EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

26 Ekim 2007

CUMA.
HAFTA SONU SEVİNCİNİ BU HAFTA YAŞAYAMIYORUM. PAZARTESİDEN FARKI YOKMUŞ GİBİ İLK KEZ.
AMA DAHA BU GECEDEN ÇOK İŞİM VAR, OYSAKİ DÜN AKŞAM SADECE 2 SAAT UYUDUM. BU HAFTA İŞİ İŞ DÖNÜŞÜNCE EVİ BİRAZ TOPARLADIM ANCAK YETMEZ BU GECE DE KALANLARI TOPLAMAM GEREK YARIN ANNEANNEMLE DEDEM, ANNEM VE BABAANNEM BİZE GELECEKLER. KOCACIŞ VARMI BİLMİYORUM. DAHA DOĞRUSU BU GECE BELKİ GELEMİYECEK, O NEDENLE YARIN OLMAYACAK. AMA İNANIN EN UFAK BİR FİKRİM YOK. ANCAK BİZİMKİLER YARIN ÖYLE OYALANMADAN GELİRLER HANİ KARGALARDAN SONRA KAHVALTI EDERLER AMA, HEMENCECİK ÇIKARLAR EVDEN. GERÇİ BEN BÖYLE ŞEYLERİ KAFASINA ÇOK TAKAN BİRİDE DEĞİLİM ZATEN. HER ŞEY OLDUĞU KADAR DİYORUM. HAFTA SONU İÇİN ŞİMDİLİK BELİRLENEN TEK ŞEY BU, GERİSİ KENDİ NE GETİRİRSE DİYEREK AKIŞINI BIRAKMAK:))))))))))))
BEN İKRAMDA YAPMAYACAĞIM, KENDİLERİ GETİRECEKLER:)))
BEN SADECE KISIR EKLEYECEĞİM BELKİ BİRDE PATATES SALATASI EN FAZLA:)))
BEN HALA FIRIN SORUNUNU ÇÖZMEDİĞİMDEN HEP SIYIRIYORUM. SANIRIM ÇÖZMEMELİYİMDE. MİKRO DALGANIN PİŞİRME FONKSİYONU VAR AMA BEN DAHİL KİMSE ORADA KEK YADA KURABİYE PİŞİRMEYİ DENEMYE KALKIŞMIYOR:))))))))))
ÖNCE BİR BİLENE DANIŞILMALI, ANCAK ÇEVREDE BU ŞEKİLDE KULLANAN BİR BİLEN DE YOK:)))))))))))
AMAN İŞTE CUMA SABAHI SİZLERLE GEVEZELİK YAPTIM. ŞİMDİ İŞİMİN BAŞINA DÖNMELİYİM:)))
BU ARADA TÜRKTELEKOMDAN TORPİLİ AYARLAYAMADIĞIM HALA TELEFONUM DOLAYISIYLADA HALA ADSL İM YOKKKK, SİZLERLE YİNE HAFTA SONU KOPUĞUZ:((
BU ARADA HEPİNİZ KENDİNİZE İYİ BAKIN...
HEPİNİZE HEPİMİZE SAĞLIK, HUZUR İÇİNDE GÖNLÜNÜZCE BİR HAFTA SONU DİLİYORUM

4 yorum:

angel dedi ki...

Kendi ikramını getirenler hep favori misafirim olmuşlardır:))
hatta "hep herzaman buyursunlar":))
şaka bi yana güzeldir ailenin toplanması,neşe içinde geçmesini diliyorum.
Unutmadan,her daim sakindir benim oralar ilk fırsatta mutlaka git derim,pişman olmazsın..
sevgiyle...

Adsız dedi ki...

bu karmaşık ruh haliyle senin renkli dünyan gecenin bu saatinde çok iyi geldi bana. :))
günün akışını çok güzel özetlemişsin ve bana sorarsan fırın işini elinden geldiğince ertele çok rahat oluyor bunu sen de görmüşsün zaten :))) neyseki gelenler yabancı değil, ama eşi dostu düşünürsek ve zorlanacağın ihtimalini de düşünürsek belki de almanda fayda var dimi :))
en kısa zamanda adsl sorununu çözmen dileğiyle. kendine çok iyi bak. öpüyorum...
sevgiler...

zehra dedi ki...

allah yardımcın olsun canım benım hafta sonumda yogun gececek ama hafta sonu hafta sonudur mutlu hafta sonları :)

angel dedi ki...

Güzel bi hafta diliyorum:)öptümmmm
sevgiyle...