EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Kasım 2007

gelmedim gelmedimmm
sadece bir göz kırpıp bir laf atıp gideceğim.
işler beklediğimden sandığımdan da yoğun gidiyor. eklenen sürprizlerle eve zor gidiyorum.
şimdi iki iş arasında öğle vakti geldi. ikinciye geçmeden yemeğe gideyim dedim. yemeğe çıkmadan da, çıkmak dediğimde 20 mötedeki yemekhane neyse işte oraya gitmeden selam diyeyim dedim.
iyimiyim bilmiyorum, hiç bir şey bilmiyorum robot gibi takıldım işlerim peşine...
size zaman vermiyorum söz vermiştim geçen hafta yerine getiremedim ya, o nedenle ilk fırsatta burada sizinleyim
hepinizi özledimmm
öptüm
herkese iyi haftalar...

5 yorum:

angel dedi ki...

Ama yaaaa ben özledim seni yaaa
:((hem bak,
dedikodular havadisler birikti;)
bi dolu şey var anlatmam gereken!!!
öptümmmmmmmmmm...

zehra dedi ki...

mutlu haftallar
oncel�kle hemen bel�rtel�m cuman�n gelmes�ne
(bu gunude saymazsak) 4 gun kald�
bu gunun en guzel haberler�ho�cakal�n

Adsız dedi ki...

canım nerelerdesin...bir sems ver.....

Adsız dedi ki...

şekerim pembem sen yeterki iyi ol. Arada gel iyiyim de yeter. Yılbaşına kadar böylesin anlaşıldı. Kolay gelsin öptüm seni

İlknurundünyası dedi ki...

kolay gelsin,yorma yıpratma kendini,ama haber verdiğin iyi oldu merak etmiştim,öpüldün