EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

5 Ekim 2007


BEBEKLER GİBİ OLMAYA İHTİYACIM VAR...


yine bir cuma

yine bir cuma ama ramazan, ramazan akşamdan kalmayım:)))))))
nasıl olur mu dediniz?
şöyleki olur.
yorgunum çarpılmış gibi...
akşam kocacış evine teşrif etti.
ben iftar yaptım uzandım.
daha sonra o yemek yerken kalktım
ki bulaşıkları lavaboya tıkıştırıp çıktık..
bizim hastaya, kocacışın içine sinmedi görmek istedi
ama
o ne!! gece yarısından sonra döndük...
ben o saatte bulaşık yıkadım
yattım
sahura kalktım.
sabah kalkıp işe geldim
birde işteki, işleri hiç sormayın

asıl dünden müdüre sinirli çıkmıştım. sabah, sabah kaldığım yerden devam etti sinirim.
gıcık şey...
neyse ağzımı bozmayayım oruçlu oruçlu...
saca bu tatil bana iyi gelmeli...
benim hafta sonuna hatta uzunnnn bir hafta sonuna ihtiyacım var...
benim kalamn yıllık iznime ihtiyacım varrrrr

ama bu arada ramazanın bitmesine 1 haftadan az zaman kalmışken bizde bu ramazanın ilk iftar yemeğine davet edildik. cumartesi akşamı. yakın bir aile dostumuz her yıl toplu iftar yemeği verir. bir aksilik olmazsa oradayız. pek çok eş dost görmeyi bekliyorum.

bu akşam işten çıkan kardeşim ve eşi gece yarısına doğru gelirler bana sanırım. bu sefer de kocacış uyuyor olur mu ki? :)))))))


hepinize, ihtiyaçlarınıza göre gönlünüzce bir hafta sonu diliyorummm

5 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem ben bu hafta deliksiz uyumak istiyoru. Ramazan boyunca bölük börçük uyudum. Bi de ben Bodruma gitmek istiyorum yaaaaaaaa. Öptüm seni
not. alttaki etkinliği inceliyorum.

gulcinkuju dedi ki...

sekerpembe bir blogda sekerpembe renklerle geldim...

öncelikle yeni yerin hayırlı olsun. artık tarih mi oluyor blogcu ne dersiniz :) uzun zaman oldu ben bırakalı... com a geceli.

bu arada iş yerinde herkes bir sorun yasar patronlarla. en güzeli takmamak. su yemege odaklanın bence hani aile dostunuzun vereceği. nasıl mutluysanız öyle yasayın. en güzeli u baska çıkışı yok çünkü sorunların.

sevgiler.....

gulcinkuju dedi ki...

www.denizyildizim.com

adresim. az önce yazmayı unuttum. ben blogger kullanmıyorum çünkü....

velinkam dedi ki...

sayfan �ok ho� olmu�....Bir de ben d�zene koyabilsem ne iyi olacak daah arkada� llistemi bile ekleyemedim :))
hastan�za ge�mi� olssun...ramazanda ge� vakite kadar oturmalar zevklidir ama o sabah i�e gitmek olamasa pek bir g�zel olur :)

G�r�r�zzz...

zehra dedi ki...

tum islam aleminin kadir gecesini kutluyorum Allah hepimiz için en hayırlısını versin inşallah açılan ellerden bizim içinde dualar cıkarsa seviniriz :))
kandiliniz mubarek olsun