EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

8 Kasım 2007

SON DURUM

hepinize teşekkürler, beni merak eden, benim adıma üzülen, beni düşünen hepinize....
bende son dk. durumu bildiriyorum.

mutfakdaki akıntı durdu..
duvarlar hızla kurumakta, yağmura rağmen
alçıpan iyi bir malzeme normal duvara göre 10 kat hızlı kuruduğunu bile söyleyebilirim.
banyoda 30 saatlik yasak kalktı o süre boyunca kuru olan banyo, dün benim koşa koşa duşa girmemle yine sulak arazi durumuna döndü. bataklık değil ama henüz.
neden?
kocacış eve gelemiyor onun gibi 100 kg mı aşkın bir adamın 12 saat ıslanmadan durabilmesi beklenemez demi ama
annem ve babanem bendeler.
her akşam erkenden yemek yiyoruz.
dizi başına geçiyoruz geç vakte kadar dizi seyrediyoruz, ben uyuklarken onlar diziler bitti diye sohpet etmek istiyor:(((((((((
kocacış sulak arazilerden gitti.
izmir e annesinin evinde...
geri döner herhalde...
tv hala yapılamadı
görevimiz tehlikeyi seyrederken özendi herhalde kendini imha edemiyor o hırsla kapatıyor kendini
tekrar açılıyor ama
bu gün servise yolculuğu var sanırım enerji beslemesinde bir sorun var.
besleme kelimesi bana hep kemalettin tuğcu romanlarını anlatıyor. burada durum o kadar duygusalmı ki dedim.
değildir dedi iş yerindeki arkadaşlar:))))))) bu seferki cidden teknik bir konu imiş:)))))))))
evde geçici tv var bu gece:))))))))))
bu tv bu eve yakışmadı intihar ediyor bile olabilir. o kocaman manzaralı solanların tv si nede olsa:))))))))))))))
bu basit evde daral geldi, bunalıma girdimiki bizimki ve dr a gitmiş mi oldu şimdi:)))))))))))
bu sabah işe geç gelmek istedim, ama iş yerim beni acilen aldırdı.
iş yerimdeki tüm odaların anahtarını bilgisayara bakım yapan çocuk server odasında unutup kapıyı kilitlemiş. hepimiz kolidorda zaman geçirdik
çok neşeli oldu,
sabah gayri ciddi iş toplantısı yapıldı bir süre, hemde ayak üstü:)))))))))))))))))))))
bu akşam ne dizi var ki???????

10 yorum:

Adsız dedi ki...

walla su basmış öncelikle çooooook geçmiş olsun. gerci sen alışmışsın gayet soğukkanlısın ama ben çok üzüldüm. bari yaz mevsiminde olsa insnaın içi biraz daha az acırdı. neyse son durumu da aldık neyse ki sorun yavas yavas hallediliyor.
bugün ki dizileri özetleleyim hemen kavak yelleri, annem benim bildilerim. diğerlerini diğer arkadaslara bırakıyorum. bugün benim dizi alanıma bunlar giriyor çünkü :)))) her ne kadar akşam saatlerinde evde olamasam da. annem e yetişiyorum ama. bu arada sen de gelseydin ya izmire. evet burası da baya bi sulak ama en aından kısa bi hava değişimi olurdu. eşin de kısa süre sonra geleceltir merak etme. kurak bir yere gelmiş değil çünkü :))))
geç kalıyorum ben yaa. çok da üşüyorum. gitmek istemiyorummm kursaaa.... neyse yine gelirim nasıl olsa.... sıkı sarıldım sana.... kolay gelsin tekradan... elimden gelen bişi olsaydı keşke... :((

Adsız dedi ki...

Canımcım geldim geldim yaa ben taşındım bi de bu yoğunlukta:)))
Onu yetiştirdim yarın işe de gelmeyeceğim için koşturuyorum da;))
Adresim budur başım üstünesin beklerim
http://www.sibelbay.blogspot.com
İyi hafta sonlarıııı öptüm kocaman:)

Adsız dedi ki...

şekerim pembem , sondan başlayayım, bayılırım ayak üstü yapılan iş toplantılarına. Bizim patron hep saatler süren , sonunda bizi uyutan toplantılar yapardı. Benimse bölüm toplantım hep ayakta. Kocan da aman alışmadan ana kucağına çabuk dönsün. Bende bu arlar annenle babaannen gibiyim, bir dizi muhabbetidir gidiyor. Öptüm seni aman sularda fazla gezme.

angel dedi ki...

TV le pek aram yoktur bilirsin:)
haftada 1 belki Avrupa Yakası oda çoğu kez evde iş yaparken göz ucuyla.
Nemsiz,susuz ve sakin bi h.sonu geçir emi:)öptümmmm

deep not:Özledim ama ya hallolsun artık şu teknik sorun:(

zehra dedi ki...

bu tv ısıs senı fena sardı canım :)

mutlu haftasonlarıııı

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

sessiz sedasız gitmeyeyim dedim
mutlu hafta sonları dilerim
tadilat dolayısıyla evdeyim
hem benim hem işyerini :)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım Şekrim pembemi ne zamandır yazdıklarnı okuyup yorum yazamıyorum. Bir koşturmaki sorma. Ama bu sabah şekeriim pembeme uğrayacağım birşeyler yazacağım dedim. AYol bi olay bu kadarmı tatlı dille anlatılır. Bayıldım yazdığın şeylere.. Görevimiz tehlike kısmınada pek güldüm..

Şu tavsiye ettiğin nefis kitap var ya okudum bitti bile :) ama konuşamadık :(

velinkam dedi ki...

ayy ben ugramayali basina neler gelmis yaw...Cook cook gecmis olsun heralde toparlanmissindir artik ....bu arada sobe mi gordum ve yapacagim hosuma giden sobelerden optuummmm....

velinkam dedi ki...

ayy ben ugramayali basina neler gelmis yaw...Cook cook gecmis olsun heralde toparlanmissindir artik ....bu arada sobe mi gordum ve yapacagim hosuma giden sobelerden optuummmm....

İlknurundünyası dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım
üzüldüm ben uğramayalı neler yaşamışsın hepsini bilmiyorum anlayamadım daha ama emin ol aradaki açığı kapatacağım.
biliyor musun ben de artık blogspottayım beklerim tamam mı