EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

19 Kasım 2007

herkeslere iyi haftalar

burayı sizleri ihmal etmiş değilim ancak açtığım yazfa yorum yazamadan akşama kadar açık klabiliyor bu aralar malum yılbaşına şunun surasın 40 gün kaldı ve bizim şirketin ihaleleri ardı ardına şartnameler, listeler, ön hazılıklar, ihale dosyaları, almaya gelenler teslime gelenler, teklif değerlendirmeler vee her zamanki rutin işler. normalden yarım saat geç çıkarsam şanslıyım dediğim günler yaşamaya başladım. birde hala ve hala sekreterimiz yok.
personel ilgi bekliyor ay sonu bordro bekliyor derkeneeeeee
ben size uğrasam iz bırakamaz, yada yazı ekleymez gibi oldum biliyorum
orta karar bir haftadan sonra
ben size hafta sonumu yarın anlatsam olurmu söz erkenden, gelir gelmez yazıvereyim.
ama şimdi işleri toparlasam.
çok unutur atlar oldum...
kısaca dağıldım....

6 yorum:

angel dedi ki...

Şekerim sizin sekreter kadrosuna ben mi geçsem ha ne dersin:)
Bu ara bendede bi yogunluk ki anlatamam bazen diyorum ki,
"koştur koştur nereye kadar?
hayat akıp gidiyo...bizler iş,güç vs,vs"sıkıyo beaaa:(
Sona iç sesim cevap veriyo,
"Aslııııııı düzen böyle hiç söylenme..."
öpüyorum şekercim...

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem, sana yardıma gelsem ben yılbaşına kadar hı!. Sen kafana göre takıl. Olmadı eski yazılarını okuruz. Ama şu hafta sonunu yarın yaz emi. Öptüm seni.

İlknurundünyası dedi ki...

ben de yoğunluk yaşayanlardanım gelemedim bir türlü di mi
ama söz artık daha sık uğrarım
kucak dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

şekerim pembem, ikinci hafta sonuna geldik kıs. Bu kadar mı yğunsun. Artık uzuuuun bir yazı bekliyorum senden, iki hafta sonluk ve bir hafta içlik. Öptüm seni

Sibel Bay dedi ki...

Ooo ben internete giremiyor ihmal ettim galiba bu ara sayfamı derken sen benden de yoğun çıktın tatlım. Oldukça uzn zaman önce yazmışsın yazını:(( Ne yani yılbaşına kadar göremeyacekmiyiz şimdi biz seni!!! Bari bi haber ilet bizlere iyiyim de, valla aramaya geliriz bak o gizli şehrine hehehehe:)))
Canım benim kolay gelsin sana belli ki çok yoğunsun yoksa yazardın mutlaka. Kendine iyi bak oldu mu şeker öpüldün:))

zehra dedi ki...

mutlu sagl�kl� super b�r hafta sonu d�l�yorum kocaman kocaman sevg�ler sana:))