EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Ekim 2007

ben bu anketi cuma günü ( 26/10/2007) hazırlamakta iken. bilgisayarım çöktü. salı ya kadar yapılması gereken bilgisayarımın yerine salı günü işe geldiğimizde bütün sistemde, ve tabiiki hala benim bilgisayarımda sorun vardı. ve o hali ile bu gün ödenmesi gereken personel ücretleri yapıldı dün ve bu gün... yani teknolojik bir kabus içindeydim.

az önce maaş ödemelerini gerçekleştirdim. ve kısmende olsa bilgisayarım düzeldi.

tahmin edersiniz ki bu kabusun içerisinde daha hiç birinize uğrayamadım.

cuma günü hazırlamak da olduğum bu sobe yazısını anca yazabildim. ilgili makamlan özür dilerim.





1.Ben küçükken programlardaki insanların tv nin içende yaşadığını sanırdım ve nasıl sığdıklarına şaşardım:))))))))))))))sanırdım
2.Aslında ben; aşırı mükemmeliyetçi ve kendini zorlayan biriyim.

3.İlk kopyamı ne zaman cektıgımı hiç hatırlamıyorum. hiç çekme cesaretim olamadı::(((
4.En saçma huyum; öyle görünmese garip kırılganlıklarım.

5.Cep telefonum; şimdiki eşimin eski ve yeni mesajları, ve sevdiğim diğer kişilerden gelen güzel dilek mesajları ile dolu. hatta eski telefonlarımda bile durmaktalar:))))))

6.Aşk bence; geçici bir kimya hali, kendini kaptırıp yaşayanlara hayranım
7.En sevdiğim bloglar; listemdeki her bloğu ayrı ayrı seviyorum, sevmez isem listeme giremezler:))))))))





ve tabiiki sobe yazısı sobe siz bitmez değil mi

ben de hala sobelenmediyseler.

laleninbahçesi

angel

miss

deniz33
ebrucuk
gülçin
sibel
sizleri sobeliyorum...
elim sizdeeee:)))))))))


6 yorum:

Adsız dedi ki...

şekerim pembem
buralardayım ama
pc açmıyorum pek
sizleri özledim
gelip okuyor gidiyorum
yazamıyorum
kocaman öpüyorum bitanem

zehra dedi ki...

bılgısayar sorunun cozulmesıne cok sevındım canım :))
sobeme katıldıgın ıcınde ayrıca tesekkur ederım

angel dedi ki...

:)Pazartesi yazım hazır desene:))
OooOOooo ben şimdi neler döşerim bunun üstüne..
öptümmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

demek sobelendimmmm günlük ziyaretim sırasında gelip görmesem haberim olmayacak yani :))
en kısa zamanda bu sobe benim bloğumda yer alacak emin ol... en şekerinden pembe tonlarını aldım sayfandan hayatıma kattım. şimdi gidiyorum ama yine geleceğim....
sevgilerrrrr

Adsız dedi ki...

Şekerim vallahi anca geldim koşa koşa geldim ve sobemi şimdi gördüm:)) Şu işler toparlansın tatilin acısı benden iyice bi çıksın hemmeeen sobemi gerçekleştireceğim;)) Galiba hayatımızda ki gizli olan şeyleri mi açıklıyoruz di mi!! Ayyy güzel süper düşün düşüüün...hehhehhe:))) Ayy bayılıyorum sobelere valla:))

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...