EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Kasım 2007

apartman

lale abla bana sizin apartman kadınlar kahvesi gibi olmuş deyince aklıma geldi

kadınlar kahvesi ne ki dedim..

şimdi apatmana ilk teyzem taşındı, ardından ben, en çok o orada diyerek o bloğu seçtik zaten. sonrada ben oradayım diye baldız hanım.

benim kaşı dairemin üstü baldız hanım. onun yan tarafıda teyzem. yani bizi toplasan büyükçe bir villanın içinde yaşıyor gibiyiz:)))))))

ama şimdi baldız hanımda köpekler evet birde yavru var olduğu için ben gitmiyorum. ha ne değişiyor pek değişen yok sadece ben baldız hanıma gitmemiş oluyorum. o bana geliyor...

amma işten çıkıp eve varınca. dolapdan yemekler çıkıyor yada pişecekler ocağa konuyor. hop teyzeme baldız hanım o sırada çalışıyor oluyor. ben ve teyzem her akşam bir kahve ve bir sigara ile iki laflıyoruz. ardından ben iniyorum kalanı kocacış tamamlamış oluyor, biz sofraya oturuyoruz. sofradan sonra duş, tv derken bizim yemek üstü kahve keyfimize baldız hanım kocası ile yetişiyor. onlarla iki lafla bunlar standardımız.

bunlar dışında

kocacış kafasına esince baldız hanıma çıkıyordu ama şimdilerde azaldı. teyzemn kocacı yoksa bize iniyorlar falanda var. birde hafta sonu varki

onlar brunch, kahvaltı, sabah kahvesi gece yarısı hatta gece yarısı üstü sohpetleri olarak çeşitlenmekde

aramızda hafta sonları sabahlıkla dolaşanlarımız var ki; bu en çok ben oluyorum.

baldız hanım pek bir kokoştur. teyzemle baldız hanım aynı iş yerinde zaten:)))) onlar yerel bir tv de. teyzem sahibi olur birazcık. baldız hanım haber spikeri onlar biraz dikkat ederler. bendeniz basit çalışan ve şöhretle tanışmamış olarak :)))))))))) gayet rahatım tahmin ettiğiniz gibi.

bizim apartmanda durumlar böyle...
aslında bizde sohpet hareretli, konu bol ve çeşitli
ama şimdi oturup size anlatsım valla bayılırsınız, hatlarınız karışır kıyamam ben size...
belki arada usul usul sizide alırım sohpetin içine ne dersiniz?
:))))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ş3kerim pembem, tam diyordum ki , sen baldız hanıma gidemiyorsun köpek yüzünden , tam oraya parmak basmışsın.
Benim önceki oturduğum apt kayınpederime aitti. Biz, kayınvalidem, görümcem , görümcemin kızı falan hep birlikte otururduk Mutfaklarımızın koca koca pencereleri vardı ve hep birbirine bakardı. Akşam olunca hem sohbet eder hem yemek hazırlardık. Öptüm seni kocccamannn

zehra dedi ki...

gelelim bu g�n�n mesaj�na
herkeze mutlu sagl�kl� ve huzurlu bir hafta diliyorum
vee en super haberi en sona saklad�m....
s�k� durun geliyorrr
cumaninnnn gelmesine sadece 4 g�nnn kald�����ya�as�nnnnn