EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Kasım 2007

şükür
yani hafta bitti ben ancak blogla ilgilenebildim.
blog gezintilerimi en kısasından anca gerçekleştirebildim.
son zamanlarda blogda aynı özel hayatım gibi oldu, özel hayatımda da hiç bir yere yetişememe sorunu yaşarken bu blogumada taşındı...
gitmem gereken hasta ziyaretleri var, kuaförüm var ( gerçi bu konuda o suçlu aslında 29 ekim günü bütün gün bana zaman ayıramadı, beni aceleye getirmek istemiyor. izmir dekinin böyle derdi yoktu o hep acele modunda yapardı da bu birazda arkadaşlıkla ilgili rahat bir zamanda yapmak istiyor ney-se...) ev sahibi metazori denk getirdi kombi işini şöyle bir görüştük sonuca bağlayamışda olsak konuştuk hatta bir marka ile birlikde görüştük. ama işler beni bekliyor hala banyomda duş teknesi yıkanınca banyonun içine akıyor ve ben sinirleniyorum, temilzik ciddi sorun oluyor. ve benim için en önemli konu hijyendir. temziliğe çok takık değilimdir önceden de bahsettim ya, ev dağınık olsun, hatta biraz tozlanmış bile olabilir ama banyo ve mutfak her daim ve her daim istisnasız hijyenik olacak kuralıma şimdi bu banyo ile sahip çıkmak zor. ama halledeceğim. azimliyimmmm de-sem ...
bu gün haftanın son günü zaten kısa boylyudu bu hafta -1 ile baladık ya. gerçi ben açığı terslikler ve yoğunlukla kapattım sayılır ama olsun. bu gün bitince önümüzde iki gün bizim tatil........

ben geçen hafta sonu evde neredeyse yanlızdım hatta yazlız kalmak için mücadele verdim. cuma akşamı 10 dk kardeşi m uğradı, yukarı bakdız hanıma çıktı sanırım orada kaldılar. ben yanlız kaldım. cumartesi sabah kalktım. kahvaltımı yaptım. üst kattan teyzem uğradı, sabah kahvesi faslını yaptık. misafirlere yetişim dedi gitti. o gitti tam ortalığı toplayayım dedim ki, kardeşimin eşi indi aşağıya naber kahveye geldim diye kaptı iki nescafe mutfakda hüplettik iki lafladık. sonra oda yardım etti evi tastamam 20 dk da hallettik. tabii cam falan sikmedik. banyo mutfak ben cuma akşamından tamamlamıştım yaaa:))) ben daha üstümü değiştiririken bizim misafirler geldi. onlar evimi dolandı. oturduk ardından teyzem, kardeşimin eşi, en sonda baldız hanım indi. annenene dede akşam üzeri gitti anne babane kaldı. sonra önce baldız hanımi sonra teyzem, en son kardeşimin eşi ay biz ona soli diyoruz bundan sonra burada da öyle diyeyeim yazmakdan yorumdum kardeşimin eşi diye. çünk ablası üst kata taşınalı beri birimize geldiğinde bizim evler,i ayn ev gibi kullanıyor. birazdan daha iyi anlayacaksınız. onalr çıktı annemler bira zoturdu tam gidiyorlardı asansörde kardeşimle karşılaştılar geri geldiler oturduk sonra kardeşim onları bindirdi. soli indi aşağı yukarıda misafir gelmiş, kaçmış bana annemlerin gitmesine şaşırdı. dışarıda oyalanan kardeşim. oda soli nin kardeşini görmüş onunla laflamış geldi. bir süre sonra onlar da çıktı yukarı. benyine yanlız tv karşısında pijama ayçekirdeği bir nescafe modunda uyuklayana kadar keyif yaptım. pazar günü kendi kendime kahvaltı yaptım tv başındaydımkerdeşim indi sana bu kadar huzur yeter çekil diyerek.ç maçlar başlamış yukarıda kartı takacak dekoder olmadığından bana inmiş. yani tamamen duygusal:))))))))) beni özlemiş falan değil. sonra soli indi, maça kadar kahve içip birazcık lafladık. çayı koyduk baldız hanımın eşide indi. soli anneleri geldi yukarı çıktı bende ütü yaptım. aslında onlar maç seyretmese hiç mi hiç niyetim yoktuda. maç seyretmeye ütü yapmayı seçtim. artık seyretmiyorum maçları. maçı bitiren evine yol aldı kardeşimde 29 ekim bayram olmasına rağmen çalışacağındna evlerine döndüler. ben yine pijama, tv çıt çıt( kendileri ay çekirdeğinin biizm evdeki kısatmasıdır) ve kahve moduna girip kanepe yaptım. ama pazartesi şehre inmek zorunda kaldım. anneme uğradım kocacış beni orada buldu oda gelince oturmamız uzadı eve ancak akşam üzeri geldik zatende artık günler kısacık olmuş tu:(((((((((((((((((

şimdi böyle geçen bir hafta sonundan sonra bu hafta sonu kuaför, temizlik ve gezmek bu günden doğru dürüst koordine edilecek ki zaman yetsin. nasıl olacak daha da doğru olabilcek mi ancak pazartesi bilebileceğiz. hafta sonu başka sürprizler getirirmi ki bilinmez. getireceksede lütfen iyi ve güzel şeyler olsun olmamı:)))))))))

ay bu arada bu akşam sevgili dürüm var demi? geçen hafta ardı ardına iki bölümünü seyrettim bayıldım. çok güldüm becerebilirsem devam edeceğim izlemeye :))))))))

sizlere gönlünüzce ve hatta güzel sürprizleri içinde saklı bir hafta sonu diliyorum... sevdiklerinizle, sevildiklerinizle....

kendinize iyi bakın. görüşünceye kadar kalın sağlıcakla...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şekerim pembem , döndüm ben nihayet. Yazını okurken başım döndü. Ayol sen , benim gibi oldun sonunda.Kuaför işini hallettinmi. Ben kızıl saçlarıma bi de balyaj attırdım hihi.Sobeni de okudum . En kısa zamanda yazarım ama bi resimlerimide ekleyeyim tamam mı. Baldız Hanımda oraya taşınınca siz apt yi mahalle kahvesine çevirdiniz kıs. Öptüm seni, kocccamann

zehra dedi ki...

mutlu hafta sonlar� :)

zehra dedi ki...

mutlu hafta sonlar� :)

zehra dedi ki...

gec olsun guc olmas�n tekrar burda olman guzel
yazd�g�n guzel yorumlar �c�n cok tesekkur eder�m kend�m� toplad�m �y�y�m s�md� cok sagol desteg�n �c�n can�m arkadas�m
mutlu hafta sonlar� :)

zehra dedi ki...

mutlu hafta sonlar� :)

Adsız dedi ki...

Bugün Sıla var bak onu biliyorum;)) İzle izle bitmez işgenceye dönüşmüş bir şey oldu, ben çoktan terk ettim de annemle devam yine de izlemeye hehehehe:)) Ev, iş, güç devam, bakıyorum enerjin süper valla hayranım bu dayanıklılığına ve bu arada da mükemmelliyetçi olma da diretme durumuna:))) Hafta sonu çok çok dinlen, kendine de zaman ayır canımcım,iyi haftasonları sana öpüyorum:)))