EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

29 Kasım 2007

VARAN-1 : BİTTİ

evet arkadaşlar biz neredeyse koca işletmeyi toptan ihaleye çıkardık
sigortalanma ihalesi, bağımsız denetim ihalesi, yedek parça ihalesi, bakım ihalesi derkene derkene birinciyi bitirdik ikinciyi yarıladık.
hani diyeceksiniz eskisi gibi buradamısın inanın bilmiyorum.
aslında sabah iş yerime kocacış uğradı, aslında yüzünede pek bakamadım ama türk telekom grevi bittimiş gibi bir şey mi dedi ne, bana mı öyle geldi, gerçi ardından da eve uğrayacakmısın dedi:)))))) yani eve telefon ADSL falan da bağlansa bize yani sizlere ve bana pek faydası olmazdı bu aralar. kocacışla birbirimizi birimiz uyur diğeri uyanık denk gelince görür olduk.
hehe :))))))
pek komik
büyükşehirde yaşayan önemli kariyer sahipleri gibi olduk:))))))))
aslında eve gidesimde yok donmuyorummmmmmm
evin içi belki çok soğuk değil ama
kapı girişinde kombi bize bakmakda her giriş çıkışımızda
ancak siteye gelen doğal gaz hala dağıtılamadı.
ay ne salak bir yönetimdir merkezi sistemi kurulmuş kaloriferi doğalgaza şak şak çeviremedi komb sistemi çiin kendi yırttı da onuda beceremedi bu soğukda klima ile idare et olduk.
eve gidince duş, iki lokma ve yatak durumundayım. banyodan çıkınca nemli kafa ile soğuk evde uyudukça sormayın halimi sırtım kazık gibi baş ağrısı sinizüt ağrısı sanki yoktuda...
bu gece karşeşimin doğum günü
nispeten sakin bir günün ardındna vaktinde çıkıp eve gitmek duşa alıp iki lokma atıştırıp onlara gitme niyetindeyim...
aslında hiç bir şey alamadımi, hiç bir organizasyon ayapamadım. anne ile babanade oraya gelecekler gelirken pasta ve bir tuzlu işini annem hal edecek. ben oraya vardığımda açık dükkanda bulamam ki şimdi koca adama ayak üstü oyuncak alınamayacağına göre, çiçekğide hiç takmaz ay ne yapmak lazım bilemedim.
şimdi şımarırı kuru kuru yaş günümü olur der kapıdan her girene
en iyisi evden bir şişe şarapla ıslak günü yapmaya mı gitsek:)))))))
ay bakarmısınız bunca işe rağmen hala gıcık ve soğuk espirilerime devam edebiliyorum...
karamsar tabloyu şimdilik geçelim. iş yerinde iş yapabilen halimle devam edelim. eve gelsin ADSL ben size bir bunalım yazıda yazarım:))))))))))))))))
ay bu arada bir bilen varsa allah rızası için yardım etsin. bunca sıkışıklıkda
ben koş koş yaparken
br anda saçlarım deli gibi yağlanır oldular hemde ne deli gibi ama. akşam yatarken yaptığım banyodan sonra ertesi gün akşamı çıkarmıyor saçlarım. bunun ilk oladuğu hafta gittim röfle yaptırdım ( onu biliyorsunuz) ama boşuna öğleden sonra, helede ihale dosyalarıiçin gelecekler varsa jöle vask neyin varsa işte uçlarına sür sanki ıslakmış gibi şekil ver, ama boşuna ha diyeyim. ama sadece kendimi kandırıyorummmm derkene acil bir telefonla yazımız kesiliyor. yarın SSK malum ve beyannamerde bir sorun olabilir
herkesi öptüm byyyyyyye

4 yorum:

zehra dedi ki...

ya�as�nnnnnnn
bu gun cumaaa kocaman mutlu ve kocaman eglenceli
bir hafta sonu diliyorummm sanaaa

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem, ne zaman kendine vakit ayıracaksın. Kardeşinin doğum gününü kutlarım. tüm sevdikleriyle mutlu sağlıklı nice yıllara.
Saçlarına gelince , beslenmende biraz yağdan , hazır gıdadan uzak dur.Durulama suyuna biraz limon sık veeee stresten uzak dur. Öptüm seni

İlknurundünyası dedi ki...

canım lale ablaya katılıyorum kendine dikkat et bak biz aile boyu yattık korkarım sen bu iş yoğunluğunda onu da yapamazsın
saçların konusunu bilmiyorum
kardeşin sevdikleriyle birlikte uzun ,sağlıklı,güzel bir ömür geçirsin
öpüldün

Adsız dedi ki...

Canım Şekerim pembem, esrayı kaybettiğimden beri hiç bir yerden keyif alamıyorum. Normale dönmeye çalışıyorum. Elden birşey gelmiyor.

seni de özlemişim.

şimdi aşağılara inip okuyayım bakalım ben yokken neler yapamışsın...

Öpüyorum seni
sıcacık sevgiler...

www.misssgibi.com