için bilirim ne pis bir hastalıktır. yeni yıl sana güzelliklerle umutlarala gelsin. tüm sıkıntılarını 2007 de de geçirmiş ol. Tüm dileklerin de gönlünce olsun. Öptüm seni şekerimmmm

Adsız dedi ki...

Bazen geçmişteki karanlıkları silip yeni bir hayat yaşamak gelir içimizden yeni yıl karanlıklar olmadan yepyeni bir hayatla sağlıkla mutlulukla gelsin ....baharlar olsun yureklerımızde tüm kışlara inat ...
Saygı ve sevgilerimle.......

MUTLU YILLAR...

Adsız dedi ki...

Bazen geçmişteki karanlıkları silip yeni bir hayat yaşamak gelir içimizden yeni yıl karanlıklar olmadan yepyeni bir hayatla sağlıkla mutlulukla gelsin ....baharlar olsun yureklerımızde tüm kışlara inat ...
Saygı ve sevgilerimle.......

MUTLU YILLAR...

angel dedi ki...

Şekerkadın,sana ne yazsam ne kadar yazsam bilirim ki azdır aslında...
Paylaştıklarımız,iş arası onca sıkışıklıkta 2 satırda olsa dedikodular sıkıştırmayı başarmamız:)),benim deli-dolu komikliklerim senin "deli sanacaklar" sözlerin...hamam sefası hayallerimiz..yeni yıldada devam etsin...Ege kıyılarında bi yerlerde ya da Başkent te ayaza inat kahkahalarla sıcacık yürekle buluşmak dileğiyle...ve deee 2007 de ki tüm sıkıntılarının eski yılda kalmasını, huzur dolu,sağlıklı,AŞK dolu bi yıl diliyorum sana... öptümmmmmm

laleninbahcesi dedi ki...

yeni yıl dileklerimi daha önce bırakmışım sana ama, yılın bu son gününden de sana sevgiler , iyi dilekler gönderdim şekerim pembem