EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

16 Kasım 2007


Zaman geçiyor..
Hayat akıyor..
Mesafe ayırıyor..
Aşk büyüyor..
Sonra azalıyor..
Kalpler kırılıyor..
Kocalar evde bir yerde duruyor..
Veya evlilikler mahkemede son buluyor..
Sevgililer değişip duruyor..
Erkekler arayacaklarını söyleyip, aramıyor..
İşler geliyor ve gidiyor..
Ebeveynler ölüp gidiyor..
Komşular değişiyor..
Ama kız arkadaşlar hep oradalar...
Siz onları bırakmadığınız sürece..
Geçen yıllar ve arada kaç km. mesafe olduğu hiç önemli değil..
Bir kız arkadaş, hiçbir zaman ona ihtiyaç duyduğumuzdan daha uzak değil..
Hayatınız içinde, öyle ya da böyle, yakın ya da uzak..
Tüm Kız Arkadaşlara Sevgiyle...


bu sabah mail kutumu ( Hernasılsa) erkenden açtım.
eski çok eski taaa ilk üniversite mezuniyetimden bir arkadaşdan bu gelmişti. bir an düşündüm onu çok mu ihmail ettim diye. evet ettim hemde uzun yıllar ettim. bizi tanıştıran ortak arkadaşımızı yıllar önce bir trafik kazasında kaybettikten sonra birbirimizi ihmal ettik. kaybettiğimizi birbirimize hatırlattığımız için ama ne zaman görüşsek aradan hiç zaman geçmemiş gibi gelir bize...
ben de bu günkü yazıma bununla başlamak istedim...

HEPİNİZE GÖNLÜNÜZCE BİR HAFTA SONU DİLİYORUM.

7 yorum:

zehra dedi ki...

sevdiklerinizle beraber eglenceli bir o kadarda hoş bir hafta
sonu dilerimmm

angel dedi ki...

kanki,çooook ama çooooook koşturmam gerek bugün ki işler yetişsin...hani bi ara demiştim ya sana,"Koşturmaktan yürümeyi unuttum"diye meger ben ermişimde bugünleri görerek etmişim o lafları:)
Kız arkadaşlar,
-Durumu kurtarır,
-Saatlerce dedikodu yapabilirsiniz:)
-Sıkılmazlar,konu ne olursa olsun,büyük bi sabır ve dikkatle sizi dinlerler,
-Terk eder,edilir ya da boşanırsınız kucak açarlar,
-Çocuklarınızı emanet edersiniz,gözünüz arkada kalmaz.
liste uzar giderde ben kesiyorum,
kısaca benim hayatımda kız arkadaşlarım ve bide SARI ŞEKER olmasa emin ol çok şey eksik :)
öptümmmmmmm

Sibel Bay dedi ki...

Hayat şartları, yaşam biçimimizin zamanla değişmesi hayatımızda çok değer verdiğimiz halde bazı ihmallere sebebiyet verebiliyor.
Çok eskileden çok yakınım olan arkadaşımla bir araya gelince hep şunu söyleriz; yıllar geçiyor bazen, bazen telefonlar eksiliyor aramızda ama buluştuğumuz an bir telefonun teli dahi olsa içinde sadece özlem oluyor, tebessüm ve paylaşılacak bir sürü nokta:))
Gerçek arkadaşlıklar da mühim olan; o ara mesafede zaten yüreğinin ondan ayrı kalmadan, onunla hesap içinde olmadan yaşamaktır paylaşımları.
İyi haftasonları şeker'im seni kocaman öpüyorum sevgiler...

Adsız dedi ki...

heyyy haftasonun süpper geçsin dileğide benden :)

Adsız dedi ki...

kız arkadaslar evett. herkes gider geriye bir tek onlar kalır. üstelik uzutusalar bile hesap sormadan beni aramadan demeden en zor zamanlarda...

iyi ki varsınız yasamımda can arkadaslarım. sizi çoooooooook seviyorum :)))
iyi haftalar...

Adsız dedi ki...

ne güzel bir yazı şekerim pembem. Onlarla kaynatmanın yerini hiç bir şey tutmaz. Konu bitmez. Onlarla bir aradayken hayat gözüme hep toz pembe görünür. Öptüm seni İyi bir hafta sonu dilemişsin sen yazının sonunda ama bende yorumun sonunda sana iyi bir hafta diliyorum.

velinkam dedi ki...

bu yaziyi ben de ilk birkacgun once desertwind dan okumustum facebookta cok hosuma gitmisti kizkiza gezmenin muhabbetin kikirdesmenin yeme icmelerin kahve keyiflerinin yerini hicbirsey tutamiyor :))iyi haftalarr optumm...