EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

4 Ekim 2007



Hareket Günü
http://blogactionday.org/
Web’deki bütün blogcular, 15 Ekim günü herkesin kafasına tek bir önemli sorunu koymak için bir araya gelecekler. 2007’deki konu; çevre. Tüm blogcular kendi yöntemlerince ve kendi konularıyla bağlantılı olarak yayım yapacaklar. Amacımız herkesin daha iyi bir gelecek için konuşmasını sağlamak.
Bizler, her milletten ve özgeçmişten, her konuda yazı yazan blogcuların katılımını istiyoruz.
İşte yapmanız gerekenler:
15 Ekim’de Yayım Yapmak
Blogunuzda çevre ile ilgili bir soruna yer veren bir yazı yayımlayın.
not: ben bunuaz önce bloğuna girdiğim h@nde nin sayfasından öğrendim ve oradan aldım. önce kendisine sonrada buna katılan herkese şimdiden teşekkür ediyorum.
h@nde herkesin kendi blog yazılarına uygun kendi çizgi ve stilinde yazmasını istiyor kimseye brifing verin yada rapor yazın demiyor bilimsel veride toplamıyor herkes o gün kendi bakışından kendi blog tarzında ama konusu çevre olan bir yazı yazsın ve yayınlasın istiyor.
not -2: Bu arada H@nde çıkışa az kalmıştı bunu yayınlamak için sana yorum bile bırakamaıdm döndüm geldim. yetişebilrisem şimdi yazmaya gidiyorum sayfana yetişemezsem özür dilerim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bloglar hareketlensın calsın davullar....
cunku bılıyormusun...
gunlerdır bekledıgım sey olduuuu
cumaaa geldııııı
mutlu hafta sonları
cokkk mutluyum yaaa:)

Adsız dedi ki...

Şeker Pembe de blogspotçu olmuş :-)
Vallahi herkes taşındı, bir ben kaldım herhalde bu aksi blogcuda :-)
Blog Action Day'e yer verdiğin için teşekkür ederim. :-)
YENİ EVİNİZ HAYIRLI UĞURLU OLSUN!!!
Allah geride kalanlara sabır versin :-P