EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

5 Kasım 2007

yine bir pazartesi
yine işin başındayız
ancak öncelikle bu light bir pazartesi ve geç olduğüundan da kısa bir pazartesi...
müdürüm bu hafta izinli, ve ben rahatsızlığım nedeni ile işe yeni geldim bu gün kısa ve çabucak geçecek diye bekliyorum.
cuma akşamı uyumadan önce içmiş olduğum kas gevşetici ve ağrı kesiciler toplamı 5 i bulmuştu. koltukda uyuyakalmışım tv karşısında uyandığımda saat 03:50 idi...
ilaçlardan içim kıyılmış. bir iki lokma atıştırdım gibi yaptım gittim yattım. sabah kalkınca sersem gibiydim. evle ilgilenmedim bile kuaförüm beni salladı, elinde cumartesi ve pazar 2 şer düğün gurubu varmış sen gelme seninle ilgilenemem dedi. satılsım yani son dakikada. bizde evle hiç ilgilenmeden kocacışla çıktık. o bir karabasına gitti bende iş yerinden bir mühendis bir arkadaşın annesine uğradım. oradan kocacışla pazara gittik. pazardan markete teyzeme uğradık onuda aldık eve geldikç zaten hava kararmak üzereydi. ben olan yemeklerle yanına salata ekleri ile bir şeyler hazırladım. ve pazardan aldığımzı tekirleri koyduk. küçük parmağım kadar olanlarına bayılırım ben cips niyetine diyerek. pazardada bulunca ben hop atladım. kardeşimle eşinide çağırdık. baldız hanım zaten çağrılması kolay sonradan bize baldız hanımın erkek kardeşine eklendi. rakı balık ve sohpete eşlik etti, onlarada zeki müren cd si aşlik etti. vatanı kurtardık. ekonomiyi çözdük. biraz dedikodu yaptık. gece yarısını çokdan geçtik. kardeşim ve eşi bizde akldı. baldız hanım ve kardeşi yukarı çıktı.
pazar sabahı, kardeşim iş nöbeti için erkende 1-1,5 saat kadar gitti. geldiğinde elinde sıcak ekmek ve taban simidi vardı taban simidi, nohutlu undan yapılan bir başka çeşit simit, daha açık renk daha geniş ve yassı bir simit ( ay bak ben bildiğimden hiç düşünemedim fotoğrafını çekmeyi, şimdi geldi aklıma bir paşka pazara fotoğraflanmalılar:)))))))))) bizde çayı demlemiştik sohra kuruyorduk. balkona kuramadık bu hafta. güneş beynimizi pişirecek sandık o kadar güneşli ve sıcakdı. kalvaltımız yaprk onlar yukarı çıktı ben duşa girdim. toparlandım. kır kahvesine gittik. doğa ile iç içe ve su sesi ile birer kahve içiyorduk ki, biz oturduk, kahveler geldi biz yeşilliklere bakıp akan derenin sesini dinledik. ne zamandır ilk kez bu derede su sesi var diyordur. o sırada treking den inen bir grup da yan masalara otuyordu ki yağmur başladı. alel acale kahvemizi bitirdik hesabı ödedik arabaya bindik. yağmur başlamıştı. oradan annemlere uğradık ki annemlerde otururken enim konum yağmur başlamıştı hava karardı erkenden, ve ben orada birden üşümeye balşladım ve gittik çede ciddi ciddi üşüdüm. yemeğe kalmadan kalktık eve geldik ben bir yattım ki o yatış akşam yemeğini falan kocacış hazırladı, topladı. ben sonradan bir ara kalkıp sadece bulaşıkları toplamaya gittim ki onu kocacış beceremiyor:))) ama keşke bıraksaydımda yerlerinde dursaydılar. pazar sabahdan beri kombi taktıran üst komşumdan bize su damlamaya başlamış. hemde öyle az buz değil. duvar tavan sırılsıklam olmuş da damlamaya bile başlamış. o sırada kocacışda yukarı çıkmıştı baldız hanım anneleri gelmiş bir merhaba demeye. bende üst komşuma çıktım ay komşum dediğime bakmayın dün gece ilk kez gördüm. oda eşi yok yanlızmış ne yapacağını bilmiyor. geldim yattım. kocacış ben uyumadan gelmişti ama kalkmadım. aslında çok sinirlenmedimde, evlendiğimden beri üçüncü evimdeyim ve hepsindede bir şekilde ben su problemi yaşıyorum. be seferki yatak odam değil nasılsa dedim. yere kimse kaymasın diye bir havlu attım, yattım. zaten keyfim yok.
bu günde sabah 09:30 da yatakdan kalkabildim. kocacış saat 10:00 da beni işe bırakmıştı. 2 saat geç kaldım ama,
dedim ya bu gün kısa ve light bir pazartesi olacak iyice hastanamaz isem.
cuma akşamı kendi bilgisayarımıda bakıma göndemiştim. şimdi sekreterlikteyim. bu haftanın işlerinin çoğunu geçen haftadan müdür gideceği için bitirmiştim...
hastayım ama yinede iyi bir hafta ümit ediyorum ben
hepinizede güzel bir hafta ama illaki sağlıklı bir hafta diliyorum...

ay ay!! nihayet dün akşam "şeytan marka giyer" i seyrettim. ne zamandır istiyordum. seyretmemekle belki bir şey kaybetmemişim ama ben öyle uzanmış haldeyken hoş vakti geçirdim.

5 yorum:

angel dedi ki...

şekerrrrrrrr!!!!rakı-balık-Z.Müren Cd si haaaaaa o CD de,
"Beklenen şarkı"da vardı dimi:(
Böylece,sıra gecemin rövanşını almış oldun:)
kas gevşeticilere yüklenme,kendini koru diyor,geçmiş olsun diyorummmm
bi de öptümmmm eksik olmasın:))

sevgiyle...

Adsız dedi ki...

way yawrum way 5 kas gevşetici...naptın sen yaaa....ALLAH muhafaza.....sallanırsın tabeeeeee...:)

Adsız dedi ki...

Canıım çok geçmiş olsun sana da yaa:((( Ben de aynıyım geçen çarşambadan bu yana. Hani İzmir'den kaçtın ama hastalığı yine de kapmışsın uzakta;) Umarım daha iyisindir!! Çayına bile üşenme(ya da sevmesne bile)1-2 damla limon suyu kat, theraflu fortu da önerebilirim kırgınlığa ve öksürükte actidemi tek geçerim;))) Hehehe bu ara da grip aşılı ben işte bundan böyle tecrübeliyim yine de hasta olmayı başaran ender kişilerdenim. Sevgiyle canım:)))

angel dedi ki...

Kanka nasıl oldun?bi bakmaya geldim...
öpüyorummmmm çabuk geçsin diye:)

Adsız dedi ki...

aman kas gevşeticileri bu kadar sık kullanma. Dün akşam Avrupa yakasında izledinmi Makbuleyi. Kas gevşetici ile kafayı buldu. Zeki Müren cd si ha!. Öptüm seni