EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

24 Ekim 2007

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/7546916.asp?yazarid=10&gid=61&sz=82600
bu sabah Ertuğrul ÖZKÖK' ü okudum.
pek çoğunuz okumuşsunuzdur da, hani olaki gözünden kaçan olursa diye buraya ekledim.
Artık okumadığımız kadar gazete okur, seyretmediğimiz dinlemediğimiz kadar tv seyreder olduk, kulaklarımızı diktik her habere, aslında bir bakıma gözümüzüde kararttık. kadını erkeği genci yaşlısı ne olacaksa olacak ama bu iş bitecek durumundayız gibi geliyor bana.
başından beri ABD nin burnu kanamadığı halde Irak'da, Kuveyt'te Afganistanda ne iş ivar diye düşünürdüm. dünya barışını misyon edinmiş gelmiş buraya barış sağlamaya onun sözde barış sağladığı sözde topraklardan benim mehmetçiğimim kanı akarken, ben kimi takıyorum, neden takıyorum. diye düşünüyordum.
akşam bir haber programında yüreğimiz yanıyor, sönmesi lazım ama beynimiz bunu nasıl söndürmeli diye bir soru vardı.
evet hükümetin soğuk kanlı olması gerekli, ama basiretsizlik gaflet delalet ve hatta hıyanet içinde olması da söz konusu olabilir mi ki?
Bu ateşler içimizi dağlarken ateşlerde yanmamak için belkide en çok ATA mızın gençliğe hitabesini okumalıyız. ne kadar ilginç değilmi içeride ve dışarıda düşmanları anlatırken dünü bu günü yarını anlatmış... başımzıdakileri daha onlar doğmadan tanımış...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bir de Özkök şunu demiş Irak' a ; ya hedefimiz ol, ya dostumuz. Büyükanıtta tam tanım budur demiş. Öptüm seni

angel dedi ki...

Türk ün Türk ten başka dostu yoktur
bu söz daha bi anlamlımı oldu ne?

Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Pazar gününden beri herkes gibi ben de çok üzgünüm:(( İnsanın kafasında zaten düşünceler kurt misali gezerken basın yayın aracılığıyla ve toplumsal konuşmalarla bi netlik bulmak derine ortak aramak istiyor insan. Ama öyle güzel demişsin ki tam da bu günler de yine okuma zamanı "gençliğe hitabeyi". Ben ŞİMDİ bir daha okudum. Keşke böyle günleri görmeden, bir örnek olduğuna artık inanıp, daha bi ciddi yaklaşılsa ATAMIZIN Türk toplumu adına yaptıklarına ve bıraktığı mirasa.

angel dedi ki...

Kankiiiiiiiiiii elma dersem çıkkk
elma,elma,elmaaaaaaaaaaaa:)
öptümmmmmmmmm