EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

10 Aralık 2007

yine pazartesi
:(((((
nasıl geçti hafta sonu anlamadım...
anlamakda istemedim...
son zamanlarda oldukça agresif, değişik bir ruh halindeyim.
kimsede bu halime alışamadı sanırım.
biraz kırıcı, yıpratıcı olabiliyorum
bunu artık kendimin kırılacak yıpranacak yeri kalmadığı bu konuda kendimde bıçak kemiğe dayandığı için yapıyorum sanırım.
aslında iyide yapıyorum. alttan aldıkça herkes tepene çıkıyor derler ya aynen öyle oldu
herkes yardım istiyor ama akıl istemiyor
herkes anlayış isteyor ama vermiyor
herkes saygı bekliyor ama göstermiyor
yada sadece kendine göre bir miktar yada kendine göre yerlerde
herkes her istediği olsun istiyor
benim isteklerimde onlarınkiyle çakışmıyorsa olmasında bir mahsur yok modundalar.
bende son zamanlarda bunlara ciddi bir isyan gösteriyorum ve hatlar karışıyor..
kavgalar kızgınlıklar ölçüsüzlükler yaşanıyor ne yazıkki
ve sonuçmu
tamamı neredeyse migrene gitmiş bir pazar günü, ve ardındaki yorgunluk...
havalar soğudu canım hiç bir şey yapmak istemiyor zaten
ama o sinirle cumartesi ortalığı yakıp yıkıp anneme uğradım.
geçen hafta annem bende olduğundan cumaretsi pek işim yoktu cumartesi sabahının tamamı ADSl bağlantısının kurulması için çıkan aksiliğe gitti.ardından gelen küçük kıyametle evden çıktım
anneme uğradım
oradan onunla hafif bir çarşı tutu yaptık,insan içine çıkayım bir şeyler göreyim dedim.
malumşehir dışında oturup izole bir yerde çalışınca, ihtiyaçdan oluyordur dedim. aslında hiçde farkında değildim ya, ama öyledir öyledir diyerek çıktım.
çorapçıya uğradık. ay ne çeşitler çıkmış içimden hepsini almak geldi
daha öncede yazmıştım şöyle janjanlı, kokoş şeylere gidiyor son zamanlarda gözüm.
ama yapmadım ihtiyacımı aldım.
diğerleri için aha şu kız etekmi görüyorki artık alsın onları daha evdekileri kullanmadın dedim kendi kendime. aslında o arada annemde beğendi hafifi bir gaz verdi alayım diyerek. hatta ben hediye alayım dedi. ona da sonrada aynı şeyleri dedim. evde ki pembe üzerine gül deseni olan çoraplarımı daha bir kere giymedim. oysaki siyah kısa pantolonum altına almıştım üzerinede pembe giymek için. ha birde ben hep çizme giyerimki pantolonla ne işim olacak.
ay uzattımda uzattım, alt tarafı çorap baktım ama inanın giyisiden çok çeşit var sandım bir an
sonra bu japon pazarı, tahtakale yada milyoncu gibi isimleri olan yerlerden birine girdim.
pencereye yeni yıl ışığı aldım ama salona taktığımda tv seyrederken rahatsız etti, bu gece mutfağa almaya karar verdim. belki banyoyada alırım 1,5 ytl ne komik geldi:))))
mutfağa askı aldım ama daha bir şey asamadan attı kendini dün gece. sanırım aşırı parlak fayanslardan banyodada yapışkanlı bir şey durmaz halde... illaki matkapla delinecek ne gıcık bir şey. kiralık evde bir yere zarar vermek istemiyorum ama elden ne gelir. başka neler alsım bilemiyorum i,şte ıvır zıvır. sanırım bende tüm kadınlar gibi bir anda alışveriş canavarı olup çıktım ve ufacık şeylerde olsa almak eylemi benide mi ne rahatlat nedir. şeytan prada giyer gibi. benide kurtulmaya çalıştığım kadınlık güdüleri esir mi aldı nedir????
eve geldim kardeşi,m ve eşi bize geldi
kocacış alkollü yemek yapmaya girdiki zaten yemeğimiz vardı...
ve yemeğin orta yerinde wok tava mutfağın yerinde...
ona bir şey demedim kazadır diyerek amma velakin dökülenlerin üstüne basa basa banyoya gitmeye kalkması ile bir kopmuşum ki allahhhhhh...
ne kardeşimin ne eşinin orada olduğunu unuttum....
kıyamet koptu... saygısızlık bu başka şey değil diyerek.
ama ısrarla döktüğümiçin bağrılıyor ban atiriplerinde takılı kaldı
o gerginlikle yemek yendi
kardeşşim sızdı ardından kocacış sızdı
biz ben, kardeşimin eşi ve (ablası) baldız hanım bayan dedikodusuna başladık mutfakda bitki çayı eşliğinde
sabah kalvaltısı bizim standartlarımıza göre çok geç kardeşimin standartlarında yapıldı ve kahve faslı bitmeden çokdan benim başım tutmuştu.
pijamalarım fdün hiç çıkmadı üstümden bir yatakdan kalktım diğerine yattım resmen.
gece hafifilediğinde bir duş alabildim. gece yarısı gibi yattım ve tabiiki onca ağrı kesici sonucu yine uyuyabildim...
ancak hala sersem gibiyim.
aslında bu ağrılar sitres kadar düzenli olarak barametrik olarak geliyor. hava yağmura dönünce benim ağrılar iyice artıyor. ben kışı olmayan ülkelere göçmeliyim:))))))))
dilerim hafta sonuna rağmen iyi bir hafta geçer...
ve hepinizeee iyi haftalar diliyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

şekerim pembem, senin asıl ihtiyacın olan. şöyle sakin bir tatil. Hazır önümüzde bayramken yapsana böyle bir şey.
Gamsegamsenin ki yıllık kontrol. Arada böyle kontrollerden geçiyoruz. Malum devir kötü. Kitabı bitirdim. Beğendim . Ama şu devrede okuma sen. Sürekli içsel konuşmalar, lohusalık depresyonu falan. Kendi yaşadıklarını anlatmışÖptüm seni

angel dedi ki...

Şekerim sen o yılbaşı süsünü yatak odana as derim:))-ki zaten bunuda benden başkası demez:))))
ben geçen yıl öle janjanlı bi süs alıp asmıştım sevgilim,
-100 mt. bura yatak odası diye bagırıyo bu ne lan demişti:)))
ama sonasında motivasyonu accayıp etkiliyo:))tecrübeyle sabit yani:)))
Senin bu alışveriş hallerinde her kadının senın şu an oldugu gibi depresif dönemleri için olagan,
geçiçi yani takmna ki zaten böyle dönemlerde kadınlar ya çarşı-pazara ya da kuaföre atar kendini
sana özel değil,ki her ikisinide yaşadıgına göre atlattın sayılır
öptümmmmmmmm

velinkam dedi ki...

Su yardim isteyip akil istemeyen tipler beni iyice sinirlendirir :) Ahh ah ben de laleye katiliyorum iyi ve guzel bir tatil yap sen kafani dinle :) Su bayan muhabbetine de cok ozendim caylar esligindeki :)) Optumm seniiii