EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

5 Aralık 2007

yani başım önümde ayak uçlarıma baka baka
alt dudağımı sarkıtıp
parmaklarımla oynayarak geldim buraya
kafamı kaldırıp bakamıyorum bile, ne deseniz susmaya hazırım.
cuma dedim olmadı, pazartesi dedim olmadı, tekrar cuma bir sonraki pazartesi yine yine olmadı ve geldik çarşambaya
aslında hafta sonu nefes alıyorum. ama ondada hala telefonum bağlanmadı.
evdeyken benden size hala pek hayır yok sanırım.
neyse gelelim neler yaptığıma
işleri geçeyim bunların artık yaza kadar dur durak bileceği yok inandım.
sonracığıma
evde mi orada hala üşüyorum, bu nedenle ağır kanlı, ağır kanlı işler yapabiliyorum.
ama yine orada hayat idare eder durumda.
artık kocacış gecenin bir vakitlerinden önce yemek yemeği öğreniyor.
normal saatte yemek yiyince geceleri meyve yemeğe, tv karşısında keyif yapıp yayılmaya haliyle biraz toparlanmaya vakit kalıyor.
ama yinede sanırım çok yorgunum ki hep uykum var. gerçi bunda evimizin ultra loş ışıklandırmasınında faydası mutlaka vardır ama:))))))))))))
geçen cuma akşamı sanırım çok uzun yıllar sonra yada belkide ilk kez doğumundan henüz 1 saat geçmiş bebek sevmeye gittik. sevmeye dedim yalan aslında bakamadık bile. biz anneye gitmiş olduk bebek öyle yumuk yumuk tuki:)))))))))) anne gayet sağlıklıydı. erkek bebek olduğundan masmavi bir oda hazırlamış hastane. süsülü çıkulatamızı yedik fazla kalmadan kuzenimin evine gittik. aslında tam bir sürpriz oldu denebilir. onlarada o gün dolap takılmış ev kalkmış gidiyor birde biz gittik tam olsu ve gece yarılarından sonraya kadar epey güldük sohpet ettik resmen hepimize terapi oldu. iş evdeki dağınıklı gören olmadı resmen. sohpet hoş olunc aunutuldu ee cumartesi eve gelip beredeyse sabaha karşı yatılınca cumartesi sabahı kavramı yok oldu. kalkıp kahvaltı yapıp yayıla yayıla temizlik yaptım denebilir. sonra teyzem kahveye geldi ve yemekden sonra bizim malum gece yarısı kuşları geldiler. önce baldız hanıma bir merhaba demişler. orası epey kalabalıkmış. sonra bizim tenha hatta boş sayılabilecek evimize indiler. gerçi kardeşimin eşi bir kaç kere indi bindi ablasına bakmaya ama kardeşim eline bir kadeh rakı, yanına peynir, haydari, elma gibi dolapda dişine uyan ne bulduysa koyduğu tabağı aldı bir yere bir çöreklendi orada uyudu bile:)))))))))))))))
anlaycağınız bu hafta sonu bol bol sabahladım ve pazartesi uykusuz bir halde haftaya başladım.
ama çok takmadım. nasılsa çok yoruluyorum bari gönlümce bir hafta sonu geçirmiştim. ama pazar günü çıktığımız pazar hariç, o pazara bir daha çıkmama kararı aldık...
şimdi benim durum kısaca bu diyerek esas ben sizi gezmeye gideyim.
kim ne yapmış, ne alemde falan...
meraktayım, özlemdeyim yani....

6 yorum:

angel dedi ki...

:)şekerim ağır kanlı,ağır ağır işler yapıyorum demişsin ya,annenin lafı geldi aklıma hani sana hep dermiş ya,
"ağır çekim gibisin"diye:))
kokacışında ögün ve vakitli yemek yemeyi geçte olsa geçişi sevindirici olmuş senin adına:))
sen iyi olda herşey girer hal yoluna..
öptümmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

walla göreemz olduk seni.... o hoş yazılarınla yazdığın yorumlardan olduk :((( ben de dudağımı büktüm bak ona göre...

bu arada yeni doğan bebeğe allah sağlıkla uzun ömür versin... ne tatlıdır o şimdi dokunmaya kıyamazsın... mis gibi kokar...

senin de iş yoğunluğunun en kısa zamanda bitirmeni bekliyoruz...
sevgiler en kocamanından :)))

zehra dedi ki...

�zledik sen� yaaa
hemde cok seker�m pembem nerdes�n olmuyork� boyle :)

Adsız dedi ki...

şekerim pembem gelmiş dedim koştum. Bu gün eve hiç giremedim ben. Ancak şimdi çayımı aldım elime ssat de 22.28 hehehe. Ösledim seni kıs . Neyde biraz düzene giriyorsun gibi he. En azından kocanın yemek saatleri:)) Öptüm seni.

İlknurundünyası dedi ki...

ay canım üzüldüm senin adına dilerim biran önce rahat nefes alabilirsin.
bebiş görmek haa biliyor musun biz de yakında bebek görmeye gidecek gibiyiz,komşum ara ara hastaneye taşınıyor da :))
inşallah eveni bir an önce telefon bağlanır da biz de hasretini çekmekten kurtuluruz değil mi ama:))
inşallah bu haftasonu dinlenirsin

zehra dedi ki...

huzurlu ve bol g�l�c�kl� mutlu hafta sonlar� d�l�yorumm
kend�n�ze cokk �y� bak�n
kocaman opuldunuz
ho�cakal�nn