EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

12 Kasım 2007

HAFTA BAŞI
BİR PAZARTESİ DAHA

YOK YOK KASVETLİ YAZMAYACAĞIM BU SEFER, SAĞLIK OLSUNDA VARSIN PAZARTESİ OLSUN:))))))))))))

YORUMLARI OKUDUM HEPİNİZE TEK TEK DÖNECEĞİM AMA ÖNCE HAFTA SONUNU BİLDİREYİM...

ben evimi su bastı su aldı nem derken, memleketi sular aldı, gerçi cumartesi de bir kaç noktadan içeri sızmaya teşebbüs ettiler ama, ben daha ne sızıntılar, akıntılar gördüm, siz nesinzi ki dedim:))))))) ve kuaföre gittim. artık iyice sarışınım. meğer saçlarım uzamış omuzlarımın altına inmişmiş, boyadan röfleden sonra, bir kesim. şimdi model diyeceksiniz biz ona ihtiyaca uygun dedik. hani seda sayanlari victoria beckam arası bir şeyler gibi desem... parfümeriye gidildi, acil ihtiyaçlar alınırken 50M mesafede yağmura yakanıldı, ama hala su önemsenmemeye devam ediliyor:) akşam eve gelindi, yemeğe gelecek olan kardeşim ve eşi 23:30 a kadar beklenildi, ve
na na nanammmmmm
tok geldiler
kimse parçalanmadı, bir şey denilmedi ama intikamım acı olacak denildi, yemek için geldiler 1 saat durup baldız hanıma çıktılar.
sabah simit gevrek almaya giden kocacış kardeşimi çağırdı, birlikde gittiler bende kahvaltıyı hazırladım ama kurmadım. haklıydımda, yukarı çıkan kardeşim hemen indi sen onlardan bizimkileri ver dedi çıktı...
bende başladım:
kötüyüm ben kötüyüm, hasta eder...
şarkısını söylemeye
biz bir güzel kahvaltımızı yaptık, kahvemizi içtik. tam dışarı çıkıyorduk ki ev sahibim aradı, buluştuk evin kombisini aldık. bize dönüp birer kahve içtik. onlarda evlerinin döşenmiş halini gördüler. onların ardından çıktık. ama bizim çıktığımız saat maçlara yarım saat kalaydı, lig tv kartını alıp gelen kardeşim baldız hanımdaydı, ve baldız hanımda o kartı takacak decoder yok, bende var, bende çıkınca!!!
maçları seyretmek için evlerine dönmek zorunda kaldılar:))))))))))))))
siz kahvaltıda bana tepki gösterirmisiniz????
ben de sizi takmam
anneme gittik
misss ler gibi patlıcanlı börek yedik, kahve içtik
market yaptık eve geldik...
ne kadar kötü bir görümce olduğumu konuştuk:)))))))))))))))))))
erken uyumak niyetinde olsamda gerçekleşemedi miskinliğimden:))
tv seyredemedim. bizimki servside, idareten verilenide benim gözler görmez, çok parlıyor titreşiyor falan... idareten göz ucu ile bakındım ama, o kadar...

şimdide vakit buldukça sizleri gezeyim bakalım sizlerde neler var yok

9 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

saçların hayırlı olsun eminim ğüzel olmuştur.
akşam yemeği bölümünü okurken bir zamanlar benim de başıma gelmişti onu hatırladım,üstelik hazırlık yapayım derken öğlen de bir şey yememiş,aman şimdi gelirler atıştırırsam tıkanır onlarla yiyemem diye aç kalmıştım,tabii yemeklerin de tadı kaçtı vs vs
tepki iyidir iyi yapmışsın
dilerim en kısa zamanda giderilir televizyonunun arızası da sen de rahatlarsın
öpüldün

Adsız dedi ki...

bana uğramayı unutmuşsun ... ağlarım amaaaaa :(((((

Adsız dedi ki...

şekerim pembem , kardeşini dövesim gerldi, iyi etmişsin oh olsun. Sende bayağı yoğun bir hafta sonu geçirmişsin. Patlıcanlı böreklere de afiyet olsun. Bir gün yolum oralara düşerse , artık bir çay içmeye uğrarım sana. Ben şimdi gidip geri yataıp, yatakta tv izleyeceğim. Dışarda keskin bir poyraz var. Ama siz bilmezsiniz dimi poyrazı.)). Öptüm seni

angel dedi ki...

Sa�larda yine pi�ti olduk dicem ve sen hiiiiiiii� �a��rm�ycan:)gelenek oldu bu bizde bi �ekilde farkl� zamanlarda da olsa ayn� �eyleri yap�yo olmak!!!
Karde� konusuna hi� girmiyorum zira az bile yapm�n dersem anlars�n:))
g�n�n g�zel ge�sin,SARI �EKER..
�pt�mmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Aaaa yok bu su etkisini yitirmeli sende bir an önce!! Yoksa ne denizin tadı olacak ne de yazın bi anlamı kalacak sende;))
Saçlarını güzeel güzel kullan umarım kullanışlı olur. Benim en büyük korkum o olduğu için hala lise saçımla gezecek kadar da cesaretsizim. Facebook da gören herkesin dediği doğru "aa Sibel yemin ederim HİÇ değişmemişsin, her şeyinle aynı"
Ama yok aynı değildi o kısım fotoda görünmüyordu Sibel'in fazladan 8 kilosu vardı;))
Görüşürüz pembişim...

velinkam dedi ki...

Vallahi sen az bile yapmissin gorumce olarak ben neler yapmazdim heh hee:))
Selleri hic sorma izmir de beter oldu alsancak iskelesi kullanima kapanmisti pazartesi firtina falan hasar gormus....darisi benim sclarimin basina gidemedim hala :))

opptuummmmmm...

Adsız dedi ki...

şekerim kitabı beğenmez olurmuyum. Çok sevdim...

Öyle yazacak şey varki.. Ona özel bir yazı ayırmak istiyorum. Bekletiyorum.. :) Sırada..

yeniden teşekkürler tavsiyen için..

öpücükler...

İlknurundünyası dedi ki...

Ben şu an anlam karmaşası yaşıyorum.
Baldız kim?
Sen görümcenle aynı apartmanda mı yaşıyorsun?
Yoksa kızkardeşinle mi?
Ben işin içinden çıkamadım bir türlü
İmdaaattttt.....

Adsız dedi ki...

şekerim pembem nerelerdesin sen. İyisin dimiii