EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

7 Kasım 2007

yok yok bir bebeğim olacak ve adı SU olacak bakın kesin demişti dersiniz, en azından adlarından biri olmalı. çünkü ben evlendim evleneli çok sulu, sulak bir evliliğim oldu.

resmen öyle ama

akşam kocacış yoktu, annemler bendeydi (nedenini birazdan anlatacağım zaten. ) baldız hanımda indi ve bir kez daha aynı şeyleri ardı ardına check edince şaka gibi olduk. hani birine anlatsan inanmaz denilecek kadar.

hastalığımı bir anda geçtim. hala boğazım ağrıyor, buralardada havalar soğudu kışlık vari hırkalar çıktı falanda. ama evimi su bastı. üstelik evet bir kez daha...

şimdi siz bana haklı olarak inanmazsınız. ama insanın bir şey kaderine yazılmışsa kaçamıyor işte.

annemlerde bundan dolayı bendeler. dün sabah geldiler tesisatçı beklemeye:)))

gülüyorum artık, çünkü alıştım.

dün sabah mutfağım ortasında damlayan sularla evden çıkmıştım:)))

evet üst katın kombisi durumu abartmış benim mutfağın bir köşesi, tavanı duvarların bir kısmı sırılsıklam oldu, yetmedi birde onlarca yerden damlamaya başladı.

hafta sonu sözde silikonları sorunlu banyamo bakıldı, yapıldı. ama dün sabah için kocacışla ve ben de duşa girince banyo eşiğe kadar su doldu:))))

evet girişte mutfak damlıyor, banyo taşıyor arkada çamaşırlıklarda çamaşır kuruyor ev nemden nefes alınmaz haldeydi. hastalığımı unuttum. adrenalin en iyi ilaçmış. hani kanınız damlamıyor aklmıyor derler ya aynen doğru. dün akşama kadar hissizleşmiştim.

demek bundan sonra hastalanınca acil adrenalin pompalıyacak şeyler hayatıma katılacak.

:)))))))))))))))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten hayatın atraksiyon yaa... Bu hasta halinle taşınamayacak bir yükken sen böyle sevimli yazmışsın ya işte buna gülerim ben hehe:)) Neden mi; senin bakış açına bayıldım ve bu alışmış havana;)) İnsanı zorla alıştırıyor hayat baksana ve mutlu kılıyor yine sonunda.
Canım çok geçmişler olsun şemsiyen her daim açık olsun:)) Ayy kızma bana emi ama şaka gibi artık napıyım ki;)) Dikkat et kendine bu arada ve geçmek bilmiyor bu hastalık. Tam 1 hafta oldu benim hala kırığım:((( Öptüm şekeeer...

Adsız dedi ki...

yaw şekerim pembem hayat seni sınıyor. Sonunda bakacak çok dayanıklısın , her şeyin en güzelini varecek. hem SU da efna ism deği hani.Aman sen yinede kendine dikkat et. Öptüm seni

angel dedi ki...

:)ay ne yazacagımı bilemedim????
traji komik derlerya hani, hah işte bu laf tam bu yazı için:))
ne diyim Allah beterınden saklasın,
SU,SU GİBİ GELSİN HAYATINA:)
Öptümmmmmmm

Adsız dedi ki...

şekerim pembem
artık gülüyosun ya
olaylara
buda güzel :)
ben aslında evde oturuyorum
pc başındayım
sizleri ziyerte ediyorum
ama yazmadan gidiyorum
bu spot işine aklım ermedi bi türlü
alışamadım daha :)
msn de sürekli kapalı senin
arada laf atacağım ama yoksun
sevgiyle kal
çokkk öptüm