EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

19 Ekim 2007





ben bu resmi seviyorum


ben bu kadını seviyorum


ben bu adamı seviyorum


ben bu aileyi seviyorum. aynı bir filmi bir kitabı sever gibi seviyorum. çok yakışıklı yada çok güzel oldukları için öyle kendileri için ölüp dirilmiyorumda. sunduklarının gösterdiklerinin gerçek olup olmadığını, bu konuda içten olup olmadıklarını da hiç sorgulamıyorum bile. gerçek değilsede, bunlar reyting içinsede bence yinede bir sorun yok. yaptıkları şey örnek alınması gerekn bir şey. keşke tüm reyting kaygıları böyle giderilebilse. tv yi çıkıp reyting için, şöhret için birbirini karalayan iftira atan hatt asaç başa girenleri gördükden sonra. ben örnek teşgil edecek bu davranışlarından dolayı onları sorgulamadan seviyorum.


evinde çocuklara kendimi bakıyor sokakdaki kadar ilgili mi merakda etmiyorum. varsın o kadar olmasın bu resimde olmasada bir evlatlık daha almıştı ve kendi doğurduğu dışında 3 çocukları olan bu kadının onlara sunduğu imkanlar. bakın kendi çocuğunu geçtim. evde kötü kalpli üvey anne hali olup taş sildirmek, baca temizletmek değildir herhalde, tüm ayşamları boyunca doğdukları çevrede hayal bile edemeyecekleri imkanlara sahip şimdi bu çocuklar ve bu kadın görüldüki doğurabiliyor. ben kendi adıma çok takdir ettim. bu tablo benim için çok anlamlı, nedeni niçini ile ilgilenmiyorum ben. bence sonuç güzel. benim için olay bitmiştir.


pek çok aile tablosunun yanında bu tablo farklı bir yere sahip. belki farklı renklerde milletlerde kültürlerde olmalarına rağmen aile olabilmeyi anlatabildiği, hatta belkide bana aile olabilmeyi en iyi bu anlatabilidiği için bile olabilir.


ben bana hissettirdikelerini seviyorum...

Hiç yorum yok: